arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۶

رییس جمهور:کسانی که امروز از رکود صحبت می‌کنند سال91 کجا بودند/حل برخی مشکلات مورد خواست بدخواهان نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس جمهور تصریح کرد : اگر همه دست به دست هم دهیم تا پایان قرن می‌توانیم تا حد زیادی مشکلات را حل و فصل کنیم،حل برخی مشکلات کشور مورد خواست بدخواهان و دشمنان نیست.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی که در همایش سراسری قوه قضاییه سخن می‌گفت،  با بیان این مطلب افزود: مردم اگر تردید پیدا کنند ما نمی‌توانیم از مشکلات عبور کنیم ، مردم باید به دولت به معنای عام کلمه اعتماد داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی ما مشکلات زیادی را پشت سر گذاشت  و در همه مراحل مردم پشت سر امام (ره) ، رهبری و نظام  ایستادند ،با مروری بر آنچه در جریان ترورهای اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی بر این کشور گذشت ، اظهارکرد: در تمام این مراحل مردم پشت سر نظام را خالی نکردند .
 
روحاین با اشاره به  محقق نشدن بسیاری از حقوق مربوط به ایران در جریان جنگ تحمیلی با وجود گذشت 30 سال از آن تصریح کرد: معضلات بین‌المللی اینچنین  است و یک شبه حل نمی‌شود.
 
رییس جمهور در سخنان خود همچنین شهید بهشتی را معمار بزرگ قوه قضاییه و چهره استثنایی حوزه و مدیریت دانست و با بیان اینکه مجموعه تدابیر و بیانات شهید بهشتی درس آموز بود، تصریح کرد: شهید بهشتی به تربیت جوانان و طلاب برای شناخت نیازهای زمان اهتمام داشت.
 
وی ، با تاکید بر اینکه شهید بهشتی در برابر اتهامات، صبر را خسته کرد و مظلومترین شخصیت انقلاب بود، اظهارداشت: شهید بهشتی آموخت که هر چیزی را برای عزت انقلاب و کشور تحمل کنیم .
نظرات بینندگان