arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۹ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵

ادعایی که زود تکذیب شد/ لباس و غذای گرم‌ بین مسافران‌ توزیع نشده است!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مسافران قطار متوقف‌شده (قطار دوم تبریز- مشهد) نسبت به اطلاعیه روابط عمومی راه‌آهن واکنش نشان دادند و اعلام کردند: تا این لحظه نه لباس و نه غذای گرم‌ بین مسافران‌ توزیع نشده است
 
به گزارش انتخاب، روابط عمومی راه‌آهن در اطلاعیه‌ای از توزیع غذای گرم و ارائه خدمات مناسب به همه مسافران قطار در مسیر تهران-‌مشهد و بالعکس خبر داد.
 
در این اطلاعیه آمده بود، با توجه به مسدودی محور خط آهن تهران -‌ مشهد پس از برخورد 2 قطار مسافری ایستگاه هفت‌خوان، تدابیر و اقدامات لازم به منظور رفاه حال مسافران در راه مانده و جابه‌جایی هر چه سریع‌تر آنها در دست انجام است.
 
به دنبال انتشار این اخبار بین مسافران قطار دوم تبریز - مشهد، مسافران طی تماس‌های تلفنی با خبرگزاری فارس در تبریز اعلام کردند تا این لحظه نه غذای گرمی توزیع شده و نه لباس!
 
مسافران تماس‌گیرنده که عصبانی بودند گفتند، چرا مسئولان وقتی کاری انجام نشده است اعلام می‌کنند انجام شده است؟
 
مسوولان قطار دوم تبریز- مشهد مدعی شدند از ساعت 12 آب و غذا خواسته‌ایم و قرار شد ارسال کنند ولی تا الآن هیچ خبری نیست.
 
برخورد دو قطار مسافری سمنان-مشهد و تبریز-مشهد در ایستگاه هفت‌خوان و در ساعت 07:45 صبح امروز، موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از مسافران و عوامل فنی راه‌آهن شد.
 
در این سانحه 4 تن از ماموران فنی راه آهن و تنی چند از مسافران جان باختند.
 
‌ساعت ‌07:45‌‌ صبح‌ امروز جمعه دو قطار مسافر‌ی سمنان - مشهد متعلق به شرکت ریل ترابر سبا و‌ ‌تبریز-مشهد متعلق به شرکت حمل و نقل ریلی رجاء در ایستگاه هفت‌خوان در ناحیه راه‌آهن شمال شرق کشور بین دامغان و سمنان با یکدیگر برخورد می‌کنند که‌ این حادثه به کشته و زخمی شدن تعدادی از مسافران انجامید.‌
 
در این حادثه قطار ‌تبریز‌-مشهد در ایستگاه هفت خوان بین دامغان و سمنان در بلاک فرعی متوقف بوده است، که قطار ‌سمنان - مشهد از پشت به این قطار برخورد می‌کند.
 
‌در این حادثه لکوموتیو‌ قطار ‌سمنان‌ - مشهد و تعدادی از واگن‌های دو قطار‌ دچار حریق‌ و برخی واگن‌‌ها از ریل خارج می‌شوند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان