arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵

مخالفت نجفی با حضور «چند کاندیدای جانبی در کنار روحانی»: یک مرد جنگی به از صد هزار.../ فکر می کنم نظر روحانی هم همین باشد که یک نفری بیاید/ کاندیداهای احتمالی انتخابات فقط دنبال تخریب دولت هستند، حتی یک جمله درباره آنچه می خواهد انجام دهد نگفته اند

مشاور اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه ما تقاضا داریم آقای روحانی وارد انتخابات ریاست جمهوری شود گفت: تاکنون روحانی صراحتا در مورد تصمیم خود درباره ریاست جمهوری صحبتی نداشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مخالفت نجفی با حضور «چند کاندیدای جانبی در کنار روحانی»: یک مرد جنگی به از صد هزار.../ فکر می کنم نظر روحانی هم همین باشد که یک نفری بیاید/ کاندیداهای احتمالی انتخابات فقط دنبال تخریب دولت هستند، حتی یک جمله درباره آنچه می خواهد انجام دهد نگفته اندمشاور اقتصادی رئیس جمهور تلویحاً با ایده ی «چند کاندیدای جانبی در کنار روحانی» مخالفت کرد.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب ،  محمدعلی نجفی صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جمهور تصمیم قطعی خود را برای حضور در انتخابات 96 گرفته است اظهار کرد: ما امیدواریم و تقاضا هم داریم که آقای روحانی وارد انتخابات شود، چون دولت اقدامات و زیرساخت هایی را ایجاد کرده که برای به نتیجه رسیدن آن 4 سال زمان نیاز است، بنابراین لازم است دولت دوم آقای روحانی هم تشکیل شود.
 
وی همچنین در پاسخ به این سوال که دیدگاه شما در مورد حضور چند کاندیدای جانبی در کنار روحانی چیست؟ تصریح کرد: عده ای معتقدند تا زمان انتخابات ممکن است هزار اتفاق بیفتد و مسائل پیش بینی نشده ای رخ دهد، بنابراین در کنار آقای روحانی که گزینه اصلی است باید گزینه جانبی هم داشت. دیدگاه دیگر می گوید حضور آقای روحانی به تنهایی کفایت می کند. الان استراتژی رقبای روحانی تخریب دولت است. کاندیداهای احتمالی انتخابات تاکنون حتی یک جمله درباره آنچه می خواهد انجام دهد نگفته است. فقط دنبال تخریب دولت هستند که من معتقدم آقای روحانی به تنهایی می تواند پاسخ همه انتقادها را بدهد. در واقع یکی مرد جنگی به از صد هزار. فکر می کنم نظر آقای روحانی هم همین باشد که یک نفری بیاید.
 
نجفی همچنین در پاسخ به این سوال که شما در ستاد انتخابات حسن روحانی چه سمتی دارد گفت: هنوز ستادی ایجاد نشده است.
 
 

نظرات بینندگان