arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۰۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۵ - ۲۸ تير ۱۳۹۰

احمدی‌نژاد اسناد جمع‌آوری شده از خانه ملك‌زاده را از بازجوها پس گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس كمیته تحقیق و تفحص ازشورای عالی ایرانیان اظهار داشت: با دستگیری ملك زاده كلیه مدارك مربوط به تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان به دست رییس جمهور رسید كه وی درحال بررسی است.

حسین ابراهیمی درگفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: قرار بود پس ازتعطیلات مجلس ما نتیجه نهایی را اعلام كنیم و این گزارش را درصحن قرائت كنیم امابرخی حوادث غیر قابل پیش بینی قرائت این گزارش را به تعویق انداخت.

ابراهیمی افزود: پس از دستگیری ملك زاده ما از آقای طاهری كه پس ازملك زاده مسئول ارائه گزارش هستند دعوت كردیم تا توضیحی ارائه كنند.

وی ادامه داد: در نهایت با توضیحات آقای طاهری متوجه شدیم كه پس از دستگیری ملك زاده بازداشت كنندگان مدارك وی را ازخانه جمع آوری كردند و باخود برده اند و رییس جمهور هم آنهارا پس گرفته است و اكنون مشغول بررسی است. از آنجایی هم كه رییس جمهور رییس شورای عالی ایرانیان است باید منتظر بررسی های وی باشیم.

نماینده بروجرد درپایان اظهار داشت: ما برای ارائه گزارش آماده هستیم اما ازآنجایی كه فعلا اسناد دردست رییس جمهور است و مابدون آنها نیزنمی توانیم نظر دهیم منتظر ارائه اسناد از سوی احمدی نژاد هستیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
0
5
خيلي جالب است. معلومه همه مداركي كه به ضرر ملك زاده باشد گو و گور ميشه. مثل مدارك همان 300000000000 تومان شهرداري تهران در سال 1384.
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
0
0
وقتی گفته می شود بازجو ها یعنی قوه قضائیه وقتی می گویند رییس چمهور یعنی قوه مجریه پس با این حساب باید این پیوند مبارک دو قوه و همکاری به این قشنگی را نه یک بار که هزار بار تبریک گفت !!!!!!
آزرمین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
0
0
به این میگن تفکیک قوا واجرای مجدانه عدالت مرحبا!!!!!!!!!1
نظرات بینندگان