arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۳ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۵

احوالپرسی آیت الله هاشمی از همسر و فرزندان مرحوم طبسی+تصاوير/ بدون حضور ایشان واقعاً سفر به مشهد، صفای سابق را ندارد، خلاء ایشان کاملاً حس مي شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، شب گذشته با حضور در منزل مرحوم آیت الله واعظ طبسی، با همسر و فرزندان مرحوم آیت الله واعظ طبسی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش انتخاب ، در این مراسم که تعدای از اقوام درجه یک حضور داشتند، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله واعظ طبسی، از ایشان به عنوان دوستی صمیمی و همسنگری قدیمی در همه مقاطع مبارزه، پیروزی، تثبیت و تداوم نظام و انقلاب اسلامی یاد کرد و فقدانش را مصیبتی بزرگ خواند و گفت: بدون حضور ایشان واقعاً سفر به مشهد، صفای سابق را ندارد و خلاء وجودی ایشان کاملاً احساس می شود.      

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، افزود: اوج این ناراحتی زمانی بیشتر می شود که ما در هر جلسه تشخیص مصلحت نظام جای خالی ایشان را می بینیم.   

همسر و فرزندان آن مرحوم نیز در سخنانی صمیمی با تشکر از حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بیمارستان برای عیادت، صدور پیام تسلیت و همچنین فرستادن نماینده در مراسم تشییع جنازه ایشان، اظهار امیدواری کردند که برنامه های ایشان برای توسعه زیربنایی آستان قدس رضوی ادامه یابد.


احوالپرسی آیت الله هاشمی از همسر و فرزندان مرحوم طبسی + تصاویر

احوالپرسی آیت الله هاشمی از همسر و فرزندان مرحوم طبسی + تصاویر

احوالپرسی آیت الله هاشمی از همسر و فرزندان مرحوم طبسی + تصاویر
نظرات بینندگان