arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۶ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵

افتتاح تقاطع غیر همسطح مقداد قم با حضور لاریجانی

علي لاريجاني با بيان اينكه افتتاح پروژه های عمرانی ، وضعيت ترافيكي شهر قم را بهبود مي‌بخشد، اظهار كرد: اميدواريم پروژه‌هاي شهري مشكلات ترافيكي را رفع و با نگاه آينده‌نگري مشكلات شهر را پيش‌بيني كرده و زمينه حضور گسترده زائران را فراهم سازد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تقاطع غیر همسطح مقداد قم امروز طی مراسمی با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم ، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسؤولان استانی و ملی افتتاح شد.
 
به گزارش تيترشهر؛ مجلس شوراي اسلامي در این مراسم از مترو به عنوان يكي از پروژه‌هاي اصلي شهر  قم نام برد و گفت: در برنامه ششم براي تكميل پروژه‌هاي اصلي كشور برنامه‌ريزي و براي آنها پنج هزار ميليارد تومان اوراق مشاركت درنظر گرفته شده است .

علي لاريجاني با بيان اينكه افتتاح پروژه های عمرانی ، وضعيت ترافيكي شهر قم را بهبود مي‌بخشد، اظهار كرد: اميدواريم پروژه‌هاي شهري مشكلات ترافيكي را رفع و با نگاه آينده‌نگري مشكلات شهر را پيش‌بيني كرده و زمينه حضور گسترده زائران را فراهم سازد.
 
افتتاح تقاطع غیر همسطح مقداد با حضور لاریجانی 

 رئيس مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه شهرداري با آينده‌نگري به دنبال ساماندهي وضعيت ترافيكي است، اضافه كرد: اينكه پروژه‌هاي رفع كننده مشكل ترافيك در دستور كار شهرداري قم قرار گرفته خوشحال كننده است و اميدواريم با استفاده از اعتباراتي كه براي سال شهرداري پيش‌بيني شده است شهر قم به پيشرفت‌هاي بيشتري برسد.

وي با اشاره به وضعيت منوريل قم، عنوان كرد: منوريل براي شهروندان شهر قم سوهان روح شده است به همين علت با وجود وضعيت نامطلوب كنوني بايد به شيوه ممكن مورد استفاده قرار گيرد هر چند از اساس مونوريل جايگاهي براي حمل و نقل با كيفيت در شهر قم نداشته است.
 
افتتاح تقاطع غیر همسطح مقداد با حضور لاریجانی 

 وي ضمن تقدير از اهتمام نيروهاي شهرداري قم نسبت به پيشبرد پروژه‌هاي شهري، گفت: تلاش اين افراد به خوبي قابل مشاهده است؛ در شرايط كنوني كشور مباحث مختلف فرهنگي، سياسي و اجتماعي مطرح است اما اگر آباداني به عنوان يك دغدغه جدي درنظر گرفته شود ديگر مشكلات نيز برطرف مي‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم نیز در این مراسم گفت: پروژه مقداد 60 هزار متر مربع فضای سبز دارد که در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد امسال برای حفظ و توسعه فضای سبز نزدیک به 130 میلیارد تومان هزینه شده و بودجه این بخش در سال آینده نزدیک به 71 درصد افزایش داشته است تا بتوانیم به نتایج مطلوب‌تری برسیم.

استاندار قم نیز با بیان اینکه پیشرفت‌های کنونی قم نتیجه همدلی و هماهنگی مطلوب میان مسؤولان استان است، اظهار کرد: تمام مسئولان در راستاي توسعه متوازن در قم تلاش مي‌كنند و اميدواريم اين مهم همچنان ادامه يابد تا قم به كلانشهري در سطح انقلاب تبديل شود.

علیرضا قاری قرآن معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهردار قم نیز با اشاره به اينكه پنج  پروژه كلان شهري در دستور كار ويژه شهرداري قم قرار گرفته است، مطرح كرد: تقاطع غيرهمسطح عمار ياسر تا اواخر فروردين‌ماه سال آينده، بلوار آيت‌الله بروجردي در هفته‌هاي آينده و فاز دوم بلوار زائر تا هفته دوم فروردين‌ماه سال آينده افتتاح مي‌شود.
نظرات بینندگان