arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۰۸ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

کدام سازمانها می گویند گزارش فیشهای حقوقی مان را به نهادهای نظارتی نمی دهیم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اعتمادبه نقل از سخنگوی کمیسیون اصل نود نوشت: کمیسیون اصل نود درصدد است با توجه به اینکه قرار است گزارش جامعی را در مورد این پرونده در صحن علنی مجلس ارایه دهد بدون شک تمامی موارد لازم را در نظر می‌گیرد تا با همکاری سازمان‌های مربوطه اطلاعات لازم پیرامون این پرونده را کسب کند

به گزارش انتخاب، سخنگوي كميسيون اصل نود مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه تا به امروز نزديك به ٣٠ نفر از دريافت‌كنندگان حقوق‌هاي غير متعارف شناسايي شده‌اند و تقريبا از ميزان ٩٥٠ پرونده مديراني كه مورد بررسي قرار گرفته‌اند، مشخص شده كه تنها كمتر از سه درصد آنها حقوق‌هاي بالاي ٣٠ ميليون دريافت مي‌كرده‌اند، آن را حاصل پيگيري‌هاي اين كميسيون از سازمان بازرسي كل كشور و ديوان محاسبات، دو نهاد نظارتي مي‌داند. كه جزييات اطلاعات حقوقي اين مديران را در اختيار آنان قرار داده است.
برخي سازمان‌ها پاسخگوي نهادهاي نظارتي نيستند
پارسايي با اشاره به اينكه تمامي تلاش خود را خواهيم كرد تا گزارش مربوط به حقوق‌هاي نجومي را ظرف يكي دو هفته آينده آماده كنيم، از مشكلاتي هم مي‌گويد كه روند كار اين كميسيون را كند كرده است و آن مستثنائاتي است كه براي برخي سازمان‌ها وجود دارد. سخنگوي كميسيون اصل نود گفت: متاسفانه بعضي از سازمان‌ها پيرامون همكاري با سازمان‌هاي مربوطه در راستاي بررسي حقوق‌هاي مديران خود جوابگوي سوالات سازمان بازرسي و ديوان محاسبات نيستند و خود را مستثني مي‌دانند كه اين موضوع متاسفانه روند كار را كند كرده است. وي تصريح كرد: اميدواريم با همكاري اين سازمان‌ها بتوانيم گزارش جامعي را پيرامون اين موضوع تهيه و به مردم ارايه دهيم تا با كساني كه حقوق‌هاي غيرمتعارف دريافت مي‌كردند به طور جدي برخورد شود.

نظرات بینندگان