arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۰۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۵

تحقیق و تفحص از املاک شهرداری تهران از دستور کمیسیون عمران مجلس خارج نشده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تحقیق و تفحص از املاک شهرداری تهران از دستور کمیسیون عمران مجلس خارج نشده استعضو کمیسیون عمران گفت: موضوع تحقیق و تفحص املاک شهرداری از دستور کمیسیون خارج نشده است اما بنا بر این شد پس از بررسی، کار ادامه پیدا کند.

به گزارش انتخاب؛ سید حسین افضلی، درباره جلسه تحقیق و تفحص املاک شهرداری اظهار داشت: جلسه تحقیق و تفحص درباره املاک شهرداری تاکنون یکبار برگزار شده است. 
 
وی ادامه داد: در آن جلسه تحقیق و تفحص یکی از نمایندگان به یک بند قانونی اشاره کرد مبنی بر اینکه وقتی یک پرونده مراحل دادگاهی را می‌گذراند عملا روی آن نمی‌توان تحقیق و تفحص انجام داد. 
 
عضو کمیسیون عمران تصریح کرد: نظرات تمام اعضای کمیسیون شنیده شد و در نهایت بنا شد هیئت رئیسه کمیسیون از هیئت رئیسه مجلس استفسار کند. 
 
افضلی اضافه کرد: موضوع تحقیق و تفحص املاک شهرداری از دستور کمیسیون خارج نشده است اما بنا بر این شد پس از بررسی، کار ادامه پیدا کند. 
 
وی خاطر نشان کرد: البته لازم به ذکر است تحقیق و تفحص روی سه مورد تمرکز داشت که یکی از آنها درگیر دادگاه بود، اگر یکی از این سه مورد مشمول بند قانونی شود دو مورد بعدی باز هم در دستور تحقیق و تفحص قرار خواهد گرفت. 
نظرات بینندگان