arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۸۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۰۷ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۰

هشدار دوباره پليس به سازنده «پرايد»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس پليس راهنمايي و رانندگي با بيان اينكه گذشت آن زمان كه قانون تصويب شود ولي پليس آن را اجرا نكند گفت: شركت سايپا مكلف بود تا تيرماه نصب كيسه هوا را بر روي محصولات خود آغاز كند كه با توجه به عدم تحقق اين امر، پليس راهنمايي و رانندگي نسبت به توقف شماره گذاري دو محصول از خودروهاي پرايد اين شركت اقدام كرد.

اين در حالي است كه تا به حال بارها مسؤولان راهنمايي و رانندگي چنين هشدارهايي داده اند اما از سوي خودروسازان ناديده گرفته شده و با فشار آنها باز هم اين خودروها شماره گذاري شده اند.

گفتني است بر اساس نظر كارشناسان و آمارهاي سوانح رانندگي در كشور، خودروي پرايد يكي از آسيب پذيرترين خودروها در حوادث رانندگي است كه ميزان تلفات جاني سرنشينان در آن بسيار بالاست.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
0
0
پراید بهترین ماشینه روی کره خاکیست باور کنید ببینید چقدر خریدار داره . اینقدر مشتری داره که خیلی وقتا مردم جلوجلو پولشو پرداخت میکنن تا 6 تا 7 ماه بعد بهشون تحویل بدن. بنظر شما پراید خیلی ماشین خوبیه؟ یا ما آدمای بدبختی هستیم که مجبوریم سوار پراید بشیم؟
هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
0
0
سلام،آقای رئیس این هشدارها باید سالها پیش که این گونه خودروها وارد کشور میشند داده میشد!! لطفا حداقل آلان دیگه اجازه ندهد خودروهای غیر استاندارهای جهانی وارد کشور بشه.
نظرات بینندگان