arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۰۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۵

آمار جدید گالوپ از میزان محبوبیت ترامپ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
موسسه پژوهشی گالوپ روز پنجشنبه با انتشار نتایج نظر سنجی جدید خود نوشت در هفته های اخیر محبوبیت و وجهه نامزدان هر دو حزب انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در میان طرفداران حزب مخالف، کاهش محسوسی داشته است.

بر اساس همین نظر سنجی، وجهه و محبوبیت دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه آمریکا حتی در میان طرفداران حزب خود کاهش محسوسی داشته و بدنبال انتشار نوار اظهارات مستهجن او در مورد زنان از سوی نشریه واشنگتن پست و برگزاری دومین مناظره انتخاباتی آمریکا از 69 به 64 درصد کاهش پیدا کرده است.

موسسه مذکور یاد آور شده است در حالی که ترامپ علاوه بر طرفداران حزب دموکرات، در میان فراجناحی ها نیز اعتبار خود را از دست داده، هیلاری کلینتون نامزد دموکرات ها در میان این دسته از رای دهندگان کشورش همچنان از محبوبیت بیشتری نسبت به ترامپ برخوردار است.

بر اساس این نظر سنجی، محبوبیت کلینتون در میان دموکرات ها از 81 به 84 درصد افزایش یافته پیدا کرده است.

نکته دیگری که در نتایج این نظر سنجی به آن اشاره شده، افزایش توجه مردم آمریکا به اخبار مربوط به دونالد ترامپ در قیاس با رقیب دموکرات او است.

گالوپ نوشته است که آمریکایی ها به خصوص در ماه های اخیر توجه بیشتری به اخبار مربوط به ترامپ نشان می دهند و در حالی که 84 در صد از شرکت کنندگان در این نظر سنجی گفته اند که اخبار مربوط به کلینتون را دنبال می کنند درصد کسانی که به خبرهای مربوط به ترامپ توجه بیشتری نشان می دهند، 92 درصد به ثبت رسیده است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان