arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۶ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۵

روز دوشنبه در منطقه سیستان عزای عمومی اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استاندار سیستان و بلوچستان در پی ارتحال عالم جلیل القدر آیت الله سید محمد علی حسینی طباطبایی روز دوشنبه شانزدهم اسفند ماه را در منطقه سیستان عزای عمومی اعلام کرد.
 
به گزارش انتخاب، علی اوسط هاشمی در پی ارتحال عالم جلیل القدر آیت الله سید محمد علی حسینی طباطبایی با صدور پیامی فردا (دوشنبه) شانزدهم اسفند ماه را در منطقه سیستان عزای عمومی اعلام کرد.
 
در این بیانیه آمده است: رجعت به سوی ذات اقدس الهی یک حقیقت جاودانه است که گاه در لباس «مرگ» دل آدمی را به سختی می آزارد و گاه در جامه «وصال معبود» آرامشی وصف ناشدنی را به کسانی هدیه می کند که روز و شب زندگی خود را عاشقانه و عارفانه در مسیر عبادت خالق و خدمت به خلق گذرانده اند.
 
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بی شک ارتحال جانسوز عالم ربانی آیت الله سید محمدعلی حسینی طباطبایی مصیبت سنگینی است که خسران و فقدان چنین شخصیتی برای جامعه سیستان و بلوچستان و بویژه مردم شریف دارالولایه سیستان جبران ناپذیر خواهد بود؛ امید است حضرت حق روح پرفتوحش را در جوار رحمت واسعه اش قرار دهد.
 
در بخش پایانی این بیانیه آمده است: اینجانب ضمن تسلیت مجدد ارتحال این روحانی والامقام ، فردا دوشنبه شانزدهم اسفند ماه را در دارالولایه سیستان؛ زادگاه آن بزرگ مرد، عزای عمومی اعلام می نمایم.

منبع: مهر
نظرات بینندگان