arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۳ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

نمایندگان از پاسخ‌های واعظی در خصوص مدیریت فضای مجازی قانع شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های وزیر ارتباطات در خصوص مدیریت فضای مجازی قانع شدند.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی بررسی سؤال حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

سؤالات در خصوص نابسامانی در کنترل فضای مجازی، عدم برخورد با کانال‌های ضد انقلاب که توسط معاندان نظام اداره می‌شود، نشر محتویات ضاله و عدم کنترل بر فضای مجازی، انتشار فیلم و عکس‌های مستهجن در فضای مجازی و عدم اجرای سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری در این خصوص بود.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در این خصوص اظهار داشت: فضای مجازی به قتلگاه جوانان و نوجوانان تبدیل شده، مانند موریانه، پایه‌های نظام را از بین می‌برد، بنیان خانواده‌ها را سست می‌کند و بر اساس اظهارات وزیر ارتباطات آزاد و رها شده است.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز آمار و ارقام مطرح شده از سوی نماینده سؤال‌کننده را رد کرده و آن را نادرست خواند و گزارشی از عملکرد وزارت ارتباطات در این خصوص ارائه داد.

نمایندگان در پایان نیز با ۶۶ رأی موافق، ۹۶ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۲ نماینده حاضر در مجلس، توضیحات وزیر را قانع‌کننده دانسته و سؤال را وارد ندانستند.

نظرات بینندگان