arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

باهنر:در برجام ضرر نکردیم، سود بردیم

رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری، برجام را یکی از اقدامات خوب دولت یازدهم دانست و گفت: در مجموع در برجام ما ضرر نکردیم بلکه سود بردیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
به گزارش انتخاب، محمدرضا باهنر روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که در محل باشگاه خبرنگاران جوان برگزار شد در ارزیابی عملکرد دولت یازدهم اظهار داشت: دولت یازدهم دو یا سه برنامه را روی میز گذاشت و آن را دنبال کرد.
وی ادامه داد در موضوع برجام کار خوب و قوی توسط متخصصین صورت گرفت و بحث هایی که در این زمینه مطرح می شود طبیعی است. ما در برجام ضرر نکردیم بلکه سود بردیم اما علاقه داشتیم سود بیشتری ببریم.
رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: رقبای ما برجام را اجرا نکردند که ما هم با آنان بحث و جدل می کنیم و مسئله بازگشت به قبل از برجام روی میز ما است و اگر احساس کنیم بازی برد – برد نیست به قبل از برجام بر می گردیم.
باهنر همچنین یکی از موفقیت های دولت روحانی را مهار تورم دانست و گفت: در بحث خروج از رکود اگر هم اتفاقی افتاده این اتفاق به ذائقه مردم ننشسته است و مردم رنج می برند.
وی ادامه داد: دولت باید در بحث خروج از رکود یک کار قوی کند و قدم سنگینی بردارد که اگر در این زمینه اقدام قوی صورت گیرد عملکرد دولت، مثبت ارزیابی می شود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان