arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
میرزایی نکو، عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید، در گفتگو با «انتخاب»:

روحانی، 5 نفر از 7 وزیری که در بررسی های فراکسیون امید رفوزه شده بودند را معرفی نکرده / مجلس طی یک هفته به وزرای پیشنهادی رای اعتماد می دهد / کابینه جدید، به تفکر اعتدال نزدیک است

قاسم میرزایی نکو عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید گفت مجلس طی یک هفته به بررسی وزرای پیشنهادی خواهد پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 روحانی از 7 وزیری که در بررسی های فراکسیون امید رفوزه شده بودند، 5 نفر را معرفی نکرد / مجلس طی یک هفته به وزرای پیشنهادی رای اعتماد می دهد / کابینه جدید، به تفکر اعتدال نزدیک است
 
قاسم میرزایی نکو عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید گفت مجلس طی یک هفته به بررسی وزرای پیشنهادی خواهد پرداخت.
 
نماینده دماوند و فیروزکوه در گفتگو با «انتخاب» اظهار داشت: به احتمال 90 درصد، رئیس جمهور در روز سه شنبه وزرای پیشنهادی خود را به مجلس معرفی خواهد کرد.
 
وی افزود: پس از معرفی کابینه، مجلس طبق قانون تقریبا یک هفته بررسی وزرا را در دستور کار می گذارد و به آن ها رای اعتماد می دهد.
 
میرزایی نکو در پاسخ به سئوالی در مورد نظر فراکسیون امید در مورد وزرای پیشنهادی احتمالی، خاطرنشان کرد: پس از معرفی کابینه، فراکسیون امید کمیته های مختلفی تشکیل داده و در پایان نسبت به وزرا با خرد جمعی در مجمع رای گیری می کند.
 
وی افزود: کابینه ای که اخبارش به ما رسیده، کابینه مورد قبولی است و به تفکر اعتدال نزدیکی و قرابت دارد.

عضو فراکسیون امید ضمن ابراز رضایت از اسامی طرح شده به عنوان وزرای دولت دوازدهم گفت: ما طی بررسی که در فراکسیون امید کردیم، هفت وزیر رفوزه شده و نمره خوب نیاوردند. خوشبختانه از این هفت نفر، 5 نفر معرفی نشدند.
 
 
نظرات بینندگان