arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۶

روایت علی اعطا از جلسه امروز شورا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی شورا با اشاره به نتیجه بررسی گزارش های طبقه بندی و محرمانه رسیده به شورا گفت: به منظور ارتقاء تعامل بین نهادهای نظارتی و بازرسی با حوزه مدیریت شهری با لحاظ کردن محدوده مسئولیت ها و اختیارات طرفین ، در آینده نزدیک سرفصل های مطرح شده با روسا و متولیان این سازمانها مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش انتخاب، علی اعطا سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در پایان یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که صبح امروز به صورت غیر علنی برگزار شد از بررسی گزارش هایی با طبقه بندی محرمانه واصله از مراجع نظارتی به ریاست شورا خبر داد و تصریح کرد: یکی از سازمانهای نظارتی کشور طی 45 روز اخیر همزمان با آغاز به کار شورای پنجم مکاتبات متعددی با طبقه بندی محرمانه با رییس شورای اسلامی شهر تهران انجام داده است.

علی اعطا در تشریح جلسه شورا گفت: توجه جدی به شفافیت و سلامت اداری راهبرد اصلی شورای پنجم

وی افزود: بر همین اساس با توجه به رای گیری که هفته گذشته در صحن علنی شورا صورت گرفت. اعضا بر این تصمیم رسیدند که جلسه امروز به صورت غیر علنی جهت بررسی دقیق این گزارشات برگزار شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه به دلیل طبقه بندی نامه ها موضوعات با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گرفت تصریح کرد: این مکاتبات دلسوزانه در دو حوزه نظام اداری دبیر خانه شورا و حوزه عملکردی شهرداری تهران و سازمانهای وابسته تنظیم و ارسال شده است.

علی اعطا افزود: بعد از گفتگو و تبادل نظر گسترده در جلسه غیر علنی تصمیم گرفته شد به منظور ارتقاء تعامل بین نهادهای نظارتی و بازرسی با حوزه مدیریت شهری با لحاظ کردن محدوده مسئولیت ها و اختیارات طرفین ، در آینده نزدیک سرفصل های مطرح شده با روسا و متولیان این سازمانها مورد بررسی قرار گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تاکید بر اینکه شفافیت و سلامت اداری یکی از راهبردهای اصلی شورا است افزود: بالتبع در اجرای این راهبرد از همکاری سایر نهادها استقبال می کنیم.

وی همچنین گفت: ضمن اینکه باید به گونه ای عمل شود که برخی از مکاتبات احتمالی ، در تداخل با وظایف و اختیارات شورا نباشد.
نظرات بینندگان