arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

رئیس خانه احزاب: احزاب نوکر مسئولین نیستند/ وزرا به خانه احزاب گزارش کار ارائه دهند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس خانه احزاب: احزاب نوکر مسئولین نیستند/ وزرا به خانه احزاب گزارش کار ارائه دهندرئیس خانه احزاب ایران با بیان اینکه سران قوا نسبت به نامه‌ نگاری‌های ما بی توجهی می‌کنند، گفت: احزاب نوکر مسئولین نیستند بلکه این مسئولین هستند که باید در اختیار احزاب باشند.

به گزارش انتخاب، قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب ایران در همایش پیش کنگره حزب مردم سالاری که عصر امروز(جمعه) در کانون توحید تهران برگزار شد، با اشاره به عدم توجه مسئولین به احزاب در کشور اظهار کرد: عدم توجه به احزاب باعث عقب ماندگی کشور طی چند سال اخیر شده است و دولت نیز هیچ توجه و اعتقادی به احزاب ندارد.

وی با انتقاد از عدم توجه سران قوا به نامه نگاری های وی درخصوص برگزاری جلسه مشترک با اعضای شورای مرکزی خانه احزاب، گفت: تاکنون چندین بار به سران قوا درباره برگزاری جلسه مشترک نامه نگاری کردم اما آنها هیچ توجهی به این نامه‌ها نداشتند.


رئیس خانه احزاب ایران در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بی توجهی به احزاب کم توجهی به مردم است؛ اگر دولت برای احزاب ارزش قائل نباشد برای مردم نیز ارزش قائل نیست.

حشمتیان تاکید کرد: قرار است جلسات مشترکی را با سران قوا داشته باشیم؛ از طرفی وزرا هم باید در جلسات شورای مرکزی خانه احزاب حضور پیدا کنند و به ما گزارش کار ارائه دهند.

وی به تشکیل دفاتر استانی خانه احزاب در سراسر کشور اشاره کرد و گفت در حال حاضر در دو استان گیلان و خراسان رضوی دفاتر خانه احزاب تشکیل شدند و امیدوارم تا پایان سال نیز همه دفاتر خانه احزاب در کل کشور راه‌اندازی شوند.

رئیس خانه احزاب ایران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: احزاب نوکر مسئولین نیستند بلکه این مسئولان هستند که باید در اختیار احزاب باشند.
منبع: مهر
نظرات بینندگان