arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۳ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶

معاون وزیر حج سعودی: عربستان آماده ارایه خدمات مطلوب به زائران ایرانی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«عبدالرحمن بیجاوی» معاون وزیر حج عربستان روز یکشنبه در دیدار هیات کنسولی ایران در مدینه منوره بر پایبندی کشورش به ارائه خدمات مناسب به ضیوف الرحمن تاکید کرد و گفت:‌ با هدف ارائه خدمات مناسب آماده ایم، هرگونه مشکل احتمالی زائران را حل کنیم.

به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج ؛‌ معاون وزیر حج عربستان در دیدار «سعید خرازی» رئیس هیات کنسولی وزارت امور خارجه که در مدینه منوره مستقر است؛ گفت، وی به همراه همکارانش در طول شبانه روز آمادگی دارند تا نظرات ستادهای حج را استماع و مشکلات احتمالی زائران را رفع کنند.

در این دیدار درباره ارائه خدمات مناسب و تسهیل در امور اجرایی زائران در مبادی ورودی و خروجی به مدینه منوره تبادل نظر شد و راهکار اجرایی پیگیری امور کنسولی زائران بررسی و مشخص گردید.

در این جلسه دو طرف بر ارائه بهترین خدمات به زائران و رعایت احترام و عزت آنها تاکید و اتفاق نظر داشتند، مواردی که بعنوان مشکل در امور زائران مشاهده می شود، مطرح و مقرر شد با دستور مساعد معاون وزیر حج عربستان در اسرع وقت پیگیری شود.

در این دیدار که «اکبر رضایی» رئیس ستاد عملیات مدینه نیز حضور داشت، طرفین بر انجام مفاد توافقنامه امضاء شده بین سازمان حج و زیارت و وزارت حج عربستان تاکید کردند.

یادآور می شود هیات 10 نفره کنسولی وزارت امور خارجه ایران به ریاست «سعید خرازی»، 12 مرداد ماه وارد مدینه شد و هم اکنون با استقرار در ستادهای حج شهرهای مقدس مکه و مدینه آماده ارائه خدمات کنسولی به زائران ایرانی است.
نظرات بینندگان