arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۹ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۵

زن تنها در برابر خواسته مرد مسلح تسلیم شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
زن تنها وقتی در خانه اش مورد حمله مرد نقابدار و مسلحی قرار گرفت تسلیم شد.

مرد نقابدار به خانه زن میانسال در شهرک دولت آباد کرمانشاه حمله کرد و در حالی که این زن تنها بود با تهدید اسلحه نقشه پلید خود را اجرا کرد.

سرهنگ رضا شیرزادی رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد سرقت مسلحانه از یک خانه مسکونی در شهرک دولت آباد، با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع بلافاصله اکیپی ویژه از ماموران کلانتری 25 دولت آباد و پلیس های تخصصی آن یگان جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: در محل خانمی میانسال به ماموران مراجعه و بیان کرد که فردی نقابدار با تهدید اسلحه کلت به زور وارد خانه شده و جواهرات وی را به سرقت برده است، لذا کار اطلاعاتی و شناسایی مجرم به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تلاش بی وقفه و رصد اطلاعاتی ماموران در کمتر از 12 ساعت منجر به شناسایی فردی میانسال شد که احتمال می رفت مجرم مورد نظر باشد، در همین راستا پس از اخذ مجوز قضائی، پلیس این شهرستان در یک عملیات ضربتی موفق شد وی را در خانه شخصیش دستگیر کند.

شیرزادی با اشاره به اینکه متهم از آشنایان مالباخته بوده و پس از اطمینان از تنها و ناتوان بودن وی اقدام به سرقت کرده است، خاطرنشان کرد: اموال مسروقه نیز کشف و به مالباخته تحویل داده شد، همچنین متهم پس از بازجویی های فنی و تخصصی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
 منبع: رکنا
نظرات بینندگان