arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵

سواری پژو ۴۰۵ با ۵۶ میلیون ریال خلافی در ساوه توقیف شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامی ساوه گفت: سواری پژو ۴۰۵ با ۵۶ میلیون ریال خلافی در شهرستان ساوه توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ پرویز اسدی اظهار داشت: ماموران پلیس راهنمایی ورانندگی این شهرستان در اجرای طرح ترافیکی و کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودروی پژو 405 متخلف را به علت ارتکاب به تخلف حادثه ساز متوقف و مورد اعمال قانون قرار دادند.

وی افزود: با بررسی مشخصات خودرو و استعلام از پلیس راهور مشخص شد که این خودرو دارای 56 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است.

فرمانده انتظامی ساوه تصریح کرد: ماموران با دریافت این اطلاعات با اعمال قانون راننده متخلف، برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی، خودرو را به پارکینگ منتقل کردند.

30 کیلوگرم موادمخدر در استان مرکزی کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:30 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در یکی از محورهای مواصلاتی این استان کشف و ضبط شد.

سرهنگ احمدرضا چگینی افزود: این میزان مواد مخدر روز شنبه با اقدام اطلاعاتی و فنی از یک دستگاه خودوری سواری به دست آمد.
وی بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

کشف سه هزار ادکلن قاچاق در آشتیان 
فرمانده انتظامی آشتیان گفت: سه هزار عطر و ادکلن قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ رضا قائدرحمت افزود: ادکلن های قاچاق روز شنبه از یک دستگاه خودروی سواری به دست آمد.

وی بیان کرد: ارزش تقریبی این محموله قاچاق 700 میلیون ریال برآورد شده و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

هشدار پلیس استان مرکزی به کلاهبرداری های تلفنی 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، به کارکنان دستگاه های دولتی و شرکت های این استان درباره کلاهبرداری‌های تلفنی هشدار داد.

سرهنگ سید نورالدین حسینی افزود: مدتی است که برخی افراد ناشناس با استفاده از تلفن‌های همراه با کارکنان دستگاه های دولتی و یا شرکت‌ها تماس برقرار می‌کنند و با ارایه مشخصات و دادن یک‌سری آمار اعتماد طرف مقابل را جلب و از این طریق اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

وی بیان کرد: این شیوه کلاهبرداری، چند مورد در استان اتفاق افتاده و در این راستا کلاهبردارن در مکالمه تلفنی خود پس از جلب اطمینان مخاطب، اذعان کرده اند که مبالغی را به صورت اشتباهی به حساب آنان واریز کرده و خواستار برگشت آن از طریق خودپرداز شده اند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: در برخی موارد نیز کلاهبرداران ادعا کرده اند که از صدا و سیما، شرکت‌های تعاونی و بانک ها تماس گرفته و مژده برنده شدن مبالغی در قرعه کشی را به این افراد داده و خواستار مراجعه آنان به خودپرداز و کلاهبرداری با شگردهای خاص از حساب افراد شده اند.

سرهنگ حسینی اضافه کرد: در هیچ قرعه کشی برای دریافت جوایز نیاز به حضور در عابر بانک نیست و مردم در تماس افراد ناشناس نیز باید بسیار هوشیار باشند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان