arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۵ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶

استقلال درآستانه صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تارنمای رسمی ای اف سی در گزارشی از لیگ قهرمانان آسیا نوشت: تیم فوتبال استقلال در صورت کسب یک امتیاز در دیدار امشب (سه شنبه) برابر التعاون عربستان، به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد.

به گزارش ایرنا از کنفدراسیون فوتبال آسیا،‌ تیم های فوتبال استقلال و التعاون عربستان امشب (سه شنبه) ساعت 20:20 در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الاهلی دوحه به مصاف یکدیگر می روند.

التعاون عربستان در گروه ای، با 5 امتیاز و 3 امتیاز کمتر از استقلال رده دومی در مکان سوم قرار دارد و در صورت پیروزی در این دیدار 8 امتیازی و هم امتیاز با استقلال می شود. 

استقلال در بازی رفت دو تیم با نتیجه سه بر صفر پیروز شد. اما التعاون باید با اختلاف چهار گل به برتری برسد تا نتایج این تیم در دیدارهای رو در رو بهتر از استقلال باشد. 

استقلال دو هفته قبل مقابل الاهلی امارات به تساوی یک بر یک دست یافت و فقط یک امتیاز برای صعود نیاز دارد. تیم استقلال تهران پس از آن در دو بازی در لیگ برتر ایران پیروزی کسب کرد. 

التعاون روز جمعه در لیگ حرفه ای عربستان با نتیجه دو بر یک برابر الاهلی شکست خورد. این تیم عربستانی در هفته پنجم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مقابل لوکوموتیو با نتیجه چهار برچهار مساوی کرد. التعاون برای حفظ شانس صعود خود باید در این دیدار پیروز شود، اما نایف موسی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. 

در گروه ای، هر چهار تیم روی کاغذ شانس صعود دارند. الاهلی امارات و استقلال تهران با هشت امتیاز به ترتیب در رده های اول و دوم ایستاده اند. التعاون و لوکوموتیو هم با پنج امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

در دیگر دیدار این گروه الاهلی در دبی از لوکوموتیو پذیرایی می کند. مسابقات آخرین هفته از مرحله گروهی به صورت همزمان برگزار می شود. 

نظرات بینندگان