arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶

کواکبیان: کاندیداها برای رئیس‌جمهور شدن به هر راهی متوسل نشوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: کاندیداها برای رئیس‌جمهور شدن به هر راهی متوسل نشوند.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، مصطفی کواکبیان در همایش امتداد امید در مسجد آذری‌های تنکابن، اظهار کرد: حکومت امانت و برای مردم است که باید آن را به فرد متخصص سپرد.
 
وی با اشاره به تاکید رهبری درباره تعیین شاخص های نامزدها خاطرنشان کرد: هزار و 636 نفر برای ریاست جمهوری ثبت نام کردند که اگر شاخص ها مشخص بود، این تعداد ثبت نام نمی کردند.
 
این عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه کاندیداها برای رئیس جمهور شدن به هر راهی متوسل نشوند، تصریح کرد: نظام به همه تعلق دارد و من نه تنها از عدم احراز صلاحیت ناراحت نشدم، بلکه خوشحال هم هستم.
 
کواکبیان در ادامه با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر رعایت اخلاق انتخاباتی، یادآور شد: افرادی که غیرمنصفانه صحبت می‌کنند، باید پاسخگو باشند.
 
وی افزود: درست است که دولت مستقر اشتباهاتی نیز دارد اما آیا هیچ نکته مثبتی نداشت، به دولت انتقاد وارد است و باید نصف وزرا در دولت آینده تغییر کند.
 
این نماینده مجلس در ادامه به بیان سه دلیل تلاش برای انتخاب مجدد دکتر روحانی پرداخت و گفت: به دلیل رای‌آوری مجدد دولت مستقر در کشور، رفع ایران‌هراسی و اقتدار ایران باید به روحانی رای داد.
 
کواکبیان با اشاره به اینکه امنیت، اقتصاد و حفظ ارزش ها و باورهای ملی سه محور مهم بررسی عملکرد هر دولتی است، تصریح کرد: این دولت در هر سه زمینه موفق بوده است.
 
وی یادآور شد: ‌آمریکایی‌ها بدعهدی های فراوانی دارد اما با یک قطعنامه تمامی هفت تحریم برداشته شد، برجام توانست خطر جنگ را از کشور رفع کند و قدرت نظامی بدون دیپلماسی، کاری از پیش نمی برد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس همچنین افزود: چهره ترسناکی از ایران به جهان معرفی شده بود که دولت با تعامل و روابط بین المللی با دنیا توانست این ایران هراسی را از بین ببرد.
نظرات بینندگان