arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۶

نماینده بسکتبال ایران از رسیدن به مدال برنز آسیا باز ماند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) نماینده ایران در دیدار رده بندی قهرمانی باشگاه های آسیا در سال 2017 با قبول شکست مقابل تیم آستانه قزاقستان در جایگاه چهارم ایستاد و از کسب مدال برنز باز ماند.

به گزارش ایرنا، دو تیم فوتبال پتروشیمی و آستانه قزاقستان از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز - شنبه- به وقت ایران در بیست و ششمین دوره این رقابت ها به میزبانی کشور چین به مصاف هم رفتند و در نهایت نماینده ایران با نتیجه 81 بر 78 تن به شکست داد.

در این دیدار نزدیک و نفسگیر نماینده بسکتبال قزاقزستان در سه کوارتر ابتدایی این دیدار با نتایج 19 بر 17، 38 بر 37 و 62 بر 61 به برتری رسید.

تیم پتروشیمی سال گذشته نیز نماینده ایران در رقابت های باشگاه های آسیا بود که موفق به کسب مدال برنز شد. 

نماینده بسکتبال ایران در نخستین دیدار خود در این رقابت ها هم مقابل تیم آستانه قرار گرفت که با نتیجه نزدیک 66 بر 65 مغلوب شده بود.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام (ره) در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها مقابل تیم الریاضی لبنان با نتیجه 74 بر 64 شکست خورد تا از رسیدن به فینال باز بماند و حریف نماینده قزاقستان شود.

به گزارش ایرنا، بیست و ششمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا که از یکم مهرماه آغاز شده است، ساعاتی دیگر با برگزاری دیدار فینال میان دو تیم الریاضی لبنان و ژینجیانگ چین به پایان می رسد.
نظرات بینندگان