arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۶ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶

"پاپکو"؛ همراه شما از مدرسه تا کسب و کار

محصولات پاپکو دارای رنگبندی و طرح های متنوعی است که می تواند نیاز طیف وسیعی از سلایق و اقشار مختلف جامعه مانند دانش آموزان ؛ دانشجویان، کارمندان و مدیران ؛ مراکز آموزشی ؛ ادارات ؛ سازمانها ؛ وزارتخانه ها را پوشش دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شرکت تولیدی و صنعتی پارسا پلاستیک که با نام تجاری پاپکو آن را می شناسیم  ؛ بیش از سه دهه از فعالیت آن در عرضه لوازم و تجهیزات  آموزشی و مهندسی می گذرد  . پاپکو برندی شناخته شده در صنعت  لوازم تحریر، لوازم اداری،  مدیریتی، آموزشی و سیمناری است. برندی که بدون شک می شناسید و از محصولاتش استفاده می کنید ، و اینبار پاپکو با رویکردی تازه گام  به میدان می نهد .
 
 
 

وجود ترافیک های سنگین ؛ کمبود زمان و عواملی دیگر موجب تمایل روز افزون مردم به تهیه مایحتاج خود از فروشگاههای اینترنتی شده و به سرعت نیز در حال توسعه می باشد  ، این شرکت نیز با احترام  به دیدگاه و خواست مشتریان و دوستداران همیشگی اش، اقدام به راه اندازی سیستم فروش اینترنتی  نموده  تا مانند همیشه به روز و در کنار شما باشد. و امروز آن را به نام فروشگاه اینترنتی پاپکو می خوانیم تا خرید اینترنتی را با تنوع  گسترده  محصولات از این فروشگاه  تجربه کنیم.

به گزارش ویرلن ، خرید مستقیم از تولیدکننده و تسریع در ارائه کالای خریداری شده، این نوید را به شما می دهد  که می توانید کیفیت و قیمت اجناس را با کالاهای مشابه خارجی مقایسه و انتخابی مطمئن داشته باشید.
 
 

تمام تلاش ما بر این بوده تا مجموعه ای کامل، به روز و کاربردی از انواع محصولات آموزشی و لوازم اداری مانند انواع پوشه ، زونکن، جعبه بایگانی، نوشت افزار ، کلاسور، انواع پاکت ،انواع  متنوع کیف مدارک ؛ سر رسید و انواع لوازم التحریر اداری را در اختیارتان قرار دهیم.

محصولات پاپکو  دارای رنگبندی و طرح های متنوعی است که می تواند نیاز طیف وسیعی از سلایق و اقشار مختلف جامعه مانند دانش آموزان ؛ دانشجویان، کارمندان و مدیران ؛ مراکز آموزشی ؛ ادارات ؛ سازمانها ؛ وزارتخانه ها را پوشش دهد.

با ورود به  فروشگاه اینترنتی پاپکو، طرح و رنگ کالاها را مشاهده و آنها را با هم مقایسه نمایید و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید  و در نهایت کالای خود را در محل  تحویل بگیرید.

همانطور که طی این سالها یکی از بزرگترین تامین کنندگان این محصولات در شرکت های مختلف، سازمان ها و وزارت خانه ها و مراکز علمی و فرهنگی بوده ایم ؛ حال  نیز با ارائه شیوه ای جدید در جهت ارائه سریعتر ؛ با مناسب ترین قیمت ؛ در کنار شما هستیم. هدف پاپکو مانند همیشه ارائه بهترین محصولات با کیفیت و قیمتی رقابتی با کالاهای مشابه خارجی است.

با محصولات پاپکو اسناد و مدارک تحت کنترل شماست

نظرات بینندگان