arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۷ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶

کویت حملات تروریستی تهران را محکوم کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزارت امور خارجه کویت با صدور بیانیه ای ضمن اعلام همبستگی با ملت و دولت ایران، حوادث تروریستی دیروز چهارشنبه را به مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره)، بشدت محکوم کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، وزارت امور خارجه کویت امروز (پنجشنبه) در این بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: ما این حادثه تروریستی را محکوم می کنیم و مواضع ثابت کویت همواره مخالفت با تمامی اشکال مختلف حوادث تروریستی و مبارزه با فعالیتهای خشونت آمیز است.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: کویت ضمن تسلیت این حادثه به دولت و ملت ایران، برای آسیب دیدگان آرزوی بهبودی شفای عاجل کرد.
 
صبح دیروز در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که ، تاکنون شهادت 13 نفر و مجروح شدن بیش از 52 نفر تائید شده است.
 
به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران حرم امام (ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. از چهار مهاجم به مجلس شورای اسلامی یک تروریست خود را منفجر کرد و 3 تن دیگر توسط نیروهای امنیتی و حفاظتی به هلاکت رسیدند.
 
گروه تکفیری تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.
نظرات بینندگان