arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۷۴۴
تعداد نظرات: ۱۷۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۵ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵

درگیری قاضی پور با یک خبرنگار در مجلس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قضای پور نماینده ارومیه با یکی از خبرنگاران پارلمانی درگیری فیزیکی پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار «انتخاب»؛ قاضی پور امروز در حاشیه جلسه علنی با یکی از خبرنگاران درگیر شد.

لازم به ذکر است که این خبرنگار در حال مصاحبه با قاضی پور بود که به طور ناگهانی با واکنش تند او مواجه شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۷۳
در انتظار بررسی: ۷۲
غیر قابل انتشار: ۲۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
59
185
این آقای قاضی پور چرا نرفت المپیک , اقلا در رشته خودش یعنی کتک کاری مفید باشه.
پاسخ ها
باقر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
هنوز توهین روزنامه ایران و کاریکاتور سوسک و نتایج بدی آن در ذهن مردم آذربایجان هست. و هنوز پاک نشده، اینم موذی گری جدید روزنامه ایران که خبرنگارش در مجلس ترکهای ایران رو فاقد ریشه و هویت ملی خوانده، حقش بوده مشت و لگد بخوره
آذری
| Italy |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
امثال قاضی پور بایستی بخاطر برهم زدن وحدت ملی مورد پیگرد قانونی قرارگیرد..برهمگان مشخص است که این فرد برای ژست فقط از احساسات مردم آذربایجان سوء استفاده میکند..وقتی ما در یک کشور زندگی می کنیم همگی ایرانی هستیم...
کوشا
| United Arab Emirates |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
من از قضیه اطلاع ندارم ولی یک نماینده مجلس نشاندهنده شان و شخصیت همان استان است در حالی که هموطنان اذری ما خیلی ادمهای متینی هستند.همچنین یک نماینده اگر هم در روزنامه ای به او توهین شده نباید دوباره با همان روزنامه مصاحبه کند و اینطور اعتراض خودش رو نشون بده و سعه صدر داشته باشه نه اینکه بره با طرف مصاحبه هم بکنه و وسطش بگیره طرف رو بزنه حتی اگر خبرنگار دوباره توهین کرد نماینده باید با گفتن این جمله که برات متاسفم شان و شخصیت ملت ایران رو بالا ببره نه اینکه با دعواگری بخواد ابروی ملت ایران رو در برنامه های ...اونور اب ببره
ناشناس
|
Finland
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
54
183
مملکت را که نباید با هوچی گری و غربت بازی اداره کرد. بعضیا درکشون در همین حده.
پاسخ ها
دلسوز
| United States of America |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
شما که ادعای درک و فهم دارین اول از اصله موضع و توهین های خبرنگار مطلع بشین بعداینطوری قضاوت بکنین !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
من نه مثبت و نه منفی می دم چون نمی دونم اصلا چه صحبتی مطرح شده. ای کاش هچ کسی به خودش اجازه نمی داد در مورد موضوعی که اطلاع کامل در موردش نداره قضاوت کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
به نظر افرادی که منفی دادن کجای این نظر بده؟
یعنی نظرشون اینه که مملکت باید با هوچی گری و کولی بازی اداره بشه؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
230
95
قضاوت نکنیم. گاهی برخی در پوشش سوال، خوب موزیگری می کنند. قرار نیست همیشه به خاطر آبرو من و من نگاه کنیم کسی شرافت را زیرپا بگذارد.
قاضی پور مرد شریفی هست. نماینده عزیزی هست.
پاسخ ها
سالار باباخانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
دمت گرم حرف راست زدی 51 بهت منفی دادن اگه مثل یکی دیگه فش میدادی51 مثبت داشتی و این است فکر مملکت ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
آفرين
متاسفانه در اين مملكت حرف حق خريدار نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
چقدر ماشالله منفی گرفتی با نظر منطقی ات
همدل
| United Arab Emirates |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
عزیزان ترکمون چقد کامنت گذاشتین و این کار این نماینده هیچ رو تایید کردین.بخدا دوره تعصب گذشت.بجاش به قومتون عشق داشته باشید و اگر عشق داشته باشید نباید از این کار کثیف حمایت کنید.....همش چوب تعصب کورکورانه میخوریم...اه.اه....حق رو فدای تعصب و قوم میکنیم...اه اه....کی باید از خواب غفلت بیدار شیم.برادر ترک من یادت نره هر قومی نژاد خوشو دوس داره.شما هم به اختیار خودتون ترک نشدین.پس حق را فدا نکنید.بعضی کامنت های عزیزان ترک که این کار زشت رو محکوم کردن چقد شیرین بود.ایول
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
دوستی که نوشته « عزیزان ترکمان» از کجا فهمیده این نظرات رو ترکها نوشتن ... ها ....
بعدش هم به قول خودش از حق دفاع کرده ...
در ضمن تا دوباره منم متهدم نکرده، بگم که من فارسم ...
حسام
|
Japan
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
64
208
واقعا افسوس باید خورد برای مجلسی که همچین نمایندههایی دارد.
پاسخ ها
سعیدباکری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
مردم ولایتمدار آذربایجان بعد از انقلاب نیز با حضور خود در صحنه های حساس نشان دادند زمان شناس و حامی انقلاب هستند،اذربایجان در برابر فتنه مخرب و ویرانگر ایستاد و اجازه نداد ارزش های انقلاب و نظام اسلامی پایمال شود.و اکنون این خبر نگار با گستاخی تمام به ملت غیور تورک توهین کرده، آقای قاضی پور بهترین کار ممکن را انجام داد..آقای حسام خان اول قضیه ببین از چه قراره بد نظر بده..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
195
77
چرادلیللشو نمیگی انتخاب .قاضی پور ازملت وهویتش دفاع کرده
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
ایران یک ملت داره اونم ایرانیه .
انسانم ارزوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
اولن که لفظ "ملت" برای یک قومیت بزرگ، غیر قانونیه و نشان از استقلال طلبی. پس بجای ملت بگیم قوم غیور ترک.
دومن هم که فایل صوتی منتشر شده و خبرنگار داره سوال میپرسه و قاضی پور داره بهش میکه بی ناموس و ... خبرنگار هم هیچ واکنشی نداره و فقط داره سوال میپرسه
سومن بر فرض محال که توهین کرده باشه. مگه مملکت چاله میدونه؟!!! قاونو داره باید بره شکایت کنه. نه که خودش شروع به مشت و لگد پرونی کنه.
مجلس جای انسان هایی مثل پزشکیان و مطهری هست. نه جای كساني مثل قاضی پور و رسایی و کوچک زاده.
م ت
| Saudi Arabia |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
هويتي كه قاضي پور ازش دفاع كنه نخواستيم!!
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
ایرانیها همه یک ملت هستند نه چند ملت.هویت هر ایرانی ایرانی است نه ترک
باقر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
در پاسخ به محمد، هویت ایرانی ترکیبی از ترک و کرد و فارس و عرب و ... هست، متاسفم برای کسانی که هویت ایرانی را مساوی با فارس قرار میدهند
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
بابا چی میگی؟ این بشر آبروی ما ترکا رو برده.بابا بخدا ما اینجوری نیستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
با کتک کاری و فحاشی فقط زیر سوال میبرتتون
ناشناس
|
Australia
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
43
164
وقتی فحاشی به زنان کرد نه اینکه تنبیه نشد بلکه تشویق هم شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
53
151
چرا شورای نگهبان به وظیفه خود که رد صلاحیت ایشونه عمل نکرد؟
انصاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
48
117
قاضی پور اگر ناراحتی عصبی دارد تشریف ببرد دکتر.
آذربایجان یاشاسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
210
76
من اگر جای قاضی پور بودم دندان های این خبرنگار را در دهانش خرد میکردم تا بفهمد چه غلطی کرده است . ما تورک ها مثل کوه پشت قاضی پور هستیم.
پاسخ ها
تبریز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
آقای آذربایجان: می دونی موضوع چیه ؟ یا همین طوری برای خرد کردن آمدی. اگر موضوع را می دونی این حرف را می زنی عیب نداره.
ولی اگر موضوع را نمی دونی.ضرر تعصب خشک بیشتر از دشمنانت است
دلسوز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
آهای آذربایجان یاشاسین
وقتی نمایندتون تا همین قدر بیشتر نمیفهمه ، دیگه از تو که بهش رای دادی توقعی نیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
خیلی ممنون از اقای « دلسوز» که همه رو نفهم می دونه
با این نوع نوشتن، خودش از همه بدتره ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
حرف رو با حرف جواب میدن نه مشت
...ایرانی...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
28
118
خب چه میشه کرد اصولگراست دیگه. قبلا هم یکی از اسلاف ایشون توی گوش یه خبرنگار خوابونده بودند!!!
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
167
56
ایشون چون به ملت تورک ایران توهین کرده و سیلی خورده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
بسیار حرف زشتی می زنید. ملت همه ما ایرانی ست.
دارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
ایرانی ها همه یک ملت هستند با اقوام گوناگون.پانترکیسم ره به جائی نخواهد برد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
27
77
اینم یک سهم دیگر ملت ایران از شورای نگهبانش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
15
73
کاشته خود را درو میکنید
مگر نه اینکه هر چه بکاری همان را برداشت میکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
7
75
حق را بگو اگر چه به زيانت باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
101
26
تجربه سالهای اخیر ثابت کرده که ارشاد مخالفین و منحرفین اگر فیزیکی نباشد اصولا" فاقدر ارزش و اثر است
پاسخ ها
م ت
| Saudi Arabia |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
تو چقدر تجارب مفيد انساني داري!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
17
69
یک کمی آرام باش همزبان تند خوی ، کاری که نرمش و آرامش می کند صد مشت گره کرده قادر به خلق آن نیست
رضاجوانشیر
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
11
36
سلام
ایشان خرش که از پل گذشت و خیالش راحت شد تا 4 سال انجاست دوباره این رفتار مذمومش را شروع کرد ،فحش دادن یا زدن کار انسان نیست ولی..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
57
112
من به عنوان یک نفر کرد زبان اهل ارومیه قاضی پور را نماینده خود نمی دانم. متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
والا منم به عنوان یه آذری زبان ایشون رو نماینده مردم آذری نمیبینم , نماینده شهر خودشونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
من زنجاني نماينده اروميه را نماينده تمام تركها و خصوصا زنجانيها مي دانيم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
از آذری زبان گفتنت معلومه که هیچ چیز از زبان و ادبیات و تاریخ ترکان ایران نمیدانی....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
منم اهل آذربايجان غربي و شهر خوي هستم ايشون رو نماينده تمام تركها مي دونم و از اين كارش هم حمايت مي كنم
دمش گرم كسي رو كه سر عناد داره و به ملت ومليت يك نفر توهين مي كنه رو بايد ادبش كرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
شما تو اورميه مهاجر هستين و اينكه نماينده خودتون بدونين يا نه تاثيري نداره
ايشون نماينده ملت تورك هستند
و ما دوستشون داريم و ازشون حمايت مي كنيم
علی پور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
نظر دادن شما در رابطه با این موضوع مثل این می مونه که یه نفر خارجی در مورد رئیس جمهور یه کشور دیگه اظهار نظر کنه. شما فقط در حیطه خودت و روستای خودت می تونی نظر بدی
شبنم
| Ireland |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
شما هنوز خوابید. خوب کاری کرده. حالا یه نفر پیدا شده که بدون ترس از ترکا حمایت میکنه خیلی ترس به جونتون انداخته. نوش جونش باشه. این خبرنگارا کم ناحقی نکردن. شمایی که میگین قاضی پور رو قبول ندارین کی اصرار کرپ حالا قبول کنین؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
ناشناس۰۹:۱۳ من ۱۸:۴۶ نیستم کردم نیستم ولی ایشون درست میگه ارومیه شهری کردی بود در طول تاریخ حداقل به خودت زحمت خوندن ویکیپدیا رو بده بعد به این هموطن توهین کن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
34
73
این قبیل کار ها فقط شان و منزلت هم زبانان ترک رو زیر سوال میبره، هر توهینی هم که شده باشه نباید با برخورد فیزیکی پاسخ داده بشه، آبروی ترک هایی مثل ما رو این آقا با این رفتاراش داره میبره متاسفانه. به امید روزی که صلاحیت افراد با دقت و درستی رد یا تایید بشه تا شاهد این وقایع در مجلس نباشیم.
پاسخ ها
علیرضا شیردل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
آبرو ملت شریف تورک را بی غیرتانی چون شما می برند...نه ایشان که در مقابل هجمه مثل کوه ایستاده......!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
107
49
قاضی پور نماینده شریفی است که نه تنها در ارومیه بلکه در اردبیل و تبریز هم محبوبیت داره به همین خاطر منتخب مردم در مجلس بوده هست و خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
متاسفانه کارهای پوپولیستی در خیلی از جاههای ایران جواب میده و این اصلا خوب نیست.
dhahv
|
United Arab Emirates
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
81
35
سوالات این آقای به اصطلاح خبرنگار بیشتر شبیه بازجو های استالینی و گشتاپو هیتلری بوده و به احتمال قوی جاسوس بیگانه می باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
فایل صوتیش توش سوال نبود , از کجا آمار سوال هاشو در آوردی ؟
امیر تبریز اوغلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
106
41
یاشاسن قاضی پور..... مرد و اسوه غیرت و تعصب.. شما هم سانسور نکن... توهین اون خبرنگار رو به جامعه 40میلیونی تورک پیگیری میکینم.... حی علی خیر العمل... قاضی پوردی مرد عمل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
کدام توهین؟
پانترک گنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
چقدر منفی گرفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
چهل میلیون؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
47
7
خلایق انچه لایق
مهدی یازرلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
7
42
ارشاد فیزیکی؟!!!!
چشمها رو باید شست،جور دیگر باید دید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
81
40
باید دندونای خبرنگار رو خورد می کرد که موذیگری کرده
پاسخ ها
م ت
| Saudi Arabia |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
معلومه همشهري قاضي پوري!!! خرد نه خورد
امیر
|
United States of America
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
80
33
سلام دوستان عزیز. من ترک نیستم ، آقای قاضی پور هم نماینده مجلس من نیست، اما از سوز دل این مرد شریف برای مردم میشود میزان جسارت و پاکباختگی برای آرمانهای والای نظام جمهوری اسلامی و عشق به آقا ابوالفضل العباس را درک کرد. قضاوت نکنیم. یاعلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
با پوشش آرمان ها چه خیانت هایی که نمی کنند
حسین حسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
84
37
یاشاسی قاضی پور. که از حق و حقوق مردم آذربایجان نمیگذره. یاشاسین حاج نادر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
77
38
من خودم شخصا به قاضی پور رای ندادم ولی اینو مطمئنم که ایشون بدون دلیل همچین کاریو نمیکند مسلما او اقای خبرنگار سوالی یا چیزی رو مطرح کردند که توهین به جامعه تورک بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
چون خیلی از ایشون مطمئن هستی میشه بگی چرا بزنها توهین کرده ؟!!!
سيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
64
33
جناب قاضي پور حق با شماست گاهي اوقات خبرنگاران حرف هاي بي ربط و متلك مي اندازند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
70
34
کسی که افسوس میخوره؟باید برای خودش افسوس خورد؟باغیرت ترین نماینده مجلس آقای قاضی پور هست؟درود بر غیرت وشرفت؟یاشاسن آذربایجان،یاشاسن قاضی پور،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
علامت سوال میزاری,خودتم شک داری ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
آقای ناشناس ؛ بابا شما چقدر با کلاس و با سوادی ،نکنه معلم کلاس اولی که هی غلط املایی می گیری!!!!؟؟؟؟ ببخشید آقا اجازه علامت سؤالام درسته؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
17
49
قاضی پور باید دردادگاه محاکمه شود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
7
32
به طور ناگهانی !! این نوع خبر رسانی اصلا درست نیست با اصل ماجرا را توضیح بده یا در انتخاب کلماتت دقت کن انتخاب جان
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
55
26
اقای قاضی دقیقا کار خوبی کردن یک خبرنگار که حدوحدود خودشو ندونه بیشتر از اینم باید سرش بیاد به چه حقی باید بگه شما با چه حقی فراکسیون ترک زبانان تشکیل دادین یا چندتا اراجیف دیگه،
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
14
43
این ادم بی سواد و.بی ادبه. درک کجا بود.
کدوم دفاع ار ملت؟
اگه درک و فهم داشت به مجلس و نماینده قزوین توهین نمیکرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
64
28
زنده باد قاضی پور
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
46
26
تعجب میکنم از برخورد هموطنان علت را ندانسته حرمت نماینده میشکنن
رسول نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
41
20
یاشاسین حاج نادر قاضی پور.باید دهان یاوه گویان را پرخون کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
39
21
شما آقای کردی که از دهات ارومیه و عراق مهاجرت کردی ، قاضی پور نماینده شما نیست که بخواهی متاسف باشی یا نباشی، دوره نایده گرفتن حقوق اجتماعی ترک ها در ایران به سر آمده، آذربایجان و برداران قشقایی و تورکمن و ترک های خراسان در پی هویت خویشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
ما که نفهمیدیم کجا حق هموطنان آذری را خوردند ؟!!! ولی میدانیم اسلام و متفکران دنیا نژاد پرستی را محکوم می کنند
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
60
28
باسلام/
اقدام آقای قاضی پور در خصوص تشکیل کمیسیون تورک زبانان جای تقدیر داره... و خبرنگاری هم که به ترکها توهین کرده باید مجازات بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
چه توهینی کرده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
24
42
امان از دست شما ترک های بامزه اگه نداشنیمتون چیکار میکردیم
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
بعد از 11 ماه مقاومت و جانفشانی تبریز با فرماندهی ستارخان در مقابل استبداد و سرانجام پیروزی مشروطه تنها چیزی که عاید اذربایجان شد پای شکسته شده ستارخان توسط ازادیخواهان (فرصت طلبان) و دار زدن برادر و برادرزادگان او و همچنین مشروطه چی های صادق و بنامی مثل شادروانان ثقه الاسلام ، علی مسیو و دو پسرش و ... توسط روسها بود بنابراین حرفهای قاضی پور خیلی هم بیراه نیست (منتها به زبان خودش) آذربایجان به اندازه کافی دینش را برای ایران انجام داده و همیشه هم ناسپاسی دیده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
انتخاب ،جواب من توهین نبود برای این عزیزی که مزه ها رو گم کرده .واقعیت بود اگر چه شما هم به علت تعصب پا روی حقیقت می گزارید.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
52
28
این خبر نگار با سوال نا بجا و موزیانه خود قصد تخریب ترک ها رو داشته قاضی پور نماینده شریف و با غیرت ترک هاست و ما ترکا از ایشون دفاع میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
16
37
اقای نماینده شما میخواهی دموکراسی رو نمایندگی کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
27
56
آقای قاضیپور نماینده رای کسانی است که به هوچیگری و دوره شعبان بی مخ برگشته اند و رای داده اند. کابوس های تاریخی تکرار می شود.
پاسخ ها
علیرضا شیردل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
یک موی این مرد را به کل اصلاح طلبها نمی دهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
خدا را هزار مرتبه شکر که طرفداران این فرد از اصلاح طلبان نیستند
پرشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
18
43
قاضی پور یکی از همان کسانیس که،در ورزشگاه تبریز به مردم میگه شعار خلیج.......سر بدید،آقای ناشناس...
با یاشاسین یاشاسین سر این مملکت را بریدید.....
اقای قاضی پور غیر مستقیم به خبرنگار روزنامه ایران گفته ،آذربایجان باید از ایران جدا شود..
آره،ناشناس گرفتی چی گفته........
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
54
29
یاشاسین آذربایجان تورکلری. یاشاسین قاضی پور کیمی ایگید تورکلر
پاسخ ها
آتیلای خونخوار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
پانترکیسم دردی را درمان نمی کند
علي
|
Saudi Arabia
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
13
43
طبق فايل صوتي كه از اين درگيري شنيدم ، آقاي قاضي پور ميگن كه آذربايجان در زمان جنگ از ناموس ملت ايران دفاع كردند و از نظر ايشون بقيه مملكت هيچ كاري نكردند نه كرمان نه اصفهان فقط آذربايجاني ها و گفتن كه صفويه كه آذري بودن بنيان گذار مذهب شيعه بوده (البته صفويه مذهب شيعه رو مذهب رسمي ايران كرد)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
حتی اگر خبرنگار 100% برخلاف نظر ایشان سخن گفته باشد که بعید میدانم ، باز هم دلیلی برای درگیری فیزیکی و حرکات وسخنان دور از شان نمایندگی مردم فهیم و دلآور آذربایجان توسط ایشان نیست !!!!!!!!!! من بعنوان یک آذری از مردم بعلت سخنان سخیف ایشان در قبل و این ماجرا پوزش می طلبم.
س ماکو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
61
25
یاشاسین سرباز وطن قاضی پور
آذربایجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
28
61
به عنوان یک ایرانی ترک زبان از حضور چنین شخصیتی به عنوان نماینده متاسفم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
21
45
اقای قاضی پورداشتن خودشونوبراالمیپک2020گرم میکردن احتمالا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
5
26
لطفاً دلیل این کارو هم بگید که اقای خبرنگار چی گفت که قاضی پور انقدر عصبانی شد
تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
40
17
یاشاسین قاضی پور. خبرنگاری هم که توهین کرده باید مجازات بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
مثل اینکه برادرمون فایل صوتی را گوش نکرده تا بفهمه توهینی نشده !!! مثل اینکه حتی حرفهای قاضی پور را هم نشنیده چون اون هم نگفته خبرنگار توهین کرده !!! بیدار شین دوره نژاد پرستی گذشته
تورک نه آذری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
33
15
واقعا دست مریضاد باید گفت به آقای قاضی پور کسانی که ارزش حرفه ی خبرنگاری زو زیر سوال میبرن و موزیانه سوال می پرسن و به عمد قصد تحریک یک نماینده رو دارن باید چنین عکس العمل رو ببینن که دیگه از این غلط ها نکنن. .من ارومیه ای نیستم اما قاضی پور رو نماینده کل تورک ها میدونم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
نوار را که گوش نکردی توهین بزنان را که گوش نکردی ولی مگه قاضی پور بچه است تحریک بشه ؟!! با پوزش از بچه ها
قادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
17
15
در اینکه اقدام آقای قاضی پور درست نبود شکی نیست. در اینکه خبرنگار روزنامه درپیتی مصاحبه را با خبرنگاری اشتباه گرفته شکی نیست. ولی نکته راسیستی این خبر نگار روزنامه ایران که سابقه توهین به ملت ترک ایران را دارد نیز نباید از دیده ها مخفی باشد. جالب اشت چرا اقشام مختلف خشونت در این مملکت ترد نمی شود و فقط همین یکی؟ معلوم نیست چرا تشکیل فراکسیون ترکها آسیب به امنیت ملی است و براستی در شگفتم از این منطق و عدم درک آن یکی و پذیرش وی بعنوان آنچه که هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
از اشکلات املایی که بگذریم، اغلاط انشانیی این نظر تا حدی است که مفهوم آن برای خواننده قابل درک نیست. کاش جملات را واضح تر می نوشتید!
شهاب ترک اوغلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
28
16
یاشاسین حاج نادر
قاضی پور خبرنگار رو نزده دراصل نماینده یه سری انکار مسموم وکثیف روزده
که گنده تراز دهنشون حرف می زنن واقعا دمش گرم اون به اصطلاح ترکایی هم
که میان اینجا می کوبنش اونا مانقورت هستن یعنی خود فروخته
7 درمان ارومیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
21
35
من به عنوان یک شهروند ارومیه ( از 7 درمان) از مردم عزیز ایران غذرخواهی میکنم و از اعمال ایشان تبری میجویم
ما هم مانند مردم مشهد در انتخاب ها دقت نکردیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
18
33
این بابا قاضی پور اشتباهی به مجلس راه پیدا کرده اون از فیلمش که در اون به زنان توهین کرد و هیچ کس هیچ نگفت حالا هم یک خبرنگار را زده اصلا ایشون تعادل روانی نداره و جاش تو مجلس نیست . بعد هم هی دفاع از قوم ترک و اینها نکنیم اگه ایشون نماینده مجلسه، پس نماینده تمام مردم ایرانه، چقدر این ترک ها برای خودشون ملیت جداگانه از ایران قائل هستند. ترک ها باید الان از داشتن چنین نماینده بی ادب و بی منطقی متاسف باشند نه اینکه بگویند ایشون از قوم ترک دفاع کرد. مگر قوم ترک تافته جدابافته از بقیه مردم است. اون هم مثل قوم کرد و لر و بلوچ و مازنی و ... هیچ فرقی نداره نماینده باید ادب داشته باشد و احترام مردم ایران را نگه داره نه اینکه برای دفاع بقول بعضی ها از قوم ترک، فحاشی و کنک کاری کنه. واقعا برای مردمی که ایشون را انتخاب کرده اند متاسفم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
15
35
جای تاسف داره باید هر چه سریعتر با این به اصطلاح نماینده برخورد لازم صورت بگیره
دیگه کار به جایی رسیده که عملا دارن تو مجلس تبلیغ پان ترکیسم میکنن

وای به حالت قاضی پور
سعی کن تو جمع آفتابی نشوی والا حرف به حرف پان ترکیسم رو برات هجی میکنیم تا با پوست و گوشت و استخونت درک کنی ایران یعنی کجا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
12
24
هر كسي رو که نباید وارد مجلس کرد احتمالا برای دور بعد صلاحیت همچین كسي اصلا تایید نمیشه
تست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
14
31
اینقدر دلم می خواد بدونم واقعا مردم آذربایجان چیشون از سایر مناطق ایران سر تره از کردها ار جنوبیها از کجا
این جنوب و غرب بود که زمان جنگ این همه اذیت شد الان در محرومیت کامل بسر می برن ولی مردمش مثل کوه وایسادن شما آذری های نازک نارنجی یکی باهاتون شوخی می کنه یه ذره جنبه ندارید وای به حال حرف حق یا انتقاد یا ....
دکتر صفاری
|
United States of America
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
38
12
من به نوبه خودم از جناب قاضی پور کمال تشکر وامتننان را دارم.آدم بزرگی هستند ایشون
تورك اوغلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
37
17
زنده باد قاضي پور
ايشان در مقابل توهين بي شرمانه ي اين خبرنگار به تركها تاب نياورده

و توهين به يك ملت ومليت جوابش جز اين نيست

قاضي پور مرد بزرگي است مرد جبهه هاي جنگ

همرزم شيرمردان باكري ها و اميني ها عضو لشگر 64 اورميه لشكر غيرت و تعصب هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
35
17
ما مردم آذربایجان تمام قد از نماینده شریفمون حمایت میکنم.یاشاسین ایگید و قهرمان قاضی پور
پاسخ ها
محمد
| United States of America |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
آفرین که ازش حمایت میکنین ، بالاخره ایشون نماینده شماست
رضا خدابنده
|
-
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
2
22
ادب هیچ ربطی به موضوع گفتگو ، فحوای گفتگو و حتی مفاهیم گفتگو و خلاصه هیچی! نداره . ادب به متن دینداری و انسانیت مربوطه . دوستانی که از ابهام در این موضوع سخن به میان می آورند می بابست به آشکار ترین نکته این موضوع توجه کنند که بی ادبی است همین!
علی
|
Germany
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
13
18
دوستان سلام.اگه یه شخصی به یکی دیگه محبت کنه که ازش توقع تشکر داشته باشه بهتره که اصلا اون محبت رو نکنه.اینکه مافقط آذری ها در جنگ از ناموس مملکت دفاع کردیم ،گیرم درست،چرا باید به زبون بیاد مگه ناموس خود ما جزو ناموس مملکت حساب نمیشه.به نظر من این حرفها دردی رو دوا نمیکه که هیچ بلکه جامعه رو مریض تر میکنه.واقعا برای خودم وآذربایجانی های اصیل عزیز متاسفم که هر اتقاق و هر حرف ساده ای رو به خودشون توهین میدونن.(البته این جور افراد چون خودشون رو مستحق توهین میدونن ،این فکر رو میکنن)
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
16
29
تفکرات پانترکیستی درمان هیچ دردی نیست.ایران از اقوام گوناگون از قبیل گیلک،مازندرانی،لر،فارس،بختیاری،عرب،بلوچ،کرد،کلیمی،ارمنی،آشوری،لک،تالشی،تاتی،و...تشکیل شده و همه اقوام حق برابر دارن.ایران تنها مال ترکها نیست که بخواهند هر کاری خواستند در ایران انجام دهند.همه اقوام در زیر چتر ایران و با نام ملت ایران شناخته می شوند.ملت سازی کار دشمنان ایران زمین است.ساخت ملت ترک کاری است که پانترکیسم مروج آن است.
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
17
34
به عنوان یک آذری و ارومیه ای از یه همچین شخصی که آبروی استان وزبان و قومیت وهمچنین ایرانو برده اعلام برائت می کنیم
ناشناس
|
Finland
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
9
27
هرچقدرهم که حق باقاضی پورباشه ایشون حق همچین کاری نداه
تاکی بایدشاهد عکس العمل های فالانژی دررده های بالاباشیم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
13
35
نماینده ما تُرک ها امثال دکتر مسعود پزشکیان هستن که فوق تخصص جراحی قلب دارن
نه یکی مثل آقای قاضی پور
اراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
31
14
زنده باد مرد عمل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
32
18
آقای قاضی پور خویشتن داری کردن این خبرنگار گفته ترکا تو ایران بی ریشن قاضی پور گفته اگه ترکا بی ریشن چطور تو جنگ از ناموس ایران دفاع کردن .باید این خبر نگار در دادگاه عالی مجازات و اعدام بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
7
26
مجلس نیست كه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
21
15
نماینده محترم جناب اقای قاضی پور . ضمن ارادت وعرض خسته نباشیدبه شما . بعضی از اقایان بدون اینکه دلیل درگیری شما را بدانند پشت سرتان حرفهای زدند ولی ما مردم اذربایجان از همان اول به شما اطمینان داشتیم وبعد از این هم خواهیم داشت . خبرنگار با لحن بعد وبا سوال غیر منطقی در مورد فرکسیون ترک زبانان مجلس سوالی پرسید واشاره کرد ایا میتوانید این فراکسیون را تشکیل و به سرانجام برسانی که اقای قاضی پور جواب داد چرا نمیشه که من برنگار جواب داد من شنیدم نمیشه نمیزارند که اقای قاضی پور یه سیلی زد گفت ما میتوانیم و به سرانجام میرسانیم
یعقوب
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
18
13
هر اصحاب رسانه قابل احترام نیست .این خبرنگار هم به جهت توهین به نماینده مردم که در حقیقت همان خود مردمند بایدمحاکمه و مجازات شود.
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
12
19
با این ادبیات و برخوردهای پوپولیستی فقط بیشتر غرق در فساد میشیم. من برای مردم و خودم متاسفم که هنوز اینجور افکار و عقاید تو کشورم بازار داره و آدمهایی مثل ایشون میتونن تا این سطح بالا بیان...
طه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
14
28
با خوندن کامنتای شما عزیزان هموطن که برخورد فیزیکی با یک خبرنگار رو مجاز میدونین از ایرانی و ترک بودن متاسفم.. نماینده بودن نیاز به سواد و فرهنگ بالا داره و انسانهای با سواد و با فرهنگ با قدرت استدلالشون طرف مقابلشون رو اقناع می کنند نه با زور در نتیجه قطعا آقای قاضی پور صلاحیت نمایندگی مجلس رو ندارند.
لویی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
29
14
دوستان مطبوعاتی چرا اینقدر جانبدارانه برخورد میکنن، تو همین خی چرا نوشتین بطور ناگهانی، مگه میشه یک نفر آدم تحصیلکرده و با تجربه که چندین دوره نماینده مردم شریف ارومیه بوده بطر ناگهانی و بدون دلیل عصبانی بشن.
نکنین این کارا رو، تفرقه افکنی نکنین!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
این تحصیلکرده است؟!!!!
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
19
11
یک خبرنگار حق داره هر سوالای بپرسه ولی حق نداره با هر لحنی از هر کسی بپرسه .
من صدای مناظره اقای قاضی پور و خبرنگار را شنیدم
لحن و هدف خبرنگار به نظر من با یک نماینده مجلس مودبانه نبود شاید هم هر کسی جای ایشان بود همین کار را میکرد.(با تقریبا به تمام نمایندگان شناخت دارم و آقای قاضی پور را یک نماینده بسیار خوب و مدافع کسانی که به ایشان رای دادند میدانم(نماینده یعنی اینو تمام...... / نه اینکه الکی وعده بدهد و در مجلس آروم بشیند و حقوق بگیرد)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
شما دوره بعد به قاسم رضایی رای بدید ایشون باراندازای خوبی میزنن. (البته جسارت به آقای رضایی نکرده و نمیکنم ایشون قهرمان وطن و مایه مباهات ما هستند)
باقر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
29
15
هنوز توهین روزنامه ایران و کاریکاتور سوسک و نتایج بدی آن در ذهن مردم آذربایجان هست. و هنوز پاک نشده، اینم موذی گری جدید روزنامه ایران که خبرنگارش در مجلس ترکهای ایران رو فاقد ریشه و هویت ملی خوانده، حقش بوده مشت و لگد بخوره
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
30
10
باید گوش همچین خبرنگارایی رو برید گذاشت تو کف دستش تا دیگه از این غلطا نکنه و بدونه طرف حسابش کیا هستن.
یاشاسین قاضی پور
پاسخ ها
رضا
| United States of America |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
متاسفم برات.
ناشناس
|
Finland
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
23
13
در آذربایجان ایران هیچ گروهک تروریستی نیست و دقیقا باید قصد این خبرنگار از تحریک ترک ها مشخص بشه،اتفاقی نیست فعالیت این خبرنگار روزنامه ایران که روزنامشون سابقه انتشار کاریکاتور توهین آمیز و نژادپرستانه داره.
fariba
|
Finland
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
6
19
مجلس عصاره فضیلت ملته ! وقتی خشونت در نماینده ها جاری هست ! باید هم پرونده های قضایی ما از سال 58 تا 87 سی برابر بشه ! واقعا جای تاسفه ! مجلس ما جای چه کسانی شده !
fariba
|
Finland
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
8
24
آقای قاضی پور قبلا هم به خانمها توهین کرد ! صندلی مجلس باید در حد و قواره ی آدمهای فهیم ، با سواد ، صبور و منطقی باشه ...
مريم
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
6
22
اين بي اعصاب ها رو چرا تو مجلس راه ميدن اخه
اين اقا به جاي اين كه بره مجلس بره دكتر اعصاب
يعني چه مگه يه ادم ميتوني انقدر مشكل عصبي داشته باشه كه بخواد به كسي تعزض كنه
واقعا كه ابروي نماينده مجلس رو برده جاي تاسف داره
انقلابی واقع بین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
28
8
من ترک نیستم ،از آقای قاضی پور هم خوشم نمیاد ولی انصافا خیلی نترسه ملاحظه کاری هم نمی کنه. اگر متلبس به اخلاق اسلامی بود نمونه دوران مجلس میشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
احمدی‌نژادم سر نترسی داشت دوره بعد بدو بهش رای بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
7
26
میبینم که سیاست کثیف انگلیسی خوب تو این کشور جواب داده (تفرقه بنداز و حکومت کن) حتی در کسانی که عنوان نمایندگی مارا یدک میکشند. و اکثر اظهار نظر های ما هم به این موضوع فقط از روی تعصب های جاهلانه است .به امید روزی که ایرانی بودن ما ارجح بر قومیت ما باشد.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
23
15
توصیه میکنم قبل از توهین به این شخصیت محترم و عادل برید بیوگرافی و کلا خصوصیات اقای قاضی پور رو مطالعه کنید بلکه درک واقعیت و قبول حق برای بعضی از دوستان روشن شود. تنها نماینده ای هس ک فقط با حقوق کم نمایندگیش امرار معاش میکند و از جای دیگری درامد ندارد. تنها نماینده ای که بخاطر بررسیه دقیق لایحه های دولت تا ۱۲ شب تو دفتر کارش میمونه و تا همشونو نخونه نمیخوابه. بیشتر شبها همونجا تو دفتر کارش روی یه پتو و بدون هیچ تجملات و امکاناتی شب رو صبح میکنه. یک شخصیتی دوست داشتنی و ب یاد مادنی که در طول کل تاریخ اینجور ادمها انگشت شمار هستند. من نژاد پرست نیستم و بچه تهرانم و زبانم فارسیه ولی بیایید همیشه طرف حقو بگیریم. بنظرم ب مقدسات و قومیت هرکسی توهین بشه از خودش واکنش تند نشون میده. با یک مشت زدن نمیتونیم بقیه خصوصیات خوب این نماینده دلسوز رو نادیده بگیریم. لطفا بدون تعصب نظر بدین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
31
12
یاشاشین قاضی پور
بایرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
11
27
این مشت بر دهان آزادی مطبوعات و رسانه وارد شد این مشت عواقب وخیمی برای این مملکت خواهد داشت ..
یاشار
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
14
17
اولا ما ترک ایرانی هستیم نه آذری و چیز دیگر ثانیا ما از کسی سر تر نیستیم تازه می خواهیم به سطح بقیه برسیم اصلا دعوا سر همین است .بعد با ان همه سانسور و بگیر و ببند خبرنگاران ضربه به آزادی مطبوعات وارد نشد با یک مشت وارد شد؟والله نام ترک که می آد وسط انصاف را از دست می دهید این هم از نژادپرستی شماست که فکر می کنید آریایی و سرور جهانید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
عزیزم شما دقیقا آذری هستید اگه بدونی از باستان به مردم مناطق شمال غرب ایران و قفقاز آذری گفته میشه. شما که دم از نژاد میزنی لااقل پیشینه قوم محترم آذری و چگونگی ترک زبان شدنشون بعد از مهاجرت اقوام ترک رو بخون بعد میبینی ایرانی بودنت بر همه چیز مقدمه.
بی توجه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
11
22
متاسفم برای نماینده مجلس که شعور برخورد نداره و ایشان نباید تایید میشد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
12
16
خیلی تند نروید خیلی از خبر نگار ها آبروی قلم و فرد را برده اند که به آب صد دریا قابل شستشو نیستند.
علی محمد ایراندوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
3
19
با سلام خدمت همه هموطنان عزیز هر یک از اقوام ایرانی کاملا محترم و قابل احترام است ترک، ترکمن، بلوچ، لر، لک، عرب، بختیاری ، سیستانی ، قزاق، کرد ، کرمانج، و.......همه و همه ایرانی و هم وطنیم این مهمه و دیگر هیچ
تورک زبان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
26
14
من به عنوان ترک زبان و همشهری جناب قاضی پور کاملا از ایشان حمایت میکنم نه تنها بنده بلکه همه ی تورک زبانان ایران من جمله بزرگ تریت شهر تورک نشین که تهران باشد. ولی با توهین و ..هم به عنوان یک مسلمان کاملا مخالفم . یک خبرنگار اگر از عقبه ملت بززرگ تورک خبر نداشته باشد حق ندارد سوال بی ربط بپرسد و یک نماینده هم باید شان مجلس رو رعاین کند ! هم سنجیده سخن بگوید .از سایت انتخاب و سایر رسانه ها هم گله دارم اگر مسلمان هستیم واقعیتها را گوشزد کنیم خاهشا...من قصد توهین به هیچ قشری را ندارم و همه قومیت ها عزیز هستن..ولی نه تنها تشکیل فراکسیون بلکه تحصیل به زبان خودمون حق هست و این حق را جز خداوند کسی نمیتونه از ما بگیرد.
اورمیه نگین آذربایجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
18
16
جهت بالابردن آگاهی بعضی افرادلازم به ذکراست همانطورکه مادر دنیا زبان انگلیسی داریم بالهجه های بریتانیایی وآمریکایی واسترالیایی و.. وهیچ وقت به زبان مردم آمریکا نمی گوییم زبان آمریکایی.زبان ترکی نیز دارای لهجه های مختلف استانبولی وآذربایجانی وترکمنی و...است.آذری ٬ زبان نیست بلکه بیانگرلهجه ای از زبان ترکی است همانطورکه آمریکایی و بریتانیایی لهجه ای از زبان انگلیسی است.یکی ازراهایی که میتوان یک ملت و زبان رابه روش مسالمت آمیز و بی سرو صدا نابودکرد تحریف نام آن ملت و زبان است.استفاده از لفظ آذری زبان در راستای بیگانه کردن مردم تورک با هویت راستینشان می باشد و درواقع اشغال تدریجی ٬آرام و بی سرو صدای آذربایجان میباشد.راهکاردیگری که درجهت نابودی یک زبان انجام میگیرداعلام وتبلیغ این مطلب است که فلان ملت٬قبلا زبانشان این زبان فعلی نبوده و زبان دیگری داشته اندو به انواع لطایف الحیل متوسل میشوندتااین مساله رابه خوردمردم آن ملت ودیگران بدهند.نمونه آن ٬تبلیغ غیرتورک بودن ترکای آذربایجان و..است.اقدام دیگر دراین راستا اینست که کسانی راکه نسبت به تضییع حقوق انسانی و زبانی شان اعتراض دارندباعنوان«خرابکار»یا«پان...»وسایربرچسبها توصیف میکنن تابدین نحو ظلم و ستم شان را نسبت به قوم محکوم کامل نمایند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
4
10
نه تنها این حرکت زشت و دور از انسانیت ایشون مورد تأیید نیست، بلکه با خوندن دیدگاه ها میشد متوجه شد که ترک های عزیز کشور هم با یه همچین رفتاری مخالف بودن اکثریت، ایشون مجلس شورای اسلامی رو با چاله میدون اشتباه گرفتن! اگر در محاکمه ایشون کوتاهی بشه واقعاً کم کاریه، حمله به یه خبرنگار به هر دلیلی از جرم های بزرگ محسوب میشه چه برسه به کتک کاری و بردنش به حراست! ایشون شخصیت زشت خودشون رو بار ها نشون دادن، مطمئنا این بار اگر هم شورای نگهبان وارد عمل نشه مردم دیگه ایشون رو انسان محسوب نمیکنن
احسان
|
Austria
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
6
8
متأسف و شرمنده و خجالت زده ام از اينكه نماينده استانم آدم بى اخلاقى مثل قاضى پوره. ولى گويا چاره اى نيست.
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
6
8
لطفا هر کسی در مورد این بزرگوار نظر نده ایشون هر کاری بکنه حمایتش میکنیم حتما بدون شک این کار هم لازم بوده
پاسخ ها
همدل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
عزیزم تو اصلا تو باغ نیستی...نیاز به معذرت خواهی نیست....معذرت خواهی رو باید نماینده بی ادب بکنه...
مهدی تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
7
9
من به عنوان یک فارس زبان از هموطنهای ترک زبانم معذرت میخوام ما ایرانی هستیم و هیچ کس بر هیچ کسی برتر نیست به فرموده قرآن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
7
9
فایل صوتی اش موجود است. کدام توهین؟ اتفاقا قاضی پور است که می گوید شما (فارس ها) نمی توانید از ناموس تان دفاع کنید و ما از ناموس شما دفاع کردیم. آن وقت می گویید توهین به ترک ها ؟ خجالت نمی کشید؟ به کدام قوم توهین شده است؟ اگر کسی ( حتی یک فرد معمولی ، نه نماینده) چنین حرفی را درباره ی ترکها می زد چه چیزی در کشور به راه می افتاد؟ اما الان نه تنها از آن واکنش ها خبری نیست و خوب هم که نیست ، بلکه می گویند به ترک ها توهین شده!!! روی صحبتم با روشنفکرنماهایی است که ژست گرفتن را خیلی دوست دارند و دائما واژه ی نژادپرستی را تکرار می کنند و ایرانیان را می کوبند، اما اینجا از آن شخص حمایت می کنند.
دیار ارش
|
United Arab Emirates
|
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
6
8
تعصبات کور کورانه رو بزارین کنار لشکر با غیرت دوره جنگ لشکر ۲۵ کربلا مازندران و لشکر اصفهان بود که همیشه تو سخت ترین عملیات ها ازشون استفاده میشد در ضمن به این آقای نمایندتون بگین یکم مطالعه کنه بعد بیاد راجع به مذهب شیعه نظر بده پایتخت شیعیان ایران حکومت علویان تو شهرستان آمل بوده نه اذربایجان به تاریخ مراجعه کنین بعد اظهار نظر کنین
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
2
7
کسی که توی سیاست میاد باید فحش خورش ملس باشه . ساست همینه. ولی خبرنگار موظفه سوال پیچ کنه نظرات واقعی سیاسیون را از لابلای عبارات اتو کشیده در بیاره و منعکس کنه. این قضیه ترک و کرد و فارس نداره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
7
13
من تعجب میکنم بعضی ها رفتار این نماینده که در شان هیچ انسانی نیست را تایید مکنند مردم ارومیه باید بجای قاضی پور عذر خواهی کنند کارش اصلا منطقی نبود
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
14
6
باید دید این خبرنگار چی به قاضی پور گفته که چک و چو نه اش پایین آمده
قدرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
17
6
بهترین کارو انجام دادن کسانی حرف نامربوط میزنن سزاش همینه

باباش به اون خبرنگار ادب یاد نداده بود
ناشناس
|
Finland
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
0
معرفت در گرانی است به هرکس ندهندش پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهندش
امید
|
Germany
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
3
من ترکم و اهل ارومیه. نماینده باید مطیع قانون باشد. اگر کسی به او توهین کرد قانون هست. کسی که خود واضع قاونه با چه جراتی اون رو نقض میکنه. میگن اگه میخوای کسی رو خراب کنی ازش بد دفاع کن.
آذربایجانم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
2
1
آقای قاضی پور تنها نماینده آذربایجانی است که به تنهایی در مقابل مشکلات آذربایجان از تیم تراکتورسازی گرفته تا دریاچه ارومیه و ...قد علم کرده خبرنگار به یک ملت اصیل ترک که دو سوم ایران را تشکیل داده توهین کرده این سیلی در مقابل توهینش هیچه باید دیشه یابی کرد که اون از کجا خط میگیره و ریشه ااین توهینها را خشکاند این هم باز به دست آقای نادر قاضی پور حل میشه.
تبریزیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
1
2
غیرت و فرهنگ و شخصیت یک شهروند ترک زبان مایه افتخاره نه تعصب بیجا .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
2
1
نحوه چاپ خبر و سانسور سخنان خبرنگار خیلی جالبه . چرا ننوشتین خبرنگار چی گفته ؟ ؟
احسنت به آقای قاضی پور
بهترین کار ممکن را انجام داده
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
1
2
انسان اگر از شرم بمیرد، عجیب نیست!!!
نظرات بینندگان