arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۴ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵

دوستی سایبری عامل هتک حیثیت دختر جوان شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس فتا استان سمنان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار عکس و فیلم‌های خصوصی خانمی جوان‌، در فضای مجازی خبر داد .  

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا‌: سرهنگ سید‌علی میراحمدی در تشریح این خبر بیان کر‌د: در پی وصول یک فقره پرونده ‌مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی و تهدید در یکی از شبكه اجتماعی پیام رسان مراتب رسیدگی در دستور كار این پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: برابر اظهارات و مستندات ارائه شده توسط شاكی مشخص گردید شخصی با آی‌دی جعلی‌ اقدام به انتشار فیلم و عکس‌های خصوصی شاکی نموده و تهدید به انتشار سایر عکس‌ها در آینده‌ای نزدیک نموده است.
 
در ادامه این مقام انتظامی گفت: طی بررسی فنی و پلیسی متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد، متهم با مشاهده مستندات صراحتا به بزه خود اعتراف نمود و انگیزه خود را انتقام جویی از خانواده شاکی بیان داشت .
 
رئیس پلیس فتا استان سمنان زمینه به وجود آمدن هتک حیثیت در این پرونده را دوستی نامتعارف‌،  مابین شاکی و متهم و استفاده از بستر فضای مجازی دانست و گفت‌: خانواده‌ها باید نظارت بیشتری بر عملکرد فرزندان در استفاده از فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی داشته باشند و از کاربران خواست  در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.irr بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.
نظرات بینندگان