arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۶

دادستان کل کشور: دشمن برای نفوذ میان نیروها به شدت در حال برنامه ریزی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دادستان کل کشور گفت: دشمن برای نفوذ میان نیروها به شدت در حال برنامه ریزی است و این خطر را باید جدی گرفت و جلوگیری از آن هوشیاری مسئولان و نیروهای امنیتی را می طلبد.

به گزارش انتخاب، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری صبح پنجشنبه در آئین صبحگاه یگان های نمونه نیروی های مسلح استان گلستان در گرگان، اظهار کرد: دشمن در این 40 سال نتوانسته آسیب جدی به نظام وارد کند البته از دست دادن کسانی که شهید شدند سرمایه های گرانقدری بودند که در راه امنیت نظام داده ایم.
 
وی تصریح کرد: سربازان وطن جان بر کف ایستاده اند و برای دفاع از نظام، دین، سرزمین مقدس و مردم پر افتخار از دادن هیچ هزینه ای دریغ نداریم.

دادستان کل کشور با بیان اینکه دشمن از راه های گوناگون به دنبال آسیب رساندن به کشور و نظام است، افزود که دشمنان از هیچ هزینه کردن و توطئه و برنامه ای برای ضربه زدن به امنیت کشور دریغ ندارد.

وی اضافه کرد: شرایطی که در منطقه حاکم است و چهار طرف کشور را آتش جنگ فرا گرفته است ایران به برکت وجود رهبر، دولت و سربازانی فداکار فضای امنی داشته و این برای دشمن غیرقابل قبول است و از هیچ توطئه ای دریغ نمی کند.

دادستان کل کشور اظهار کرد: سربازان و نیروهای امنیتی باید بیدار و هوشیار باشند و توطئه علیه کشور را همواره رصد کنیم که یکی از آنها توطئه های بیرونی مانند تحریم هایی که علیه کشور ما به کار می برند و جوسازی تحت عنوان حقوق بشر است.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه وظیفه می دانم از نیروی انتظامی که ایجاد امنیت را برعهده دارد سپاسگزاری کنم و با اشاره به عهدنامه امام علی (ع) به عنوان یک منشور حکومتی اظهارداشت: نیروهای مسلح افتخار و زینتی برای حکومت بوده و برای دین موجب عزت و سربلندی است.

دادستان کل کشور گفت: راه رسیدن به امنیت داشتن نیروهای مسلح سرفراز است، امام علی (ع) می فرماید مردم و جامعه نمی توانند بدون نیروهای مسلح و امنیت آفرینان قوام و پایداری داشته باشند.

وی ادامه داد: جامعه بدون نیروی مسلح پا در رکاب نمی تواند پایدار بماند و این سخنان پرمغز و جامع امیرالمومنین (ع) خطاب به نیروهای مسلح است.

حجت الاسلام منتظری تصریح کرد: مجموعه نیروی انتظامی بار سنگین و مسئولیت بزرگ و رسالت خطیر و جایگاه رفیع دارد.

وی اتضافه کرد: اگر مولفه هایی که در پیشرفت جامعه و ارتقای سطح زندگی مردم تاثیر گذارند را بررسی کنیم برون تردید نخستین مقوله و مولفه امنیت است.

به گفته وی؛ اگر امنیت باشد مردم در آرامش زندگی خواهند کرد، با امنیت همچنین تولیدکنندگان به تولید، کشاورزان به کشت و کار و همه می توانند به کار خود بپردازند.

دادستان کل کشور افزود که نیروهای مسلح قدر خود را بدانید و به وظایفی که برعهده دارید پایبند بوده و برخی نارسایی ها و مشکلات شما را در مسیر حرکت متزلزل نکند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان