arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۸۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۷ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۰

ابتکار : آلودگي صوتي در شهر تهران آزار دهنده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر گفت: آلودگی صوتی در شهر برای شهروندان تهرانی آزار دهنده است و یکی از موارد شکایت مردمی و نیازمند اصلاح است .

به گزارش انتخاب؛ ابتکار در جلسه امروز شورای اسلامی شهر در حاشیه بررسی یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تهیه طرح عملیاتی کاهش الودگی صدا در شهر تهران افزود:آلودگی صوتی در شهر تهران از جمله مسائلی است که نیازمند برنامه ای مدون است که تکلیف وظایف دستگاه های مختلف در مقابله با آن باید روشن باشد .

 وی تاکیدکرد: نیازمند مدیریت قوی برای رسیدن به وضع صوتی استاندارد در شهر تهران هستیم .

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران افزود:هم اکنون در شهر تهران امکان تهیه نقشه الودگی صوتی و سنجش این آلودگی فراهم شده است و براساس این امار و اطلاعات می توانیم به وضع و شرایطی برای تدوین برنامه مدون در کاهش الودگی صوتی در شهر تهران دست یابیم و تاکنون جلسات متعددی در شورا برای تدوین این برنامه صورت گرفته است .

ابتکار در ادامه با اشاره به مصوبه تراز صوتی موتور سیکلت ها در شهر تهران گفت : این طرح در شورا تصویب شد ولی در دولت اجرایی و عملیاتی نشد .

دانشجو سخنگوی شورای شهر هم در ادامه با اشاره به بالابودن الودگی صوتی در شهر تهران گفت : در مناطق ، 6 ، 10 ، 11 ، 12 ، 19 ، 13 ، 18 و 20 تراز الودگی صوتی قابل قبول نیست .

سخنگوی شورای اسلامی شهر با اشاره به طرح الزام شهرداری تهران به تهیه برنامه عملیاتی کاهش آلودگی صدا در شهر تهران گفت: شهرداری باید در مدت 6 ماه این طرح را تهیه و به شورا ارائه کند . بررسی یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران برای تهیه برنامه عملیاتی کاهش آلودگی صدا در شهر تهران به تصویب اعضای شورای شهر رسید .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهاد
|
GERMANY
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
0
حتما می دانید که آلودگی صوتی یکی از علت های مهم بروز سکته قلبی در افراد است. این موضوع با رقم بالای سکته در همه ی گروه های سنی ساکنان تهران قابل اثبات است.
نظرات بینندگان