arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۸ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۵

راهکار ساده برای هواداران پشت در ماندۀ تیم ملی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چند ده هزار طرفدار تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته جایی در ورزشگاه آزادی پیدا نکردند.

به گزارش انتخاب، برای تماشاگرانی که با مانع «ورزشگاه پر» روبرو شدند، چه دردناک بود که به جای تماشای مسابقه در ورزشگاه، در اطراف ورزشگاه بنشینند و شب شان را روی چمن‌ها سپری کنند. این سرنوشت اغلب کسانی بود که دیشب به ورزشگاه آزادی رفتند و جا برای ورود پیدا نکردند.

با توجه به اینکه در خیابان‌های اطراف ورزشگاه آزادی ترافیک مرگ‌آوری حاکم بود، طرفداران درمانده می‌گفتند چه کنیم؟ بهتر است روی چمن‌ها بنشینیم و تخمه‌مان را همینجا بشکنیم.

این سرنوشت تلخ برای کسانی بود که نشسته بودند و به‌جای تصویری با شفافیت بالا، بازی را از رادیو گوش می‌دادند.

چه اشکالی دارد که تمام این هواداران چند ده هزار نفری که آمدند و راهی به ورزشگاه پیدا نکردند، به فن‌فست (جایی برای تماشای زنده بازی با مانیتورهای بزرگ) بروند و تماشاگر مسابقه باشند؟

همه‌جای دنیا در اطراف استادیوم‌ها و حتی وسط شهر چنین جایی وجود دارد و تماشاگرانی که نمی‌توانند بلیط بگیرند و به هر دلیلی نمی‌توانند به ورزشگاه وارد شوند، در چنین جایی تماشاگر مسابقه باشند.

دیشب باید می‌بودید تا ببیند چه دردآور است جلوی درِ استادیوم آمدن و آخرش محروم شدن از تماشای مسابقه. چه ایرادی دارد یک فن‌فست در اطراف آزادی راه بیفتد تا این هواداران در چنین شب‌هایی بازی به این مهمی را در آنجا ببینند؟

و نکته آخر اینکه، وقتی مسئولان یک هفته اعلام می‌کنند حضور در ورزشگاه رایگان است و بیائید، وقتی ورزشگاه پر می‌شود، چرا نباید به مردم اطلاع‌رسانی کنند و بگویند ورزشگاه پر است؟ حتماً باید هواداران به ورزشگاه بیایند و پشت در بماند؟

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان