arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۴ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۵

دادگاه برای قاتل «گوش بر» حکم سه بار قصاص نفس صادر کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پرونده مجید با سه قتل به دادگاه ارجاع داده شد و اولیای دم هر سه مقتول، در دادگاه خواستار قصاص شدند.

کشف جسد یک راننده آژانس در شهرک ولی‌عصر تهران در حالی که گوش هایش بریده شده بود، پلیس آگاهی را در تحقیقات خود به مرد 23 ساله به نام مجید رساند. پس از بررسی منزل وی یک قوطی حاوی الکل و دو گوش بریده‌شده، که بعدا مشخص شد متعلق به مقتول بوده، کشف شد. 

مجید در بازجویی ها به قتل راننده و همچنین یک زن جوان اعتراف کرد. جسد زن هم با مشخصاتی که او داد شناسایی شد.

قاتل در مورد این دو قتل گفت: «راننده از من طلبکار بود برای همین مجبور شدم او را بکشم. درباره معصومه (مقتول جوان) هم، چند ماه پیش با او آشنا شدم که همسرم فهمید و باهم اختلاف پیداکردیم. وقتی خواستم به دوستی پایان دهم، معصومه نپذیرفت و مدام برایم مزاحمت ایجاد می‌کرد. یک روز او را به یافت‌آباد کشاندم و او را هم کشتم. بعد گوش های او را هم داخل الکل گذاشتم و به همسرم دادم، که او از این کار من خیلی ترسید.»

در زمان بازداشت مجید، همسر او به آگاهی اطلاعات جدیدی منتقل کرد. او گفت: «مجید چند روز قبل هم مقداری لوازم خودرو و گوشی تلفن همراه به خانه آورد. بعداز بررسی گوشی، متوجه عکس پسر جوانی شدم که حجله او را در خیابان دیده بودم و الان که مطمئن شدم همسرم یک قاتل است، احتمال دادم این قتل هم کار او باشد.» 

مجید هم در بازجویی ها اعتراف کرد که با مقتول اختلافاتی داشته و بعداز درگیری با وی او را کشته است.

به این ترتیب پرونده سه قتله شد و اولیای دم هر سه مقتول در دادگاه خواستار قصاص شدند و در پی اعترافات قاتل، دادگاه هم او را  متهم تشخیص داد و به سه بار قصاص نفس و پرداخت دیه صدمات غیر منتهی به فوت محکوم کرد.
نظرات بینندگان