arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۸ - ۰۵ تير ۱۳۹۶

جعفرزاده ایمن آبادی: مطالب تنش زا و اختلاف انگیز جایی در مداحی ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه مطالب تنش زا و اختلاف انگیز جای در مداحی ندارد ،گفت: تمام گروه ها و احزاب زیر پرچم وحدت ملی قراردارند.

به گزارش انتخاب، غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی در گفت و گو با خانه ملت درباره مطرح شدن برخی از اظهار نظرها در مجالس مداحی که رنگ سیاسی دارد، گفت: برخی  افراد به جای اینکه به وظیفه خود عمل کنند، بدون تخصص برداشت های شخصی شان را بیان می کنند بنابراین هرکسی در هر حوزه ای بخواهد با برخی اظهار نظرها جامعه را دچار دوقطبی و دو دستگی بکند، بطور قطع  خلاف قانون  عمل کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:ما تقاضا داریم چه در حوزه های مداحی و حوزه های دیگر عزیزان به کار اصلی خودشان بپردازند و به هر موضوعی که ایجاد افتراق و تنش می کند، ورود نکنند.

جعفر زاده ایمن آبادی افزود: ما در این مقاطع زمانی نیازمند انسجام و وحدت هستیم و نباید مابین مان افتراق و فاصله وجود داشته باشد زیرا باید تمام گروه ها و حزب ها زیر یک پرچم قرار بگیرنداما متاسفانه این اتفاق نمی افتد و ما شاهد هستیم، برخی با اظهار نظرهای جامعه را دچار تشنج می کنند.

وی ادامه داد: وحدت ملی در شرایط فعلی ضروری است و این در حالی است که دشمن نمی تواند از بیرون به ما ضربه ای بزند.

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با  بیان اینکه برخی ها زمانی که برای مداحی به مجالس دعوت می شوند به جای مداحی عمدتا به سمت مطالب تنش زا و اختلاف برانگیز حرکت می کنند، یادآورشد: این افراد به جای اینکه به وظیفه اصلی خودشان بپردازند ، وارد حوزه های می شوند که درآن تخصص ندارند./
نظرات بینندگان