arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۱۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۴ - ۲۹ تير ۱۳۹۰

فدراسيون فوتبال: البسه تيم ملي بانوان را مجدد به زوريخ مي فرستيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران گفت: قرار است نمونه پیشنهادی البسه و تجهیزات ورزشی بانوان را مجدد به فدراسیون بین المللی فوتبال ( فیفا ) ارسال کنیم.

به گزارش انتخاب؛ مهدی محمد نبی افزود در نشستی با حضور فریده شجاعی معاون امور بانوان فدراسیون ، وکیل فدراسیون فوتبال ، مسئولان کمیته انضباطی و کمیته مسابقات فیفا در زوریخ ، درخصوص حضور تیم ملی بانوان کشورمان در رقابت های بین المللی بحث و بررسی شد تا در آینده برای بازیکنان کشورمان در مسابقات بین المللی خللی ایجاد نشود.

 این نشست درپی آن شکل گرفت که تیم ملی فوتبال بانوان ایران و اردن از مرحله دوم رقابت های مقدماتی المپیک لندن قرار بود 13 خرداد گذشته در اردن با هم بازی کنند که مسئول بحرینی برگزارکننده مسابقات از حضور بانوان ایرانی با پوشش اسلامی در این دیدار ، جلوگیری کرد.

 در واقع بی اطلاعی ناظر بحرینی این بازی از مقررات البسه بانوان ایرانی که براساس گفته مسولان فدراسیون فوتبال ، قبلا به تائید فیفا رسیده بود موجب شد تیم ملی بانوان کشورمان دیدار مقابل اردن را از دست بدهد و با هماهنگی فدراسیون به علت رعایت اصول حاکم در ورزش بانوان کشورمان این مسابقه را ترک کنند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: برهمین اساس برای برطرف شدن این مسئله با توافقی که با مسئولان فیفا صورت گرفت ، قرار شد نمونه پیشنهادی البسه و تجهیزات ورزشی بانوان مجدد به فیفا ارسال کنیم. محمد نبی افزود: پس از این نشست از سپ بلاتر رییس فیفا برای حضور در ایران بصورت رسمی دعوت شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
طرفدارفوتبال در حال احتضار
|
NETHERLANDS
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
0
0
نه ... نه ...جون هرکسی که دوست داری نکن اینکارو..!
بقول نیمچه شاعر :
بخیر تو امیدی نیست لطفا شر مرسان..!
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
0
0
نسل هاي بانوان فوتباليست، پياپي در عطش يك بازي بين المللي خواهند سوخت و فدراسيون ما هم همچنان به دنبال معرفي انواع و اقسام لباس و گرفتن تاييد از فيفا خواهد بود. و هميشه همان سيستم موش آزمايشگاهي.... از ملت تا مثلا بانوان فوتباليست......
نظرات بینندگان