arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶

فیلم/ ببینید: نتانیاهو به ظریف: اکانت توییترت را پاک کن / ظریف چه گفت که نتانیاهو مثل مار زخم خورده شد؟

در ویدئوی زیر، استفاده هوشمندانه ظریف از توییتر در پاسخ به برخی اتهامات واهی نخست وزیر اسراییل را مشاهده می کنید که در نهایت خشم بنیامین نتانیاهو را در پی داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فیلم/ ببینید: نتانیاهو به ظریف: اکانت توییترت را پاک کن / ظریف چه گفت که نتانیاهو مثل مار زخم خورده شد؟

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان از همان ابتدا با توجه به شناخت از قدرت شبکه های مجازی از سایر ابزارها از جمله توییتر نیز جهت پیشبرد اهداف دیپلماسی کشورمان بهره می برد. موضوعی که امروز مشخص می شود به چه میزان تاثیر و بازتاب دارد. برای مثال در اوج مذاکرات هسته ای بود که توییت معروف « شما نمی‌توانید اسب‌ها را وسط مسابقه عوض کنید» برنامه امریکایی ها برای منحرف کردن روند مذاکرات و تعهدات را ناکام گذاشت. این توییت پیش از حضور جان کری در کنفرانس خبری برای تحت تاثیر قرار دادن مذاکرات منتشر شد که به طور کلی برنامه وزیر امور خارجه امریکا را تحت الشعاع قرار داد.

به گزارش انتخاب، در دنیای امروز اثر یک توییت 140 حرفی می تواند از چندین بیانیه، مصاحبه و سخنرانی بیشتر و سریعتر باشد. این میزان تاثیر در این پیام کوتاه نشان می دهد که باید در تولید هر توئیت فکر و دقت فراوان باشد. سه نمونه اخیر توییت های دکتر ظریف در مورد تحولات در ترکیه و بریدن سر کودک 12 ساله سوری از جمله این موارد است که بازتاب وسیعی داشتند.

در ویدئوی زیر، استفاده هوشمندانه ظریف از توییتر در پاسخ به برخی اتهامات واهی نخست وزیر اسراییل را مشاهده می کنید که در نهایت خشم بنیامین نتانیاهو را در پی داشته است:

 

دانلود (10MB)

 

نظرات بینندگان