arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۶ - ۱۴ تير ۱۳۹۶

رضایت از محصولات ساپیا در استان آذربایجان غربی

استراتژی گروه سایپا، مشتری محور بوده و خواست مشتریان در اولویت برنامه قرار دارد و بر همین اساس در سایپا بیشترین هزینه در طراحی و توسعه محصول جدید اختصاص یافته است و لذا سعی شده که در جهت حفظ مشتریان، تولید محصولات جدید با بهترین کیفیت عرضه شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشاور مدیرعامل و رئیس مرکز ارتباط با مشتریان و شبکه نمایندگی های گروه سایپا در مراسم آغازین دومین نمایشگاه بین المللی خودرو در ارومیه گفت: استان آذربایجان غربی از نظر رضایت مشتریان سایپا جزو استان های برتر کشور است و سعی خواهیم کرد این روند رو به رشد در این استان را گسترش و به سایر استانها تعمیم دهیم.
 
به گزارس سایپا نیوز، عباس صفری با بیان مطلب فوق گفت: سایپا در سال های اخیر با تدابیر و سیاست های هیئت مدیره و حمایت های دولت تدبیر و امید، در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته به طوری که در سال گذشته توانسته به ۵۷ درصد رشد تولید دست یابد و کیفیت خودروهای تولیدیش بر اساس ارزیابی های صورت گرفته بهبود یافته است.

صفری گفت: استراتژی گروه سایپا، مشتری محور بوده و خواست مشتریان در اولویت برنامه قرار دارد و بر همین اساس در سایپا بیشترین هزینه در طراحی و توسعه محصول جدید اختصاص یافته است و لذا سعی شده که در جهت حفظ مشتریان، تولید محصولات جدید با بهترین کیفیت عرضه شود.

وی گفت: استان آذربایجان غربی برای سایپا اهمیت ویژه ای دارد و بر همین اساس در این نمایشگاه حضور پر رنگی داشته است.

رئیس مرکز ارتباط با مشتریان سایپا با تاکید بر سبد متنوع محصولات و تولید ات جدید گروه سایپا گفت: سایپا بر اساس استراتژی پیش بینی شده سعی دارد که با شرکای معتبر خارجی، تولید محصول جدید و با کیفیت را در اولویت برنامه های خود قرار دهد تا مشتریان بتوانند از محصولات جدید و کیفی گروه سایپا بهره مند شوند.
 
رضایت مشتریان ساپیا در استان آذربایجان غربی 
 
رضایت مشتریان ساپیا در استان آذربایجان غربی 
 
رضایت مشتریان ساپیا در استان آذربایجان غربی 
 
رضایت مشتریان ساپیا در استان آذربایجان غربی 
 
رضایت مشتریان ساپیا در استان آذربایجان غربی 
نظرات بینندگان