arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

مخالفت اعضای جبهه پیروان با تشکیل حزب فراگیر/ باهنر تنها می‌ماند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به برنامه‌های جبهه پیروان برای تغییرات تشکیلاتی اظهار داشت: قرار است ما در جبهه پیروان برای کارآمدی بیشتر جبهه و هم برای اینکه در انتخابات آینده بهتر و موثرتر عمل کنیم، مباحث تخصصی داشته باشیم چراکه ما احزابی با سابقه 50 ساله درون حزب داریم.

به گزارش انتخاب، سجادی با اشاره به مباحث مربوط به حزب فراگیر گفت: بحث حزب فراگیر در جبهه مطرح شده است اما همه اعضا موافق نیستند البته آقای باهنر موافق این موضوع است اما نظرات مختلف است و بیشتر موافق کار جبهه‌ای هستند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه ما در ارتباط با خود جبهه قرار است سازوکار بهتری داشته باشیم، تاکید کرد: نقش و کارکرد 18 حزب و تشکل سیاسی این جبهه که دارای قدمت هستند و برخی از آنها ریشه در حزب جمهوری اسلامی دارند، ارتقا پیدا می‌کند چراکه این انتقاد وجود دارد که چرا عملکرد جبهه پیروان در حد نام آن نبوده است لذا باید در این زمینه چاره‌جویی کنیم.

وی افزود: این بحث درون تشکیلاتی است اما مشورت با جامعه روحانیت و جامعه مدرسین در دستور کار خواهد بود و از این رو ما با جامعتین رایزنی بیشتری باید داشته باشیم چراکه آنها گرو‌ه‌های مرجع اصولگرایی هستند.

سجادی همچنین درباره پیشنهاد اخیر قالیباف درباره اصولگرایی نیز گفت: صحبت‌های آقای قالیباف در خصوص نواصولگرایی در جبهه پیروان مورد نقد و بررسی قرار گرفت؛ ما معتقدیم اصولگرایی متن مشخصی دارد و اصول و منشور اصولگرایی کاملا مشخص است، لذا اگر قرار است در راهبرد نواصوگرایی بحث کنیم باید در سطح نخبگان صورت گیرد و راهبردها آنجا تدوین شود و می‌توان در این زمینه با قالیباف دیدار داشت.


منبع: فارس
نظرات بینندگان