arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۵۹۹۳
تعداد نظرات: ۲۴۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
آیا چیزی جز یک بازی سیاسی، در پس پرده است؟!

از مظلومیت روحانی تا بازی سیاسی احمدی نژادی ها؛ فیش های حقوقی اصل است یا اختلاس های هزاران میلیاردی؟!/ آقای جهانگیری! سکوت تیم رسانه ای را بشکنید و از فیش های حقوقی میلیاردی دولت قبل سخن بگویید!

واقع ماجرا این است که انتشار اين فيش ها مشكلي را حل نمي كند، اين روش، پاك كردن صورت مسئله است. در كشوري كه اختلاس سه هزار ميلياردي سابقه دارد، فيش چند ده ميليوني ، چه اولویتی دارد؟ آیا چیزی جز یک بازی سیاسی، در پس پرده است؟!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

از مظلومیت روحانی تا بازی سیاسی احمدی نژادی ها؛ فیش های حقوقی اصل است یا اختلاس های هزاران میلیاردی؟!/ آقای جهانگیری! سکوت تیم رسانه ای را بشکنید و فیش های حقوقی میلیاردی دولت قبل را منتشر کنید!

جنجال اخیر حول فیش های حقوقی مدیران اقتصادی، بار دیگر مظلومیت رئیس جمهور، ضعف تیم رسانه ای دولت و برنامه ریزی مخالفان روحانی را آشکار کرد.

به گزارش «انتخاب» ؛ «افشاگری اخیر فیش های حقوقی» ، پروژه ای سیاسی - انتخاباتی که به نظر می رسد برنامه ایست که از دیرباز توسط مخالفان روحانی طراحی شده و در کمتر از یکسال مانده به انتخابات ریاست جمهور 96، اجرا شده است. در این پروژه، فیش های حقوقی مدیران ارشد اقتصادی منتشر، و نوک پیکان حملات به سوی روحانی ، نشانه گیری شده است! اما واقع ماجرا این است که این فیش های حقوقی، اولاً نه برای دیروز و امروز است و نه حتی اولویتی برای مبارزه با فساد!

این نکته کاملاً مبرهن است که چپاولگران واقعی و اصلی بيت المال، صاحبان این حقوق ها و اسناد مالي - بانكي سنگین نيست، هر عاقلی می داند، فساد آنجاییست که اختلاس ها، زيرميزي ها و درصدگيري هاي ذينفوذان در سيستم های اقتصادي در جریان است؛ اینجا، دغدغه اصلي مردم و علت العلل چپاولات و كم اوردن بودجه هاي مليست. 

پرداختن به فيش هاي حقوقي (كه اسنادي قابل دسترس است و البته در برخی موارد جاي بررسي جدی نهادهاي نظازتي را دارد) اولويت کشور نيست، اولويت اصلي زيرميزي ها و درصدگيري هاي ميلياردي و صدها ميليارديست كه اقتصاد مريض امروز را نثار كشور كرده است؛ پدیده ای دهشتناک و خانمانسوز که از دولت نهم، به اوج خود رسید و باعث شد، منافع شخصی جای خود را به منافع ملی دهد! افرادی که در هر پروژه ای، به دنبال نفع خود هستند و نفع کشور، محلی از اعراب ندارد! و چنین می شود که بابت دکل نفتی، میلیاردها دلار پول پرداخته می شود، اما خبری از دکل نیست!

واقع ماجرا این است که انتشار اين فيش ها مشكلي را حل نمي كند، اين روش، پاك كردن صورت مسئله است. در كشوري كه اختلاس سه هزار ميلياردي سابقه دارد، فيش چند ده ميليوني ، چه اولویتی دارد؟ آیا چیزی جز یک بازی سیاسی، در پس پرده است؟!

وقتي فيش حقوقي اصل باشد و به شيوه ي رياكارانه دولت قبل، نان و نمك و غذا از منزل به دفتر مدير دولتي منتقل شود تا نكند بيت المال جا بجا شود (البته نه در همه موارد، حتماً بزرگانی هستند که مقید به چنین آداب اسلامی هستند)، خاوري هايي متولد مي شوند كه حاضرند با حقوق ٤ ميليوني، بانك عريض و طويل ملي را مديريت كنند و در عوض، با اختلاس هاي هزاران ميلياردي و درصدگيري هاي سنگين، تتمه ي حقوق خود را جبران كنند!

گو انكه فيش هاي حقوقي چنين نيز مصيبت است و بايد به جد بررسي شود، اما همبن فیش ها نيز همگي در دولت قبل، بوده و صداي كسي هم درنيامده. بد نيست برخي مقامات دولتي مثل اقاي جهانگيزي، سکوت تیم رسانه ای دولت را بشکنند، و اولاً در راستای شفافیت و تنویر افکار عمومی، چالش فیش های حقوقی را به رسمیت شناخته و با انتشار رسمی احقوق خود و مسئولان ارشد دولتی و اقتصادی، اجازه سوءاستفاده به مخالفان را ندهند

و ثانیاً، جناب جهانگیری كه از فيش های حقوقي میلیاردی و چند ده ميليارد توماني دولت قبل در یکی از مراکز وزارت نفت مطلعند، لب به سخن بگشايند! بله ، درست ديديد فیش های میلیاردی در دولت قبل كه امروز حاميانش، با وقاحت و مظلوم نمایی تمام از فيش هاي حقوقي سخن مي گوبند و روحاني و دولتش را مقصر معرفي مي كنند! و بد ماجرا اینجاست که رئوس رسانه ای دولت، با عقب نشینی ایی تاریخی و مثال زدنی، سر در زیر برف کرده و به تماشای این فضاحت، نشسته اند!

اما آنچه قطعیست، آن است که چنین پروژه هایی، توسط مخالفان روحانی در ماههای مانده به پایان دور نخست ریاست جمهوری اش، بسیار تکرار خواهد شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۴۶
در انتظار بررسی: ۱۰۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
203
135
رئیس جمهور و دولت واقعا مظلوم واقع شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
آیا فقط در دولت این حقوق ها پرداخت شده ؟ قوه های دیگر چی ؟ شهرداری و ...؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
کاملا مشخص این یک بازی سیاسی برای ضربه به دولت ، معلوم این حقوق سالهاست داره پرداخت میشه ! ولی کسی صداش رو در نیاورده !چون به نفع خودشون بوده
مهدی
| Spain |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
زمانی احمدی نژاد در مناظرات مکررا می گفت آن 300 میلیون چی شد و با عوام فریبی رای جمع کرد و کار را به اختلاس 3000 میلیاردی رساند حالا نیز دوستانش به پیروی از مرید خویش سعی دارند همان راه را بروند و ماجرای چند فیش را جنجال آفرین کرده اند تا ملت فساد های گذشته را فراموش کنند. در ضمن دوستان دقت کنند چند صباحی است مزدوران رسانه ای به سایتهای اصلاح طلب هجوم آورده و با ثبت نظرات منفی سعی دارند دودستگی را بین اصلاح طلبان القا کنند و اینگونه وانمود کنند که اصلاح طلبان به شکست دولت اقرار دارند. بیشتر مواظب باشیم و در بازی آنها گرفتار نشویم. درود بر دولت تدبیر و امید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
دولت فیش حقوقی زمان احمدی نژاد را رو کنه
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
بدبخت مردم
عزیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
این حقوق ها مال دولت قبله..مردم می دونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
باید شفاف سازی صورت گیرد. چه در دولت قبل و چه دولت فعلی مدیران متخلف معرفی و عزل گردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
در صدا و سیما حقوق کم پرداخت میشه ؟ الان باور کنیم داستان سیاسی نیست ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
همکاران بابک زنجانی و خاوری فیش رو کن شده اند !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
اگه سیاسی نیست پس چرا حقوقهای صدا و سیما بررسی نمیشه ؟
رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
من خودم به روحانی و اصلاح طلبان رای دادم و انتظار دارم فساد احمدی نژادی رو از بین ببره
ناشناس
| Italy |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
تقصیر خودآقای روحانی است!!!!
با محافظه کاری با گروه مکار احمدی نژادی کاری از پیش نخواهد برد...
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
من از احمدی نژاد و حامیانش متنفرم
ستوده
| Germany |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
اره زمون رحیمی دو میلیارد خورد زمین و زمان و دوختن به هم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
143
96
در سکوت عجیب تیم رسانه ای دولت، رسانه های بلندگودار دلواپسان حرف خودشون رو سوار کردن رفت! حقوق های ده ها و صد ها میلیونی به پای دولت روحانی نوشته شد! الان هر کاری بکنند و هر جوابی بدن، کسی قبول نمیکنه!
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
دفاع از حقوق های نجومی معنی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
دولت سر این داستان واقعا ضربه خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
همکاران بابک زنجانی و خاوری فیش رو کن شده اند !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
کسی دفاع نکرده عمو جون باید دید این روند پرداخت از کی شروع شده ! کسی از پول بدش نمیاد باید دید از کی این روند شروع شده و بعد برخورد بشه ! به شما ماهی 70میلیون حقوق بدن میری میگی زیاده کمش کن ؟
ساجده
| Germany |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
دولت قبل بدبختمون کرد تموم نمیشه
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
87
124
تیم رسانه‌ای رییس‌جمهور بشدت منفعل عمل میکنه.
آقای روحانی! سال دیگه به شما رای میدم، اما اگر رای نیاورید نگاهی به تیم رسانه‌ایتان کنید...
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
وقتی چیزی ندارن توقع داری چی بگن؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
همکاران بابک زنجانی و خاوری فیش رو کن شده اند !
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
4
178
اختلاس و فساد شده بلای جان مملکت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
کسی دفاع نکرده ! دولت در حال برخورد ! شروع این پرداخت ها ازدولت قبل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
12
160
فیش های حقوقی و پورسانت ها در همه دولتهای انقلاب بررسی بشه نتیجه جالب در می یاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
خصوصا زمان احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
33
126
این نوع برخورد با قضیه انفعالی است. قطعاً دولت قبل بزرگ ترین فساد و چپاول منابع اقتصاد ایران را انجام داد، اما این که در وضعیت اقتصادی فعلی این ارقام و فیش های حقوقی را مسأله کوچکی بدانیم درست نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
77
61
اتاق فکر شنبه ها همچنان به توطئه هایش ادامه خواهد داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
همکاران بابک زنجانی و خاوری فیش رو کن شده اند !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
62
121
کلا یک چرخش استراتژیک در نقد هاتون حس میشه
درسته که احمدی نژاد فاجعس ولی روحانی هم جای دفاع نداره، باید فکر دیگری کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
جای دفاع دار چون تونست جلوی سقوط ریال را از حالتی که در دوره احمدنژاد بود (چندماهه ازهزار به سه هزار رسید) را بگیره چون سازمان برنامه بودجه را احیا کرد تا همه چیز دارای حساب و کتاب بشه تا بفهمیم کجا داره دزدی می شه کی داره اختلاس می کنه افراد خبره و باتجربه را سرکار اورد تا هزینه حالا ببینیم چی میشه را از اقتصاد دور کنه
احسان کاردرس
| United States of America |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
صداقت داره روحانی بی شک
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
113
102
انتخاب عزیز
وقتی بودجه جاری سه سال دولت روحانی معادل همه هشت سال دولت احمدی نژاد است قطعا این بودجه صرف حقوقهای چند صد میلیونی مدیران دولت ایشان می شود و ما از شما نمی پذیریم که بودجه ی یک سومی دولت احمدی نژاد چنین حقوق هایی داشته باشد.
امیدوارم منصفانه منتشر نمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
شوخی میکنی!! اون وقت این بودجه از کجا تأمین شده؟ از نفت 30 دلاری که زمان دولت احمدی نژاد 120 دلار بود؟!!!!
یا اطلاع نداری یا فریبکار هستی دوست عزیز!
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
بنده خدا اصلا شما چیزی از اقتصاد میدانید که حرف مفت میزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
نفت 120 دلاری زمان احمدی نژاد دلار 1000 تومن بود جوجو... ریاضی بلدی که!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
نفت زمان احمدی نژاد بالای 100 دلار بود عمو جون ! بعدم دلار 1000 تومنی چه ربطی داره خوب اون موقع ارزش 1000 تومن خیلی بیشتر بود !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
کسی از پول بدش نمیاد باید دید از کی این روند شروع شده و بعد برخورد بشه ! به شما ماهی 70میلیون حقوق بدن میری میگی زیاده کمش کن ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
دلار 1000توماني را به 4000تومان فروخت تا يارانه دهد جوجو
همایون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
3
42
من به شخصه درمونده تر از این حرفا هستم تا با این کارها بتوننم هزار باره امیدوار بشم
ستون آخر ما هم رفت و افسوس
میثم
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
83
117
خدایش که خیلی روتون زیاده
هر میشه دولت قبل،
احمدی نژاد عشق
اسفندیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
107
131
حقیقت را بگوئید
هر چند به ضررتان باشد
رای من احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
لایک داری داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
مردم به تورم و نحریم فساد 1000 میلیاردی رای نمی دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
فجایع پسا محمود همچنان نمود دارد
یکی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
رای من نیز هم ... مثبت ها رو نگا ... هه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
دلت برای تورم 40% بابک زنجانی ها و خاوری ها تنگ شده نه ؟
ناشناس
| Italy |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
خواب حضرت یوسف در دوران پسا محمود تعبیر شده است...
مملکت ایران تا سالها از فساد ناشی از دوران فسا محمود رنجهای بیشمار خواهد برد....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
چی بگم تایید کنید
دولت
|
-
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
7
81
بهتره به صورت مقایسه ای آماری درج شود مثلا رییس سازمان تامین اجتماعی زمان دولت قبل ... ریال الان ... ریال لطفا فوری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
خوب معلوم 3 سال پیش حقوق ها کمتر بوده !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
این مقایسه باید با در نظر گرفتن نرخ تورم و تعدیل اعداد با توجه به تورم صورت گیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
6
101
سلام
صحبت شما درست است ولی به نظر می رسد این هم (حقوقهای میلیونی و خارج از عرف) مسئله ای که باید به آن پاسخ داد
زیاد جالب نیست که چون این دولت برآمده از عقاید و تفکرات خودمان است پس ایرادات مطروحه به آن را با مقایسه با دولت قبل بی پاسخ و بدون پیگیری بگذاریم
اسفندیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
88
72
یادش بخیر دولت محمود کبیر
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
63
12
اصلا این حقوق های نجومی زشت
اما کی فیش حقوقی طرفو لو داده؟
دولت هواکش توش هست
پاسخ ها
ستوده
| Germany |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
حالا احمدی این قدر گند زده ما نمی دونیم چه کنیم
ناشناس
|
Canada
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
29
94
چرا فکر می کنید دولتی که همه اشکالات کو چک و بزرگ را به دولت قبل ربط می دهد اگر سند و مدرکی داشته باشد سکوت می کند، این دولت و سکوت، احمدی نژاد بد بود، شما چرا گند زده اید و ادعا دارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
احمدنژاد هر چی بود حقیقت نبود
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
8
100
خطا خطاست چه در دولت احمدی نژاد چه روحانی.حلاچون که در زمان احمدی نژاد یک سری اختلاس کردن ماهمه چیز رو ربط بدیم به اون زمان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
17
76
شما قاچاق راھم انکار مى کردید توجیح بس است توانایى ندارید بروید کنار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
باید مساله ریشه یابی شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
39
76
برخلاف شما حاج محمود چیز هایی داره که بموقع ازش پرده برداری می کنه!
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
هههه
محمود خان؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
حاج محمود جز دروغ چيزي براي گفتن نداره چون اگر داشت با همنظر خود آن اسامي را از جيب آن كاپش جادوئي اش بيرون مي آورد و بايد اكنون آنها را در زندان اوين ميديدم ولي اكنون اين ياران همين دجال هستند كه بجرم اختلاس و دزدي در اوين هستند
ایرانی
|
Italy
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
2
87
در اینکه در دولت نهم ودهم اختلاس در کشور نهادینه شده شک نیست اما دلیل نمیشود که این فیشهای حقوقی را پیگیری نکنیم زیرا صاحبان همین فیشها بعداٌ تبدیل به زنجانیها و.....غیره میشوند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
57
30
من متاسفم برای این دولت که نمیتونه ده درصد دستاوردهاش رو هم بازگو کنه. مقصر اصلی هم شخص رئیس جمهور است. ایشان بهتر از اینها میتوانند عمل کنند. مخالفان ایشان روز را شب و سیاه را سفید جلوه میدهند و تیم رسانه ای ایشان توان دفاع از عملکرد مطلوب دولت را ندارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
24
87
سه سال هست که حقوق های میلیونی را گرفته و نوش جان فرموده اید و حالا به دنبال ماست مالی کردن همه چیز هستید. خدا شاهده که دولت روحانی ملت را با وعده های در باغ سبز سر کار گذاشته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
اولا که این حقوق ها مربوط به ادارت بیمه و بانکها بوده ثانیا دولتی که سازمان برنامه بودجه و سازمانهای نظارتی را منحل یا به ان اهمیتی نمی داد بنیاد این معضل را گذاشت تا کسی متوجه این حقوق ها نشود همانطور که هنوز نمی گوید پول نفتهای فروخته شده کجاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
10
67
سلام
با تحلیل فوق از هم اکنون می توان نتیجه گرفت که این دولت هم تلاشی برای رفع مشکل و تبعیض موجود نخواهد کرد. شما از مشکلات مردم خبر دارید که می گویید بررسی فیش های حقوقی اولویت ندارد؟
نفستان از جای گرم بلند می شود.
این رویکرد بیانگر این است که این دولت هم با دولت قبلی تفاوتی نداشته و اولویتی برای رفع مشکل مالی مردم قائل نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
تحلیل یک سایت خبری را به عمل یک دولت نسبت می دهید ؟!! این دولت اولویت اقتصاد ندارد ؟!!! دست کاسبان تحریم قطع شده (زنجانی ضراب و ...) دلار در عرض چند ماه از هزار به سه هزار نرسیده ؟!!! چرا ناحق می گویید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
6
50
با سلام
ضمن اینکه قبول داریم که این فیش ها اولویت نیست ولی دفاع اینچنینی هم درست نیست یعنی شما باید بگوئید علاوه بر اینکه دولت می بایستی بسیار موشکافانه و دقیق به دنبال رفع این مشکل و حل آن هست به دنبال اختلاس های هزار میلیاردی هم هست نه اینکه این توطئه است اتفاقا توطئه ای است که باعث می شود مشکل حل شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
6
60
خداشاهده که سازمان مدیریت و و برنامه ریز ی کاملا در جریان تمام این پرداخت ها بوده. رئیس این سازمان چرا حرفی نمی زند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
14
52
مظلوم!!!!!!!!
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
3
33
بله هست اگر وجدان داريد و منافع حزبيتون نسبت به رسالت خبرنگاريتون ارجح تره زنگ بزنيد به يه کارمند بانک رفاه تا بهتون بگه وقتي يه کارمند دريافتيش تو ماه ميشه 200 هزار تومن و از همه جا ميبره، چطور تلافي ميکنه.
البته ميدونم اينقدر مرد نيستيد که پخش کنيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
3
53
فساد دولت قبل سر جای خودش بذارید فعلا با این مشکل ایجاد شده این دولت مبارزه بشه ترسم از اینه که بعد از هشت سال این دولت دوباره به فکر فساد دولت قبل بیوفتین و این چرخه باطل ادامه پیدا کنه حتی اگر فیش های میلیاردی مال دولت قبله باید تو دولت بساطش برچیده بشه این که نشد اگر بگید بنیان های اقتصادی کشور بخار دولت قبل خرابه میشه پذیرفت ولی اینکه بگید الان فیلش چند میلیونی هست چون از دولت قبل مونده این حرف بعد از سه سال از عمر دولت تو گوش کسی نمیره حتی اگر ماجرا یک بازی سیاسی باشه اصل قضیه یعنی فیش های میلیونی یک واقعیت عینی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
روحانی کاری بکن هنوز درد محمود میکشیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
7
41
بعضی ها انقدر راحت اختلاس میلیاردی میکنند که به حقوق چند میلیونی احتیاج ندارند.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
1
51
یعنی به نظر شما چون دولت قبل میلیاردی برد این دولت هم باید میلیونی ببره؟
این کار صحیح نیست که از قانون 6 برابری حقوق عبور بکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
2
44
تخم مرغ دزد شتر دزد میشود
اگه همین فیشا حقوقی رو به موقع جلوشون گرفته میشد دیگه خبری از اختلاس ها کلان نبود. این ها همه سیاهنمایی این دولت و دولت قبلیه. به هر حال فساد فساده چه در این دولت چه در احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
2
36
الان به حساب شما دست به افشاگري زديد؟اينکه مشخصه اين موضوع مال امروز و ديروز و ... نيست اما موضوع مهميه. من طرفدار دولت روحاني هستم اما چرا همين عزيزان تدبير و اميد تو دوره رياست جمهوري قبلي اين موضوع رو فاش نکردند برام جاي سوال داره، به نظر من همه ما مردم سر کار هستيم اينا همه به قول قديميا ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
فکر کنم شما دوره سیاه احمدنژاد را فراموش کردی ولی در همان مختصر تریبونهای قابل دسترس و سایت ها نسبت به این تخلفات هشدار داده می شد ولی خوب سریعا توقیف می شدند تو مناظرات 88 هم به این موضوع اشاره شد در ضمن وقتی اقتصاد دانها بی سواد و سازمانهای برنامه و حسابرسی تعطیل باشند مطمئنا یک ریگی به کفش هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
11
40
دولت وعدهای قشنگ و تزئین شده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
4
37
دولت چرا ساکت است - البته از قبل هم قابل پیش بینی بود - چرا باید خودش را درگیر کند ؟ - دو روزی در قدرت هستند و می خورند و می روند -
فرهنگ الان کشور می گوید راحت دروغ بگو وراحت زندگی کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
دروغ درباره چی ؟ چه حرف دروغی شنیدی از روحانی ؟ چه راحتی دارد که کشور منهدم شده توسط احمدنژاد را با انهمه رانت و اختلاس و نابودی فرهنگی و اینهمه تریبون بر ضد دولت را تحویل بگیری ؟ مگر دکتر روحانی نگفت که میزان خرابیها بسیار بیشتر از تصورات ما بود یعنی احمدنژاد بخاطر لاپوشانی خرابیها آمار را تعطیل کرده بود شما چقدر ناسپاسی
احسان
| United States of America |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
اونجا که گفتی چه دروغی شنیدی از احمدی داغونم کرداا ، داغوون، داغونه داغونم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
5
32
این که در دولت قبل بخور بخور بوده هیج شکی نیست، ولی این مجوز برای حقوقهای آنچنانی در دولت روحانی نمیشود، انتظارمان از دولت روحانی انجام امور به سنت دولت قبل نبوده و نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
3
42
چه دفاع بیخودی اگر گروهی اشتباه کرد ما هم باید اشتباه و تکرار کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
عمو جون کی از پول بدش میاد شما بری یکجا بری بهت ماهی 20 میلیون بدن میگی نده ؟ این میراث دولت قبل
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
5
33
چرا دارید مغلطه کاری می کنید دیگه چیزی از دولت قبل باقی مانده ک ش نگفته باشید دولت پاک دستانتانم مشخص شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
2
27
خلاف خلاف است در دوره ھرکس مى خواھد انجام شده باشد قرار نیست مدیران را از بین مساله دار ها انتخاب کنید از بین مدافعان حرم انتخاب کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
8
20
افزایش اشل های حقوقی در ادارات و سازمانهای دولتی به بهانه تورم بالا در دولت قبلی اتفاق افتاده و در این میان حقوق مدیران به شکل ناسالم تعیین شده بود که متاسفانه در دولت جدید هم استمرار یافت و کمتر انسانی یافت میشود که سفره ای را گشوده ببیند و خود از آن بهره مند نگردد و به این شکل مدیران جدید نیز به روش سابق ادامه دادند و خود نیز فیض بردند و ارگانهای نظارتی هم بعضا به دلیل شریک شدن در این چپاول بیتالمال سکوت کردند
سعید ترنجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
4
24
چون دولت قبل حقوق میلیاردی پرداخت میکرده آیا این دولت هم مجاز به چنین کاری است ؟
ناشناس
|
Canada
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
22
13
آقای روحانی سال دیگه پشیمون میشه که چرا جواب اینها رو نداد که دیگه دیره !!
اینها دلواپس هستند ولی دلولپس منافع خودشون نه منافع مملکت !!
یکی نیست آنها رو بگیره ببینه به کی بند هستن و در عوض این حتاکیها و دروغها و ........ چی دریافت میکنن !!
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
31
خیانت خیانت هست حالا چه این دولت چه اون دولت کار اشتباه خودتون رو با اشتباه دیگران توجیه نکنید. لطفا
شهید چمران: وقتی یک اشتباه می کنی یک اشتباه هست ولی وقتی با هزار قدرت عقل بخواهی آن رو توجیه کنی میشه هزارو یک اشتباه
ميثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
7
32
شما هم اگه سندي داشتيد حتما رو ميكرديد .. خودتونو به كوچه علي چپ نزنيد لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
سند که هست اما رو شدن آن ملاحظات دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
25
50
خیلی رو دارین به خدا. این همه کارخانه تعطیل شد بورس باز منفی شد رکود تو مسکن و... بمیرید دروغ گوها
پاسخ ها
امیر علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
آنانکه تحریم را کاغذپاره دانستند هم دروغ می گفتند دیگر، مگر نه؟
آنان که در هر شهری رفتند و به دروغ پروژه راه انداختند ولی راه نیانداختند هم دروغ گفتند دیگر مگر نه؟
آنان که هرچه توانستند در تخریب انتخاباتی رقیب گفتند و دروغ گفتند هم دروغ گفتند دیگر مگر نه؟
پس یه آسیب شناسی بکنیم همه دارند دروغ می گویند، ولی نه، به اعتقاد من مسئولان مملکت ما به تفکر خودشان مصلحت اندیشی می کنند و همه راست را نمی گویند ولی بازهم به اعتقاد من اگر همه همه ی راست را بگویند همه مشکلات مملکت حل می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
به نظرت آقای امیر علی تحریم ها برداشته شده؟
یکم واقع بین باش یکم کورکورانه حرف نزن/کدام وضع درست شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
امیدوارم روحانی توفیق روزافزون داشته باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
رونق به ده برابر شدن قیمت مسکن و سه برابر شدن قیمت خودرو ؟ همون رکود بمونه بهتر !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
10
16
انتخاب خودت هم ناآگاهانه به این تخریب در برخی خبرهات دامن زدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
30
8
مدیری که مسئولیت مهم اقتصادی داره و حقوق بالا نگیره، البته به شرط لیاقت، مستعد اختلاس هم هست
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
50
28
مردم پشت دکتر روحانی ایستاده اند درود بر روحانی درود بر هاشمی مردم در سال نود و شش حماسه دیگری خلق میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
منفی ها بشمار بعد حرف بزن
ناشناس
|
Finland
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
23
41
آخ دلم سوخت به حال دولت مظلوم !
انتخاب چقدر پول میگیری از عملکرد دولت دفاع کنی؟
دولتی که قادر به برقراری عدالت بین حقوق کارمندان خودش نیست ببین چطور ادعا دارد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
2
36
سایت شما از دریافت خقوق چند میلیونی مسئولین دفاع نکند در حال حاضر افرادی به شب نان محتاجند،آنگاه شما در فکر دفاع از آنها یی که حقوق آن چنانی می گیرند هستید!!؟هم افرادی که در دولت قبل ، اختلاس کرده وهم دریافتی های غیر متعارف این دولت هر دو حالت دست اندازی به بیت المال است.باید به اشد مجازات وانفصال دائم از خدمات دولت محکوم شوند.این در س بزرگ حضرت امام علی(ع)به پیروان است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
3
36
شما اگه راست میگید از این افشاگری ها حمایت کنید
دزد دزده
فرقش چیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
3
32
متاسفم، هم اختلاس مهمه هم اینا، اینا کم از اختلاس نیستن،چند هزار نفر دارن اینجوری حقوق میگیرن کمه؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
|
-
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
27
این دولت و اون دولت همه متعلق به این سیستم هستند. چرا فکر اساسی نمی شود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
1
28
این یک بیماری است که به جان کشور افتاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
3
28
الان تو وزارت نفت من مطلعم که بعضیا حقوق دلاری میگیرن، یکی هست هشتاد هزار دلار در ماه میگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
8
30
عجب اين دولت هم به بگم بگم افتاد!!!
كماليان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
16
29
عين رفتار ظالمانه ي خود شما را دارند تكرار مي كنند.

خود شما با دولت قبل همين كارهاي غير منصفانه را كرديد.

چيزي كه عوض داره گله نداره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
23
16
از این دولت بعید بود
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
3
24
بابت دکل نفتی، میلیاردها دلار پول پرداخته می شود؟!
"میلیارد" دلار بابت دکل نفتی ؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
6
20
این مساله چه در این دولت و چه در دولت قبل رخ داده باشه باعث ننگه و باید رسیدگی بشه. دولت قبل که معلوم الحال بود، این دولت که مردم بهش امید دارند چرا؟
یک هم وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
2
28
چه در دولت روحانی وچه در دولت های قبلی گرفتن حقوق های این چنینی قابل توجیه نیست وملت را بدجوری عصبی کرده . لذا سایت انتخاب هم ان را توجیه نکند. از دولت روحانی انتظار میرود با برخورد قانونی وقاطع دامن دولت خود را پاک کنند . یک فقر ویک جوان ویک کارمند عادی برای دریافت یک میلون تومان وام باید ماماها بدود
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
9
27
".....خاوري هايي متولد مي شوند كه حاضرند با حقوق ٤ ميليوني، بانك عريض و طويل ملي را مديريت كنند....."
"....همین فیش ها نيز همگي در دولت قبل، بوده و صداي كسي هم درنيامده...."
بنظر شما حرفهایتان متناقض نیست ؟! اگر حقوق خاوری(مدیرعامل بانک ملی) 4 میلیون بوده پس کدام مدیر دولت قبل حقوق میلیاردی گرفته ؟؟!!!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
5
24
دوست عزیز هم در دولت احمدی نژاد فیش حقوقی میلیاردی بود و هم در دولت جدید...چرا گناه و گردن هم میندازین به جای پذیرش اشتباه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
6
34
الان سال 95 است و وظیفه حقوقدان بوده که بعد از سه سال اگر چنین فیش های مربوط به گذشته بوده را رو می کرد و مانع ادامه آن در این سه سال می شدو لطفا به خاطر پست های سیاسی از ناحق دفاع نکنید
البته صداقت شما کمتر از این است که این کامنت را منتشر کنید
حسن
|
United States of America
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
6
26
با شناختی که من از مدیران دولت قبل و فعلی دارم تمام دزدهایی که در دولت احمدی نژاد چپاول کردند و خردند و بردند اکنون در دولت روحانی خود را معتدل نامیده و در حال دزدی و چپاول هستند که به قول شما فیش های حقوقی جزء قابل اغماز آن است .و آن عده ای را که دولت آقای روحانی کنار گذاشته همان آدمهای سالمی بودند که نان را به نرخ روز نمی خوردند.
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
6
20
عاقلی پیدانمیشودتاعملکرددولت گذشته بویژه بخش اقتصادی وسیاسی راتائیدنماید.
ایزدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
9
28
کلا از این جور تیتر زدن های شما بیزارم. همیشه میخواین دولت قبل رو مقصر بدونید. در عوض باید با اصل این تخلف فارغ از اینکه مربوط ربه دولت قبل بوده یا دولت فعلی موضوع را پیگیری کنید.
ناشناس
|
Canada
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
10
7
این به هیچ وجه مظلومیت نیست بلکه وادادگی انفعال عدم درک نقش تعیین کننده تبلیغات واطلای رسانی است.این ضعف را مردم در انتخابات با شبکه های اجتماعی جبران کردند ولی اینجا دیگر وظیفه خاص دولت است که به منابع اطلاعاتی مربوط به دو
لت قبل. سترسی. دارد
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
6
30
انتخاب خیلی ........
توی روز روشن از برداشت از جیب مردم دفاع میکنی؟
جواد
|
Japan
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
3
25
همه می دونن فقط این دولت نبوده.
این دولت هم مقصره. این دولت که ادعای صداقت و تدبیر داره.
چرا صداش در نیومده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
2
22
فقط توجیه واقعا وقتی مطلبی مینویسید اون رو میخونید ؟؟؟مبرهن و واضح هست باید به اختلاس و ...رسیدگی کرد این چه ارتباطی با رسیدگی بر فیش های نجومی داره؟؟؟بد دارید دفاع میکنید بد!!!
بهستونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
26
12
خوب پروژه ای علیه دولت کلید زدند
رضا یارمحمدخواه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
22
27
روحانی رد صلاحیت خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
زرشک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
10
34
شما چکار دولت قبل دارید، دولت قبل رفت. به فکر حل مشکلات کشور باشین. با این رویه من واقعا متاسفم!!!
بعد از چند سال هنوز دولت قبل؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
دولت قبل رفت که رفت ؟ عجب ؟! شما مثلاینکه متوجه نیستی دولت قبل اقتصاد و فرهنگ را به چه گردابی انداخته و چند سال طول می کشه تا بتوانیم به سال 83 برسیم حداقل پانزده سال وقتی دولتی اقتصاد دانها را بی سواد می خواند و دقیقا حرف اقتصاد داها درست از آب درآمد و کشور دچار همان مشکلات شد فکر می کنی راحت است دوباره چرخ اقتصاد را به حرکت درآوری مگر بچه بازی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
2
28
بیچاره مردم
hamed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
29
31
انتخاب الکی جو نده دیگه بسه بذار همون احمدی نژاد بیاد والا بهتره
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
هر چی بدبختی می کشیم از دولت احمدی نژاد است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
آره بیا در عرض سه ماه دلار را سه برابر کنه چند تا دیگه بابک و ... پس بیندازه شما کیف کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
11
15
چیزی در چنته ندارن
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
1
28
فقط می توان در این ماه رمضان از خدا خواست که برای این ملت بدبخت گشایشی بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
9
16
دولت باید افشاگری کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
11
29
یعنی چیزی از دولت قبل مونده که شما نگفته باشید؟!!!!!!!!!!!!!!11111
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
خیلی چیزها
بنابر مصالح و امنیت ملی ، اکثر چیزها هنوز گفته نشده .
nima
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
31
دعوا سر چیه؟ چه اون دولت چه این دولت بد بده دیگه.
پاسخ ها
ناشناس
| Georgia |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
دعوا سر لحاف ملا است !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
13
12
تیم مطبوعاتی رییس جمهور از تخصص و پختگی لازم برخوردار نیست به همین دلیل انطباق خود با موجهای ایجاد شده را نمی داند
در دولت قبل خود رییس دولت استاد مواجهه با این مسائل و طرح آن بود
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
4
17
سلام
لطفا مطالبی که حاوی مسائل یکطرفه و ناعدالتی است را بیان نکنید.
مگر اختلاس های دولت قبل میتونه این فسادهای فیش های حقوقی رو پوشش بده؟
مگر قیاس این دو درسته؟ و یا سودی برای مردم داره؟
توی روزگاری که حقوق وزارت کاری زیر یک میلیون تومان هست افرادی دارن حقوق های چند ده میلیونی میگیرن. این مسئله کمی نیست
تقوی
|
Finland
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
3
24
سلام علیکم
حقیر با اشتیاق به جناب آقای روحانی رای دادم قطعا صحت فیشهای میلیاردی دولت قبل را می پذیرم ومحکوم میکنم اما ازدولت آقای روحانی که درمجموع دولتی متشکل از وزراء وسایر افراد مجرب وکاردان تشکیل شده است واز فیشهای میلیاردی دولت قبل هم مطلع بوده اند انتظار میرفت که در همان ابتدا ضمن شناسایی تک تک افرادی که صاحبان فیشها بوده اند موضوع را رسانه ای وجمع مینمودند نه اینک بعد ازسه سال شاهد گسترش آن باشیم
طلبه
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
6
23
با این خبر شما هم انگار شریک تخلفات هستید بجای دفاع محکوم کنید سایت دولتی
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
1
19
جناب مهندس ,هزار تا از همین فیش های چند ده میلیونی مبشه ده ها هزار میلیون حالا اگه سرجمعش با پرداخت های نامعقول بهناز جیب ملت بدبخت به فوتبالیست ها پزشکان اختلاس‌ها مدیران بانکها وغیره ببینید سرجمع میشه این اوضاع نابسامان کنونی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
11
18
مطمئن باش اگر دولت ذره ای نقطه ضعف در عملکرد احمدی نژاد رو تو این سه سال پیدا کرده بود تا حالا کل مملکتو باهاش کاغذ دیواری کرده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
اگه از غار تاریک محفلهای خاص بیرون بیایید آتشی که احمدنژاد بر اقتصاد و هنر و فرهنگ زده مشاهده می کنید از رانت و دوستانی که در زندانند تا بدهی های چند صد هزار میلیاردی تا نابودی اشتغال تا نابودی ریال در برابر دلار که مشت نمونه خروار است را می بینی
MOUSA
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
2
16
باید واقعیت را به مردم بگویند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
10
7
متوجه منظور نویسنده نشدید دوستان میگه وقتی افراد فاسد بر سر کار باشن ممکنه خیلی هم حقوق متعارفی داشته باشن علی الظاهر اما فسادی بیشتر از چند برابر مجموع فیش های رو شده به بار بیارن در حالیکه این قضیه هم باید مدیریت بشه اما اصل مشکل جای دیگه ایه که اتفاقا شاهکار دولت قبله
پاسخ ها
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
دریغ از ذره ای عدالت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
13
27
انتخاب جان
زیاد زور نزن
زیاد هم شلوغش نکن
شماها اگر در این خصوص سندی داشتید، همون سال 92 که پیروز انتخابات شدید منتشر میکردید
اگر چه تا حالا از هیچ ضربه زدنی به احمدی نژاد و احمدی نژادی ها دریغ نکردید
ضمناً روحانی مظلوم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
شما خودت کلاهت را قاضی کن دولت احمدنژاد از تعطیل سازمان برنامه بودجه چه قصدی داشت ؟ از اینکه بودجه های سالانه را در جند صفحه مختصر و کلی ارائه می داد چه قصدی داشت ؟ از اینکه اقصاددانها را بی سواد می دانست چه قصدی داشت ؟ چرا نمی گوید پول نفت ها را کجا خرج کرده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
اگه از غار تاریک محفلهای خاص بیرون بیایید آتشی که احمدنژاد بر اقتصاد و هنر و فرهنگ زده مشاهده می کنید از رانت و دوستانی که در زندانند تا بدهی های چند صد هزار میلیاردی تا نابودی اشتغال تا نابودی ریال در برابر دلار که مشت نمونه خروار است را می بینی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
25
مظلوم چیه اقا .باید از سال 57 پرونده ها ی مسئولین بررسی وبیت المال برگردد
MOUSA
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
9
27
بابا ما میگیم این قدر دولت قبل رو نکوبید و ناکارامدی را به گردن دولت قبل نندازید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
زمان اصلاحات همه چيز مرتب و منظم بود، احمدي نژاد اومد و همه جار و بر هم زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
دولت فعلی کارامده چون ظرف 3 سال این همه تحول عمیق در کشور صورت گرفته
سیروان عزیزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
3
20
دولت محترم پاسخ مناسب بدهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
19
7
اینها از دولت قبل وجود داشته پاداش عیدی مسیول شبکه بهداشت یه استان کوچک فقط 20 میلیون بود با حقوق های چند ده میلیونی شاید اشکال کار دولت روحانی این بوده اونهایی که تو پستها بودند صداش رو درنیاوردند چون مزه پول بد نیست و طبق روال قدیم فکر کردند حقشون هست و دیگه اینکه مردم و دولت به اختلاس های کلان سرگرم شدند و یه بازرسی انجام ندادند که دولت قبل فیش ها چطور بود البته مطمئنم همین وضعیت تو پرداخت های صدا و سیما به کارمندان و سازندگان یرنامه هاش هست و خیلی خارج از عرف به اونها پول میده
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
17
3
این مساله فیش ها در همه دولتها بوده . عزیزانی که توجیه می کنند می گویند تا حالا همش می گفتید دولت قبل در نظر داشته باشند فجایع دولتهای هشتم و نهم در مقایسه با فیش حقوقی چند مدیر مثل مقایسه وسعت جیبوتی با روسیه کبیر است
بسيجي از تبريز
|
Germany
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
10
10
براي اينكه ترفند تندروها و دلواپسان خنثي گردد دولت بايستي در اطلاع رساني شفاف بوده و با مفاسد اقتصادي در هر رده كه باشد با اقتدار برخورد كند ا بالاخره دولت ميتواند با مردم شفاف بوده و در بدنه دولت اقدام اصلاحي انجام دهد و همچنين در معرفي قدرتهاي پشت پرده و قدرتهاي در سايه و .... بي واهمه عمل نمايد و مظلوميت بيش از حد خسران ببار مياورد كه جبرانش ناممكن است .
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
17
11
انشا الله دولت به خوبی از پس از مساله بر خواهد آمد
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
13
3
به مصلحت باید رفتار شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
14
13
ببین دیگه در دولت قبل با نفت 140 دلاری چقد به نور چشمی هاشون می دادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
1
17
من یه مهندسم که کل عمرم تو سازندگی این مملکت بوده . من ماهی شش ملیون بگیرم . یه دکتر متخصص کارانه اش صد میلیون باشه ؟ با دوسال سابقه کار؟
ک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
1
23
هم فیش حقوقی مهمه هم اختلاس
هردوبلای جان اقتصاد ایران شده
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
8
9
یکی از نمایندگان دوره قبل می گفت که هیچ رئیس جمهوری در ایران عاقبت به خیر نمی شود، چون ما مشکل ساختاری داریم. تو درست می گفت. اما در مورد دولت آقای روحانی باید بگویم که این دولت اقتصاد دان ها و حقوق دان های خوبی دارد؛ اما مدیریت نمی داند؛ به فریاد های محیطی پاسخ نمی دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
4
16
ریشه مشکلات مالی و تخلفات باید اساسی حل بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
23
10
درود بر دولت و آقای هاشمی. این دو بزرگوار بر همه چی اشراف دارن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
خعلی باحال بود
محمد
|
United States of America
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
4
8
روزی هارون بهلول را صدا زد و چون به نزد هارون رسید، خلیفه گفت: من کیستم؟
- تو آن کسی هستی که اگر به ضعیفی در مشرق ظلم کنند تو را بازخواست خواهند کرد. !!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
8
8
به جای این مدیران باید تز خارج مدیر بیلریم از عراق و سوریه با یک پنجم این ها کار میکنند به جای پزشک دو میلیاردی از هند و پاکستان دکتر بییاریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
9
12
تا حالا دقت کردین بعضی هارو اگر با پودر ۸ آنزیم هم بشوری ، لکه شون از زندگیت و گذشتت پاک نمیشه!


دقیقا حکایت ما و دولت amirپاکدستان!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
38
14
روحانی تعارفی با تخلف نداره. برخورد می کنه
پاسخ ها
محسن
| United States of America |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
متاسفانه سخنگوی دولت ضمن اینکه گفت دولت پیگیری خواهد کرد این را هم گفت که پیگیر درز اطلاعات این فیشها هم خواهد بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
اتفاقا الان اوضاع خیلی بهتر اگر احمدی نژاد بود هیچ اتفاقی نمی افتاد ، برخوردی هم نمیشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
27
12
دولت باید در یک سال باقی مانده از عمرش یک کانال تلگرامی درست کنه فجایع دولت قبل رو برملا کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
یک کانال اینترنتی همه گیر
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
9
10
ملت عزیز
قطعا فساد اقتصادی بده ، فیش های میلیونی ظلمه و خلاف عدالت . فرقی هم نمی کنه در کدوم دولت این اتفاق بیفته .
اما مسئله مهمتر بیداری و هوشیاری ما مردم هست.
مراقب باشید که اونهایی که 8 سال ملت و مملکت رو به خاک سیاه نشوندن از این اوضاع به نفع خودشون سوءاستفاده نکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
3
16
خب حالا دولت قبل بد عالم. این فیش ها چیز خوبی هستن؟

در اینکه این فیش ها واقعن ناامید کننده است حرفی نیست. این رو باید حل کرد در مورد گذشته هم اطلاع رسانی کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
عمو جون کی از پول بدش میاد دولت قبل میداده اینها هم گرفتن الان دولت عوض شده منافع اینها به خطر افتاده فیش ها رو کردن ! الان به شما 20 میلیون حقوق بدن میری پس میدی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
11
15
حقوق میلیونی ص و معاونانش هم تقصیره احمدی نژاده.خخخخخخخخخخخخخ.مردی بزن انتخاب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
بله احمدی نژاد پایه گذار این حقوق بوده !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
الان به شما 20 میلیون حقوق بدن میری پس میدی ؟ پس قبول کنید این داستان شروعش از دولت قبل
دفتر 22
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
10
9
به پرونده سه هزار میلیاردی که رسیدگی شد پس دیگر اولویتی وجود ندارد چرا فهم مخاطب را کم می پندارید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
دوستان خاوری و بابک زنجانی فیش رو کن شدن !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
1
18
با عرض سلام و احترام وادب
به همان اندازه ای که اختلاس مذموم و قبیح و غیرقابل دفاع است به همان اندازه پرداخت حقوق های نجومی قبیح است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
کسی دفاع نکرده گفته شده دولت در حال برخورد ! شروع این پرداخت ها ازدولت قبل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
4
14
نگران نباشید مردم خودشون خوب می دونن متخلف کیه
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
14
براستی باید به کدام دولت اعتماد داشته باشیم ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
17
12
چه منطق آبکی دارن این احمدی نژادی ها
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
7
17
چرا یک فیش حقوقی از برادران اصولگرا لو نمیره؟ از حقوقهای بال دفاع نمکنم ولی مدیری که امضای طلایی داره یا باید تامین باشه ، یا مثل خاوری میشه.
جناب خان
|
-
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
1
17
آقا یا خانم انتخاب قرار نیست در دولت اسلامی چون قبلیها دزدیدن حالا هم مجاز باشن،این بهانه درست نیست.
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
16
15
بازهم از آقای احمدی‌نژاد می‌پرسم که شما 1400 میلیارد دلار از ذخایر نفت‌وگاز ما برداشت کردید و باید پاسخ دهید که چکار کردید.احمدی‌نژاد نصف این مقدار را به خارج فروخت و باقی آن را در داخل به بازار ارایه کرد و پول گرفت باید بگوید که آن را کجا هزینه کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
کاملا واضحه . دولت قبل فکر میکرد خیلی زرنگه . امثال بابک زنجانی ها سرشونو کلاه گذاشتن و پول ها را خوردند. برای همین هم صندوق خالی به دولت فعلی تحویل شد که پول کارمندان دولت را هم بزور میدهند . طرفداران آقای احمدی نژاد و اصولگرا ها هم داد میزنند که چرا اقتصاد شکوفا نشده!!! . انصاف و مردانگی کجا رفته؟
سعيد
|
Canada
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
27
11
اينها كه رقمي نيست كاري كه روحاني برا مملكت كرد دو برابر اين حقوق هم بهشون بدن كمه. زنده باد روحاني
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
6
19
این دولت دیگر چیزی برای افشا نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
11
24
بیست سال بعد فسادی هم بشه تقصیره احمدی نژاده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
15
12
توطئه ناجوانمردانه ای است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
1
21
تو را بخدا یکی بگه اون بالا بالاها چه خبره این پولها به ریاله یا تومان میخورن یا می برن؟
چه جوری می خورن ؟
چقدر می خورن سیر نمیشن ؟
چی میخورن با ماهی هشتاد و صدو دویست و میلیون ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
چرا حقوق های صدا و سیما بررسی نمیشه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
8
3
انتخاب افشاگر افشا كن افشاكن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
2
4
از كوزه همان طراود كه در اوست من در تمام دولت ها كار كردم
هميشه حقوق بالا واستفاده از امكانات دولتي باب بود مهم اين است كه نحوه برخورد دولت با اين افراد چگونه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
3
3
عالیه افشاگری کنید مردم اگاه شن
احمددیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
8
6
زنده باد روحانی
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
7
5
همین که مسئله به فیش های حقوقی رسیده نشون میده دست راست افراطی و احمدی نژادی ها خالی از فساد های هزاران میلیاردی علیه روحانی است، اما انتظار برخورد منطقی از روحانی داریم، انتظار داریم روحانی با جدیت با این میراث دولت احمدی نژاد برخورد کند، موفقیت های دولت روحانی بسیار است ،اما ما هنوز بیش از اینها از دولت آقای روحانی انتظار داریم و از ایشان می خواهیم با جدیت دولت را از لوس وجود مشکلات دوران احمدی نژاد پاک کند!
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
8
4
هر کس فسادتر از دولت های نهم و دهم سراغ دارد عنوان کند ؟
با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
8
3
دولت برگ برنده ای رو کند
سور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
2
7
طبق گزارش دیوان محاسبات کشوری، این قوانین در مجلس تصویب شده، اما دولت قبل اجرا نکرده بود
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
3
5
مظلومیت یا وقاحت داشت طرف قبلی ما
بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
7
دولت باید پاسخگو باشد. در صورت لزوم قانون باید اصلاح گردد. تا دیگر چنین مواردی تکرار نشود. اضافه دریافت ها به بیت المال برگردد. مدیران متخلف برکنار شوند.
ناشناس
|
Seychelles
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
5
2
دمتون گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
11
5
من ازرای دهندگان روحانی بودم و از سیاست های او دفاع می کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
9
4
فعلا 1 - هیچ به نفع روحانی
برجام به ثمر می رسید
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
1
12
یک پیشنهاد : بیایید فیش حقوقی همه مدیران را در ده سال گذشته منتشر کنین . چی میشه ...؟
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
3
10
حتما یادتان هست روزی که یک خبرنگار فیش حقوقی یک نماینده اصولگرا را منتشر کرد چه بلایی سرش اوردند.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
1
8
اتخاب جان پیامها را سانسور میکنی ؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
13
8
در این 3 سال آرامش مردم خیلی بیشتر از مجموع 8 سال احمدی نژدا بود.
ناشناس
|
Finland
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
12
5
وجود اختلاس وفساد در دولت احمدی نژاد محرز است
سایه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
8
چون در دولت قبل اختلاس شده پس هر انتقادی سیاسی کاری هست؟ باید دست به دست بدیم درست شه دیگه
ناشناس
|
Canada
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
12
8
دولت احمدی نژاد این قدر گند زده که پاک نمیشه کرد
على
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
11
5
ایشالله روحانی درست می کنه همه چیز رو
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
14
آن کلید، کلید بیت المال مملکت بود که در دستان آقای روحانی امانت هست
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
11
5
درود بر روحانی ..
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
1
7
تخلف تخلف است چه در این دولت وچه در دولتهای گذشته
محمد
|
Finland
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
11
جناب اقای رییس جمهور مردم خوب می دونن چه کسی و چه کار کرده از دولت شما توقع دارند به سرعت با خاطیان برخورد شود تا درس عبرتی برای همه باشد و اگر کوتاهی شود گناهی نابخشودنی است دولت شما قرار بود شعار ندهد و عمل کند پس قبلیان و احمدی نژادی ها رو سرجاشون بشونید به جای به کار گرفتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
10
7
واقعا روحانی مطلومه
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
11
6
بازهم از آقای احمدی‌نژاد می‌پرسم که شما 1400 میلیارد دلار از ذخایر نفت‌وگاز ما برداشت کردید و باید پاسخ دهید که چکار کردید.احمدی‌نژاد نصف این مقدار را به خارج فروخت و باقی آن را در داخل به بازار ارایه کرد و پول گرفت باید بگوید که آن را کجا هزینه کرد.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
1
4
نظر من را منعكس نكرديد
کارگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
0
12
آقای نوبخت می گفت شب واریز یارانه ها خواب نداریم .ایشالله که یارانه ها با وجود بی خوابی ها قطع نشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
12
8
لعنت بر احمدی نژاد
alireza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
9
7
دولت احمدی نزاد فاسد بود اقای روحانی روند قبلی را اصلاح کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
7
4
ایشالله درست شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
6
5
مردم کمک کنند چی کار باید بکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
16
6
خشت اول چون نهد معمار کج تا سری میرود دیوار کج ..دولت قبل خراب کرده این چه کنه
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
13
5
فساد در دولت قبل بیداد می کرده
salam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
18
7
روحانی رو عشقه.
۹۶
۹۶
۹۶
۹۶
۹۶
۹۶

۱۳
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
18
7
سایت انتخاب،
بنیان اصلاحات برپایه صلح و امید پایه گذاری شده است.
دوباره امتحان میکنم:

روحانی رو عشقه.
نظرات بینندگان