arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۱۱۳
تعداد نظرات: ۳۶۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۶ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۰
ظاهراً میدان "بی حرمتی" ، فقط مختص فوتبالیست ها تیست؛

نامه تند حامد بهداد به عرب نیا: متوهم، عقده ای، بی سواد، کمتر از آن هستی که ..../ اساساً مشکل مختارنامه تویی!

در حالی که جامعه ی رسانه ای کشور، همواره از "بی ادبی" و "بی حرمتی" در فضای ورزش و فوتبال کشور می نالید، با ظهور برنامه "هفت" مشخص شد اساساً این میدان "ادب" و "حرمت"، مختص ورزشکاران نیست، بلکه سینماگران نیز از این قاعده مستثنی نیستند، البته با این تفاوت که ورزشکاران، عمدتاً ادعای "خرد"،"ادب" و "سواد" ندارند، اما هنرمند و سینماگران، خود را انتهای سواد و ادب" دانسته و به واسطه ی مطالعه ی فلان کتاب فلسفی و اندیشگی و فلان رمان، خود را علامه دهر می دانند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالی که مردم و جامعه ی رسانه ای کشور، همواره از "بی ادبی" و "بی حرمتی" در فضای ورزش و فوتبال کشور می نالیدند، با ظهور برنامه سینمایی "هفت" مشخص شد اساساً این میدان "ادب" و "حرمت"، مختص ورزشکاران نیست، بلکه سینماگران نیز از این قاعده مستثنی نیستند، البته با این تفاوت که ورزشکاران، عمدتاً ادعای  "خرد"،"ادب" و "سواد" ندارند، اما هنرمند و سینماگران، خود را انتهای "سواد و ادب" دانسته و به واسطه ی مطالعه ی فلان کتاب فلسفی و اندیشگی و فلان رمان، خود را علامه دهر می دانند.



به گزارش سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"، پس از اظهارات صریح فریبرز عرب نیا در تلویزیون و بازتاب آن در میان برخی سینماگران، این بار حامد بهداد برخی انتقادات عرب نیا را به خود گرفت و با انتشار جوابیه ای عجیب و خاص (که بیشتر به نوع صحبت کردن وی نیز می ماند)  ، به شدت به فریبرز عرب نیا حمله ور شد.

متاسفانه بهداد در این جوابیه، عبارات زشتی به عرب نیا نسبت داده و ضمن آنکه نقل قول هایی "شنیده" در مورد وی را منتشر کرده، به عبارتی اشاره کرده که مصداق بارز سرکشی در مسائل شخصی مردم است. بهداد نوشته است: بروید نگران سرنوشت خودتان و فرزندتان باشید!

"انتخاب" البته تمام سخنان آقای عرب نیا را بی اشکال و تهی از ایراد نمی داند، اما برخورد اهالی "مدعی فرهنگ و هنر" با سخنان صریح و در عین حال مهم و قابل تامل وی را اقدامی خارج از عرف و اولیات اخلاق می داند.

متن جوابیه ی آقای بهداد به نقل از "کافه سینما" در پی می آید:

شنیده ام در برنامه ی هفت در جهت تغییر مسیر فرهنگی سینمای جهان، یك مشت افاضات ایراد كرده اید و پای از گلیم ادب فراتر نهاده، به قصد اهانت، تلویحا مرا بازیگری مجنون و بدور از اصول اخلاق حرفه ای كه به فكر سرنوشت مردم نیست، خوانده اید. گویا نامی هم از مارلون براندو برده بودید. از صنعت ایهام استفاده كردید یا دغدغه ی ادب داشتید؛ نمی دانم.اما شما كه با بدعنقی و تفرعن پوك، فضای كاری را عصبی و زشت می كنید، دم از اخلاق حرفه ای نزنید! فضای فرهنگی به شدت با سانسور مواجه است.

متولی رسانه نمی داند به جای فرصت دادن به لودگی فكری ، باید فضایی برای تنفس فكری تدارك ببیند وگرنه تلویزیون جای عقده گشایی شخصی نیست كه اجازه ی اهانت به دیگران را به امثال شما بدهد. اینها، همه از عدم تمرین صحیح آزادی بیان است.اما شما هم گویا گرفتار توهم سختی شده اید. اینكه مردم به تماشای سریال مختار می نشینند ،ربطی به توانایی محدود شما در بازیگری و ایفای نقش مختار ندارد. كرور كرور پول نفت از بیت المال هزینه ی ساخت سریال های تلوزیونی می شود تا مردم با تماشای اعتقاداتشان به وجد بیایند. شاید هر بازیگر دیگری هم جای شما بود از اینهمه مواجهه با لبخند عمومی دچار توهم می شد. والا شما قبل از مختار كجا بودید و بعد از آن كجا هستید؟ شكلات داغ؟!

مدهوش آن یال و كوپال و اسب و درشكه ی آراسته به صنعت گریم و طراحی نشوید. غره به دوبله ی سریال در چند كشور عربی نیز نباشید و وهم جهانی ورتان ندارد. شما خیلی كمتر از آن هستید كه بخواهید از موضع یك مدعی العموم درباره سرنوشت مردم اظهار نگرانی كنید. مگر شما متولی امور فرهنگی هستید؟ مگر نماینده اخلاق جامعه اید؟ مگر سینمای ایران به شما نمایندگی داده است؟چه كرده اید؟ چه كسی به شما این اجازه را داده كه در قالب اظهار نظر به تخریب دیگران بپردازید ؟ مگر شما یك هنرپیشه بیشتر هستید؟ آنهم با مدركی دون و سوادی نازل در حوزه ی بازیگری و مطالعاتی مقدماتی و عمومی در حد كارلوس كاستاندا و دون خوان. نكند توهم فرهنگی بودن و روشن بینی دارید؟!

پس تكلیف فلاسفه و جامعه شناسان و انسان شناسان و زبان شناسان و محققان چه می شود؟ كسانی كه سینمای ایران و جهان را به صورتی جدی دنبال می كنند ،هیچ جایگاهی برای امثال من و شما قائل نیستند و اگر من درباره ی براندو زیاد می گویم ، به دلیل آنست كه الگوی صحیح بازیگری را معرفی كرده باشم تا دانشجویان و علاقمندان بازیگری به واسطه هنرپیشه ای چون شما در جزیره ای كوچك محدود و گرفتار نشوند.

اتفاقا بر این عقیده ام كه نقطه ضعف سریال مختار شیوه ی بازی شخص خود شماست. از این رو دستمزدی كه به شما پرداخت شده از سرتان هم زیاد است و به گمانم آن مبلغ، حق بازیگرانی مثل فرهاد اصلانی و اكبر زنجانپور بوده است.

از طرفی آن چنان دم از اخلاق حرفه ای می زنید كه انگار همین دیروز از هالیوود به تهران آمده اید. یادم نمی رود روزی را كه سر صحنه ی "پرتقال خونی" به خاطر اینكه سیروس الوند پیشنهاد متفاوتی داشت و به مذاقتان خوش نمی آمد، بر سرش نعره می كشیدید و بی ادبانه در حضور مردم وعوامل او را "تو" تو" می خواندید و احترام عدد سنش را نگاه نمی داشتید و با عربده كشی "منم" "منم" می زدید كه " هرچه من می گویم."

از عوامل پروژه ی مختار شنیدم به خاطر اخلاق خوشتان، سه روز به جایتان "بدل" گذاشته و شما را سر صحنه نخواسته و بی شما به فیلمبرداری ادامه داده بودند.

در منزل خانم علیزاده، سام درخشانی به شما اظهار لطف كرد و گفت كه از بچگی شما را دوست داشته ،اما شما با نهایت بی رحمی وقساوت در جواب گفتید: "شما هنوز هم بچه اید!"

درجمع دیگری از دوستان به رامبد جوان اهانت كردید و او با فروتنی شما را پیشكسوت خود خواند.

سر صحنه ی فیلم جرم احترام آقای كیمیایی را نگاه نداشتید و در حضور جمع به من كه بازیگر آن فیلم و آماده ی برداشت پلان بودم، متلك گفتید،طوری كه تمركزم بهم ریخت و دیالوگهایم را فراموش كردم. شما اخلاق حرفه ای دارید؟ حیف آنهمه زحمت كه اقای كیمیایی برای شما كشید. وگرنه شما قبل از ایشان هنرور فیلم مسافران بودید.

شما یك روز كاری پروژه ی سینمایی "جرم" را از فرط تنگ نظری به گند كشیدید ،چرا كه از توفیق دیگران رنج می برید. سرصحنه ی "مختار" كسوت آقای زنجانپور را ندید گرفته و ایشان را كه آنطرفتر ایستاده بوده، صدا زده و گفته اید " آقای زنجانپور یك دقیقه بیایید كارتان دارم" ...خاطر ایشان كه صدها شاگرد تحویل جامعه ی هنری این مملكت داده، به شدت از شما مكدر است.

حرمت رسانه را نگه دارید ، سینما یا تلویزیون مقدس است شما نباید از آن به عنوان وسیله ای در جهت خودكامگی و جاه طلبی خودتان استفاده كنید. سیروس الوند بر این عقیده است كه عاطفه در فریبرز عرب نیا تعطیل است.

گفته اید كه فلانی مجنون است، من افتخار می كنم كه بازیگری مجنون هستم ،چون اصل جنون است و عشق است، نه آن مشخصات من درآوردی كه برای بازیگر كامل شدن در برنامه ی هفت بر شمردید؛ از جمله "قدرت و اراده "، "پایمردی و شجاعت" و "آنكه در فضای تنگ نگنجد "وغیره .اینها كه مشخصات "خلیل عقاب" است! اتفاقا بدانید كه بازیگری اگر به هنر می رسد،محصول پردازش درونی ضعف ها و ترس ها و اضطراب هاست.

جناب آقای متوسط! نزاكت داشته باشید و عقیده ی خود را در قالب ادب بیان كنید و دیگر به خاطر یك حرف پیش پا افتاده از مارلون براندو درباره ی انعكاس نور مهتاب روی بركه ی منزلش، از خود بی خود نشوید. اگر دمل پشت گردن ندارید، سر بالا آورید و به خود ماه بنگرید یا اگر شوق عارفانه دارید كمی تذكره الاولیاء بخوانید.گرچه از آنجا كه شما را خوب میشناسم بر این نظرم كه درون و بیرونتان یكی نیست. شما بهتر است نگران سرنوشت خودتان و فرزندتان باشید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۶۴
در انتظار بررسی: ۱۲۱
غیر قابل انتشار: ۵۲
m
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
224
314
آقای حامد بهداد فیلم غیر مجاز شما رو با کارگردان بازداشتی دیدیم.جریان پناهندگی تونم که همه میدونند.در اوج فتنه88.
اما از این همه اسامی افرادی که در این نامه سرگشاده دادین مشخص میشه با برنامه ودسته جمعی علیه آقای عرب نیا هجمه کرده اید ..چه جوری اینها رو گیر آوردید از جمعه تا الان؟؟؟؟؟
پاسخ ها
b
| Malaysia |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
خوشم میاد فیلم های غیر مجاز کارگردان بازداشتی رو نگاه می کنی آقای فتنه 88
پیمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
اصولا با هیچ کدوم از جناب شما دوتا بالایی ها موافق نیستم. عرب نیا در هیچ جای کلامش حرفی از بهداد نزد که بخواد اینطوری ترش کنه و بی ادبی هم اگه بود از بهداد هست چرا که خودش هم بزرگتری کوچکتری رو رعایت نکرد. معلوم نیست که حرف های او تهمت نبوده باشد. در هر حال عرب نیا تکانی مثبت به جبهه ی فرهنگی سینما وارد کرد. من از آقای عرب نیا متشکرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
از روز اول هم از حامد بهداد خوشم نیومد ، آقای بهداد فرضا که آقای عرب نیا بی ادبی کنند که نکردند و اصلا منظورشان شما نبودید شما چرا ادب نگه نداشتید و از همچین الفاظی استفاده کردید . در ضمن باید بگویم که من نیز به هیچ وجه شما را به عنوان بازیگر قبول ندارم و همیشه یکی از مخالفین بازیگری شما بوده ام
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
این حرف های که زده نیازی به گیر اوردن نداره که بخواد وقتشو بزاره.
شب تاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
31
404
جناب بهداد این تفرعن و خود شیفتگی و در گریم خود را یل دیدن بسیار است در میان بازیگران ایران زمین ، یکی هم خود شما! شما ، جناب عرب نیا را محکوم می کنید حال که اگرمجال می یافتید با آن فیگوهای غیر معقولان در مقابل دوربین چه ها که بروز نمی دادید. یک روز عرب نیا مدعی العموم می شود ، یک روز شما ، یک روز هم شریفی نیا خود را توانمند می داند و عامل فروش یک فیلم را کلام پرنفوذ! خودش می داند.نگران نباشید ، در کشوری که بازیگر و فوتبالیستش می شوند قشر ثروتمند و متاسفانه نخبه و تحصیلکرده به دلیل بی توجهی مسئولین با مشکل مواجه است باید هر روز دعوای خود شیفتگان را نظاره کرد!
پاسخ ها
ایلیا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
با نظرت کاملا مواقم.حرفت درسته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
واقعا درست حرف زدی
شاهین ایران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
کاملا موافقم...
خیلی از این نخبه ها باید بخاطر تحریمها و سختی هایی که می بینند حاضر هستند با کمترین درامد کار کنند تا نام ایرا همیشه سربلند باشه..اونوقت این نادان های بیشعور و بیشرف که نام بزرگانی مثل تختی و فردین رو یدک می کشند میان به قول خودشون حرف بزنند...حرف راست رو جمشید مشایخی عزیز گفت که بازیگرای امروز عده ای ارایشگر و مانکن بیش نیستند
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
عالی بود
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
عالی بود
always
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
ایول...خیلی حال کردم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
ممنون شب تاب نظر منم دقیقا همینه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
39
152
آقای بهداد یه سئوالی، چه جوری اینها رو گیر آوردید از
جمعه تا الان؟؟؟؟؟ رفتی حسابی گشتی؟
پاسخ ها
الهه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
فضولی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
101
296
جوان زیز مشهدی که به قول خودت تا چند سال پیش به عشق تهران و شهرت، از مشهد دل کندی و شد اینی که شدی! آن موقع که شما عشق شهرت بودید، عرب نیا شوکران را بازی می کرد عزیزم. چی شده هنوز مشهور نشده، بساط برای خودت راه اندذاختی و سریع به دل می گیری؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
محض اطلاع ایشون نیشابوری هست نه مشهدی
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
11
98
تا وضع ما اینه که هر کی هر چیزی می گه می پرن بهش، همین فضا لیاقتمونه. الحق که خود دکتر .... عصاره ملت ایرانه. هم آقای بهداد و هم همه ورزشکاران و همه... هر کی جای دکتر بیاد همینه. چون ملت ما همشون همینن.
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
24
179
برو مثل ناصرخان حجازی انتقادی هم داری با ادب بیان کن .دیدی صغیر و کبیر براش اشک ریختن.دیدی حتی پرسپولیسی ها براش سنگ تمام گذاشتند.بچه جان با این بی ادبی که تو نسبت به پیشکسوت خود کردی...
م-مر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
79
202
حامد بهداد خیلی متاسفانه مغروره
م-مر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
24
126
حامد بهداد خیلی متاسفانه مغروره
احسان عرب اسدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
21
167
آقای حامد بهداد عزیز دانشجوی سال اول وادی بازیگری
تا قبل از خواندن این نامه که از شما نقل شده گمانم بر این بود که بر کوله بار خود متاعی در خور ارائه داری...اما صد حیف که هیجانات کودک درونیت تفکر دوستداران اندکت رو تغییر داد...اولا شما هرموقع ثابت کردی که توهم مارلون براندو بودنت کاذب نیست آنگاه ادعای نام ایشان را داشته باش...
ثانیا هروقت ادبیات جوابیه دادن (که درکل کسی کاری با شما نداشته)رو چاشنی جملاتت کردی بفرما اعتراض...
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
73
200
حسود هرگز نیاسود
پاسخ ها
نا شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
دقیقا باهات موافقم . نه فقط بهداد بلکه بقیه همدستاش
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
303
149
بهداد عزیز ..حرفت حق است.............برخی توهم برشان داشته .......خصوصا برخی نقل قولها ی آفای عرب نیا نشان بی صداقتی و سفارشی بودن حرفهایش بود
پاسخ ها
نا شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
واقعا که !
بی نام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
اقای محمد خان! اگه برنامه هفت رو درست دیده باشی میفهمی اقای عرب نیا هیچ توهینی به احدی نکرد این فقط حامد بهداده که برای مطرح کردنش متاسفانه به هر کاری دست میزنه چی کار کنه دیگه متاسفانه جنون خود شیفتگی داره!
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
13
129
آقای بهداد خیلی ممنون که شما ادب و سن و کسوت را به خوبی رعایت کردی و به ما ملت ایران نشان دادی که ادب و نقد اینی که شما می گویید .از این روشنگریتان واقعا ممنونم !!!!!!!!!
ناشناس
|
Austria
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
261
101
کاملا با حرفهای حامد موافقم. آقایونی که از نزدیک با آقای عرب نیا آشنائی دارن می دونن که هر چی حامد گفت درسته و عین حقیقته. حامد به کسی توهین نکرده فقط داره مردم رو با زبون خودش به اشتباهی که دارن در مورد آقای عرب نیا به خاطر بازی در نقش مختار می کنن متنبه می کنه. در جواب اون آقایی که در مورد بازی در نقش فیلم غیر مجاز صحبت کردن هم باید بگم اون فیلم غیر مجاز نبود توش نه صحنه ناجوری بود و نه مطلب غیرواقعی و نادرستی. حرف حساب بود که خوب توی چارچوب سینمای دولتی و تحت نظارت ارشاد ایران درست نشد. ولی این هیچ از ارزشهای اون فیلم کم نمی کنه. مگه این همه فیلم که توی دنیا ساخته می شه و گاهی با دوبله صدا وسیمای ایران پخش می شه هیچ کدومشون از نطارت اداره ارشاد رد شدن؟ برو فیلم رو ببین و بعدا در موردش قضاوت کن. یک دقیقه بازی حامد توی اون فیلم به ضزار ساعت بازی آقای عرب نیا در فیلم مختار می ارزه. هر چند مختار سریال قشنگیه و بازی آقای عرب نیا خرابش کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
این حرفهای شما مصداق عذر بدتر از گناه است! جناب آقای اتریشی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
من آقای عرب نیا رو میشناسم!اون خیلی حرف ها رو به شوخی میزنه که بقیه اگه نشناسنش فکر میکنن داره بهشون تیکه میندازه!
حامد بهدادم میشناسم حامدم خیلی وقتها خیلی وقتها!!!تندتر از عرب نیاست!واقعا تندتر ازعرب نیا هستش!خیلی هم زود به خودش میگیره!
امیدوارم از تند بودنش کم کنه این نامه هم نشون از تندیش میده
عادل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
دوست عزيز همين زبون خودش اشكال داره ديگه. اگر مردم به فرض دوست داشته باشند يك نا بازيگر را دوست داشته باشند چه كسي را بايد ببينند مگر يكي از اثرات بازي خوب تاثير در بيننده نيست ؟ پس آگاه كردن مردم (متنبه كردن مردم ) ديگر چه صيغه اي است .مودب بودن اولين شرط طرف صحبت بودن با مردم است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۳
دیدین گفتم اخلاق بهدادو میدونم!تند یه چیزی رو میگه بعد پشیمون میشه خب داداش من وقتی اعصابت خورده سریع یه چیز نگو!حالاهم که تکذیبش کردی نامه ای که نوشتی رو!
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
منم میخواستم همین حرفا رو بزنم ولی وقتی دیدم تو این حرفا رو زدی گفتم بزار چیزای دیگه رو بگم تا مردم بهتر بدونن باکی طرفن . باهات کاملا موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
شما از نزدیک با بزرگان رابطه داریم ما نداریم !!
بی نام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
چه جالب شما چند دفعه خونه حامد خان رفتی؟این دفعه که رفتی بی زحمت سلام ما رو هم بهش برسون
farzad
|
France
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
7
53
adab mard beh ze dowlate oust
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
10
151
آقای بهداد! قبلا به هوشنگ گلمکانی پیر دیر مطبوعات فقط به خاطر انتقادی که از بازیت کرده بود در نامه‌ای زشت و توهین‌آمیز نوشتی دیگر مغز شما کار نمی‌کند! حالا به عرب‌نیا که کارنامه‌ی بازی‌گری‌اش مملو از بازی‌های درخشان در فیلم‌های سلطان و تختی و شوکران و شیفته و ضیافت و ... است- همه هم در نقش اول نه مثل شما نقش 5دقیقه‌ای- توهین می‌کنی. اساسا هرکس از شما انتقاد کند باید منتظر فحاشی‌تان باشد. خدای ناکرده اگر فردا مهرجویی یا انتظامی هم چیزی برخلاف میل‌تان بگویند یا میشوند از کار افتاده یا عقده‌ای.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
13
29
بالاخره کدام حرف درست زدن ما که نفهميديم !!!!
پاسخ ها
حقيقت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
من فقط ميدونم شريفي نيا مقصره
مسافر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
6
60
نمی دانم ایراد کار از کجاست که هر کوتوله ای می تواند در کشور این همه یاوه گویی کند و پولهای مفت به جیب بزند، آنوقت یک نخبه مملکت برای طرحش گیر یک میلیون پول باشد.
اصولا پول گویا انسانها را متوهم و خرفت می کند. ای کاش اصلا برق نبود تا انسانهایی خرد این همه خودبزرگ بینی نکنند. فرقی هم بین فوتبالیست و بازیگرش نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
25
33
چه خبره ؟! چی شده ؟! من حیرانم ، نمی دانم باید بخندم یا گریه کنم !؟ نه حریمی مانده ؟! نه حرمتی ؟! حیا کنید ، خجالت بکشید آقای هنرمند !!!
عماد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
3
20
اللة اعلم
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
12
125
آقای بهداد من از شما خوشم می اومد نه به خاطر بازیتون که خدایی خیلی توش اغراقه ، به خاطر شخصیتتون که با این نامه ثابت کردین بویی ازش نبردین.
شما که می گید آقای عرب نیا حرمت سن نگه نمیدارند و از این رفتارشون سخت انتقاد می کنید نامه ی خودتون رو بخونید و به ادبتون به آقای عرب نیا نمره بدید.
گیرم که ایشون بی ادبی کردن که از نظر من نکردن ،مگه جواب بی ادبی رو با بی ادبی میدن؟؟؟
واقعآ براتون متاسفم،واقعآ.
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
5
24
ای بابا.اگه وضع خوب بود ما نمیشستیم اینجا جوابیه آقای بهداد به آقای عرب نیا رو بخونیم که معلوم نیست از کجا و با چه پیشینه و سطح سوادی اومدن که دارن اینجوری حرف میزنن.صد رحمت به فوتبال.توی کشوری مثل چین مردم وقت سر خاروندن ندارن.اینقدر که به کار و پیشرفتشون اهمیت میدن.اما ما چی؟هر روزمون شده همین.یه روز مشایی،یه روز عرب نیا،یه روز هم بهداد.
قادری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
6
88
جناب آقای بهداد
شما درمورد تحصیلات آقای عرب نیا اصطلاح «مدركی دون و سوادی نازل در حوزه ی بازیگری و مطالعاتی مقدماتی» را به کار برده اید. آیا واقعا تحصیلات شما که در حد لیسانس بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد است، خیلی از تحصیلات ایشان بالاتر است؟ قبول کنید که شما هم متفرعن و بسیار عصبی هستید؛ درست مثل نقشهایتان. اینکه گفته های آقای عرب نیا درست بود یا نه، مهم نیست. مهم، برخورد غیرمحترمانه شما با یک بزرگتر است؛ در حالی که می توانستید با ادب و احترام، پاسخ ایشان را بدهید. گرچه توقع ادبیات محترمانه از شما داشتن، بسیار دور از ذهن است!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
41
8
رامبد جوان
کیکاوس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
30
93
برای این بازیگر جوان و تازه بدوران رسیده که چندان مشهور هم نیست از خداوند طلب ادب، نزاکت، شخصیت و احترام به پیشکسوت را دارم.
کاری به محتوای نقدتان ندارم ولی واکنش شما بسیار کودکانه بود.
کمی بزرگ شوید! هنوز آنقدر معروف نشدی اینی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
6
77
فقط باید برای این جامعه تاسف خورد
در هیچ جایی دیگر از انسانیت و شرف چیزی باقی نمانده است
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
36
107
میگن چوب که برداری گربه دزده فرار میکنه چرا بهداد به خودش گرفته؟؟؟!!!!
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
دیگه از این واضح تر
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
12
85
آقای عشق لات ...!!
عاشق قیصروانتقام از قاتلش !!
دیر اومدی !
زودهم بایدبری !!
سینمای حال حاضرما آد م هائی مثل توی بی ادب را لازم داره ! نه کسی مثل عرب نیای مد را !
پاسخ ها
الهه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
فکر کردی که هستی که برای بازیگر ها زمان تعیین میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟بابا با ادب
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
کوچیک تر از اون هستی که بخوای برای بازیگر زمان تعیین کنی!!!!
احمدرضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
5
18
آقای عرب نیا گفت که همبازی و حریف هردو ناجوانمردند .

ولی باید گفت : همه چیزمان به همه چیزمان می آید . ( اینو بالهجه مظفرالدین شاهی بخونید )
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
21
90
با بي ادبي هايي كه به اقاي عرب نيا كرديد ديگر شك نداريم مصداق حرفاي ايشان كاملا در خور شماست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
5
52
آقاي بهداد ابتدا بهتر است اصول اوليه ادب و ارتباط با مردمرا بياموزد. آقاي عرب نيا صراحتا اسمي از ايشان نياوردند كه ايشان اينقدر برافروخته شده اند.
زینب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
38
77
بهداد معلوم نیست چه ...زده که صحبتهای عرب نیا رو به خودش گرفته!
خدا ازسر تقصیراتت بگذره حامد بهداد
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
خدا از سر تقصیرات خودت بگذره که به دیگران تهمت میزنی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
4
66
حتی اگر برخی مطالب آقای بهداد صحیح باشد با این ادبیات از دیدگاه عوام در این مناظره محکوم به شکست هستند. سیاست حربه خاص دارد و هنرمند اگر به آن برای پیشبرد هدف یا دفاع از جامعه خاصی متکی میشود باید اصول آن را بداند. متاسفانه آقای بهداد حداقل نشان دادند که سیستمدار خوبی نیستند. در خوب یا بد بودن محتوای مطالب ایشان ترجیحا اظهارنظر نمیکنم...
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
9
86
تو چی میگی این وسط با اون بازیه پر ادا واصول وتصنعیت!در مقابل عرب نیا هیچی نیستی.
مسعود
|
United States
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
35
11
با اینکه با بی حرمتی مخالفم اما بسیار بدتر از بی حرمتی، دورویی و دورنگی است؛ ... حامد بهداد استعداد ناب بازیگری در ایران است. آقای عرب نیا سینمای ایران بازی منحصربفردی از تو به خاطر نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
91
10
موافقم آقای بهداد من سریال مختار را به خاطر بازیگر این نقش دوست ندارم چون غرور خاصی را به بیننده القا میکنه که مطمینم مختار نداشته
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
5
70
نمی دانم چه بگویم فقط یک بار دیگر نامه را بخوانید پر از نقیض
اگر بحث سر احترام و سن باشد که عرب نیا نگه نداشت شما نگه داشتید؟ صرف نظر ازاحترام شغلش لااقل احترام سنش را نگه می داشتی
نمی گویم حرفت نا حق بود
ای کاش مودبانه تر می گفتید
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
2
8
همیشه همین بوده چه قدیم چه جدید همش این حرفا هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
12
28
بهدادی که در فیلم کاملا ضد ایرانی و ضد اسلامی کسی از گربه های ایرونی خبر نداره بازی میکنه باید هم از بازی بازیگران در فیلمهای دینی ناراحت بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
5
82
بیچاره عرب نیا چیزی راجع به بهداد نگفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
6
83
اگه تو واقعا مشكل نداشتي اينجوري آتيشي نميشدي و بي ادبي نمي كردي واي به حال آينده سينما كه تو اصلاح گر و منتقدش باشي من فكر مي كنم اين تويي كه توهم برت داشته تويي كه براي كيميايي ميميري در مقابل حرف زشت فراستي چي كار كردي تو هم داري موج سواري مي كني وگر نه كي از تو حرف زد كه خودت رو انداختي وسط؟؟؟؟؟
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
16
11
بنده نه بهداد را بازيگر ميدانم و نه عرب نيا را....نه بهداد خالص و يکرنگ است و نه عرب نيا تقريبا از تمام فيلم هايي را که اين دو بازي کرده اند خودشان بوده اند و بس. دو کاراکتر متفاوت و مجزا از بازي بهداد يا عرب نيا در فيلم هايشان نميتوان پيدا کرد.عرب نيا در مختار همان عرب نيا در ضيافت و شوکران و سلطان است.بازي بهداد در فيلم هايش از اين اسفبارتر است او فقط ديالوگ هايش از فيلمي به فيلم ديگر تغيير مي‌کند.در حقيقت اين دو خودشان را به نقش نزديک نميکنند بلکه نقشها را منطبق بر خودشان ميکنند.وقتي صدا و سيما مجال حضور بزرگاني چون فرهادي،مهرجويي،بني اعتماد پرستويي را نمي‌دهد آنوقت دهنمکي و شريفي نيا و عرب نيا ميشوند ميدان دار!!
پاسخ ها
نا شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
بازی هر دو خوبه جوونه بی ادبه بزرگه عاقل
عادل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
3
67
آقاي بهداد كاش هيچ چيز نمي گفتيد حتي اگر روي سخن آقاي عرب نيا هم با شما بود تا خودتان سرو صدا راه نمي انداختيد همه نمي فهميدند اصلا از كل ماجرا سر در نمي آورم كه چرا به شما برخورده است اما نحوه صحبت كردن شما ( كه اميدوارم مجالي براي تكذيب آن داشته باشيد و اصلا صحبت هاي شما نباشد) برازنده يك جوان ايراني نيست چه رسد به فردي كه در عرصه فرهنگ مدعي است مودب بودن اولين شرط صحبت كردن نوشتن ... در حضور مردم فهيم ايران است.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
12
71
آقای بهداد لا اقل عرب نیا ادای کسی را در نمی آورد.
شما کپی 2011 بهروز وثوقی هستید.
ادا در نیار بچه!
پرستو
|
France
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
11
69
عرب نیا اگه چیزی میگه چیزی جز پیشرفت سینمای ایران و بازیگراشو نمیخواد آقای بهداد..شمایی که گوش شنیدن عیبای خودتو نداری...
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
67
14
می تونم بپرسم چرا مطلب من رو قرار ندادید رو صفحه؟ نکنه این سایت داره از عرب نیا حمایت می کنه؟ صادق باشید
پاسخ ها
؟؟؟
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
واسه چی اذهان عموم رو مشوش می کنید کاش نظر های دیگرو نگاه می کردید بعد قضاوت ! بهداد و طرفداراش کلا زیبا قضاوت می کنن!
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
70
10
من یکی که با بهداد هم عقیده ام!
هرچند ازش خوشم نمیاد،اما حرفش درباره ی تمرین آزاد اندیشی رو می پسندم!
البته یه گله ای هم ازش دارم: خودش گفته بود عقده گشایی نکنیم،اما نتونست به هیجاناتش غلبه کنه و خودش هم عقده گشایی کرد بعضی جاها! شاید منم بودم همین طور برخورد می کردم!
وجدان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
3
21
خدایا همگی ما را به راه راست هدایت بفرما
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
4
5
کلا برای جامعه ی بی اخلاق دورو و متظاهر به ظاهر اسلامی ایران متأسفم تنها حوزه ی فرهنگ و سینما اینطور نیست وضع همه جا همین است کیست که به دادش برسد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
با به ظاهر اسلامیش موافقم
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
7
21
خدمت آقاي عرب نيا توهمات و تخييلات اين بچه شر و عقده اي سينما هيچ از ارزشهاي شما كم نميكند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
4
4
http://cinemaema.com/module-pagesetter-viewpub-tid-26-pid-5229.html

حامد بهداد تکذیب کرد:سایت کافه سینما برای پرمخاطب شدن دست به این کارزده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
آدم مجبور نیست چیزی بگه که بعد بخواد لاپوشونی کنه
والا!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
چه عجب یکی پیدا شد اینو بفهمه مرسی
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
5
5
سلام
سخن كسي روكه نمي فهمه چي ميگه نشنيده بگير.
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
خودت فهمیدی چی گفتی؟؟؟؟؟؟؟
مهري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
5
12
براي هر دوي شما هنرمندان محترم و بي ادب و شاخص و گرد كشورمان آرزوي شفاي عاجل دارم.نه آقاي عرب نيا باحرفاشون ميتونن چيزي رو تغييربدن،نه اون بهداد به تمام معنا مجنون ميتونه چيزي از ارزشهاي آقاي عرب نيا كم كنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
6
16
اقای بهداد واقعا برات متاسفم.یه نگاه به شناسنامه ات بنداز.ببین چقدر اختلاف سنی با یک پیشکسوت سینما داری.شما خودتون ظاهرا با درونتون مشکل دارید
نسترن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
4
9
عدم تمرین صحیح آزادی بیان خوب بود.
نه فقط در مورد آقای عرب نیا بلکه همگان.
دوستم از بهداد خوشش میومد میگفت خیلی لاته
.....
مملکت ما همینه
آب که سربالا بره قورباغه ابوعطا میخونه.
چقدر زیبا گفته بزرگی
هر چه برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسند.
ای کاش با مهر به هم نگاه میکردیم تا انقدر حرفهامون بوی تعفن نگیره.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
ای وای از دست این جامعه که اسلام را این گونه معرفی کرده که افتخارمون این شده بگیم طرفدار آیین ....................
مهلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
7
14
آقای بهداد تو اول برو اخلاقت رو درست کن و ادب و احترام گذاشتن رو یاد بگیر که انقدر حرف مفت نزنی.........واقعا بی نزاکتی...................
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
3
4
آمين
مختار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
7
13
شما که این همه از ادب حرف میزنی ادبت رو دیدیم خدا کنه اقای عرب نیا جواب توهین های شمارو بده واقعا که از شما بعید بود اقای بهداد!!!...
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
27
9
من حق رو به بهداد میدم... غرور و خودشیفتگی کاذب از عرب نیا می باره ه ه ه ه ه ه ه
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
اره واقعا
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
6
22
آقای بهداد !آقای مشهدی !آقایی که ادعات می شه چاکر امام رضا (ع)هستی.توکه دم از احترام وعزت می زنه چرا خودت احترام پیشکسوت هارو(عرب نیا) نگه نمی داری ؟پس شما هم فقط ادعاشو بلدی استاد!.من از کسایی بودم که خیلی به بازیهات علا قه داشتم واز اون اول می دونستم موفق می شی ؛اما حالا که دقت می کنم می بینم اوج کار بازیگریت تکرار یه شخصیته تو لباس های مختلف با همون حرکات تکراری دست وچهره .پس شما هم هنوز خیلی راه داری آقای بازیگر زیر زمینی! پس بهتر بود زود عصبانی نمی شدی واجازه می دادی بزرگ تر ها اگه می خواستند جواب بدن جوا بدن .با این نامه معلوم می شه شخصیت درونی خودت با نفش هایی که بازی می کنی بی ربط نیس(عصبی ،احساساتی و....... )از این حرف ها گذشته آیا جناب عالی از کسانی که حرف وحدیث نقل کردی اجازه نقل سخنانشون رو گرفته بودی؟بهتر نبود به مولا علی (ع)اقتدا می کردی ودر وقت عصبانیت کاری نمی کردی؟ ;کاش فقط از خودت دفاع می کردی وبه زندگی خصوصی کسی کار نداشتی!کاش بر اساس شنیده ها مدعی نمی شدی وکاش.....
مصطفی
|
United States
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
7
18
متوهم، عقده ای، بی سواد...
خودتی آقای بهداد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
جواب بی حرمتی رو با بی حرمتی ندید . من طرفدار جناب عربنیام
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
اگه ادعات میشه بی ادبی کرده تو چرا این کار رو میکنی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
4
20
اگر به فرض محال اینایی که بهداد میگه درست باشه باز آقای عرب نیا مثل یه مرد جلوی خودشون میگه مثل بهداد تازه بازیگر نیست . بعد بهداد خیلی کوچک تر از حرفاست که اقای عرب نیا راجبش حرف بزنن نمی دونم چرا خودشو تحویل گرفته.............
yaldaa
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
3
48
با سلام. آقای بهداد انتقاد من به جوابیه ی شما به آقای فریبرز عرب نیا تنها طرح یک سوال است.که امیدوارم با جواب منطقی و بدونه مغلطه ی که میدهید جلوی بیشتر مسایل را گرفته و نگذارید که فضا بیشتر ازاین متشنج شود به حدکفایت با دوپهلو حرف زدنتان و همچنین بی بندوباری در کلامتان خود را نشان داده اید.پس پیشنهاد میکنم بامن همراه باشید تابه شما ثابت کنم توهم خودبینی وخود شیفتگی درشمابه فراوانی دیده میشود.
من به عنوان یکی ازمخاطب های پروپاقرص فیلم های عرب نیا میپرسم که: چطور میشودکسی مثل شخصه شما که به اصول اخلاقی پایبنداست و آقای عرب نیا را بخاطره اهانت و زیر پاگذاشتن حرمت افراد به بادانتقاد میگیرد،باید خودش با زبان تلخ وگزنده به فردی که دست کم موی سپیدکرده درعرصه ی هنر وجایگاهی درسینمای ایران دارد به نقدی پر ازتوهین بیحرمتی بپردازد؟این به نظرشما همان اخلا ق حرفه ی است؟ کاملأ ادعای شمارو نقض میکند
اگرسکوت کنیدوجوابی ندهید مطمن باشید که اصالت بازیگری نزد مردم ایران خدشه دار می شود.شاید برای عده ی ازمردم جالب باشد که بدانندکه چراجنابعالی که اخلا ق برایتان تااین حد مهم است دست به نوشتن جوابیه ی پرتوهین میزنید ودرآن هیچ حدومرزی رانگه نمیدارید.به گمان من کسی میتواند نقد خوبی انجام دهد که خودش عملی راکه قبیح میخواند تکرارنکند.شماعمل آقای عرب نیارازشت خواندیدوجوابیی دوچندان بی ادبانه رانقل کردید
شما ارزش یک بازیگر رازیر سوال برده اید با افکارمحدوده خود به آقای عرب نیا اهانت کرده اید وایشان را بیسواد خوانده اید.باید به حال بازیگری چون شما تأسف خورد که بامخدوش کردنه افکارعمومی میخواهید جایگاه خود راارتقاء دهید وبه قول معروف حرف خود را به کرسی بنشانید..طرز رفتارتان درشأن یک بیسواد بوده نه یک بازیگر.
درپایان ازشما میخواهیم بنابراظهارات اقای عرب نیا مبنی بر آمادگی کامل برای بحث و گفتگو در رسانه ی ملی بامخالفین نظرات ایشان [من جمله شما]که بااصول ایشان مخالفید، را دارند. شماهم درنشستی بهتر است چالش های راکه درباره ی شخصه شما وآقای عرب نیا پیش آمده درجلوی 70میلیون بیننده تبیین و تفسیر کنید تامردم ایران به حقایق نایل وجای هیچ دیدمنفی وابهامی وجود نداشته باشد.
یلداامینی دانشجوی رشته ی حقوق. باسپاس فروان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
7
15
یادمه یه بار خیلی مودبانه به حامد بهداد گفتم درباره ی افراد زود قضاوت نکنه و سعی کنه بر اعصابش کنترل داشته باشه و خیلی زود عصبانی نشه ... در جوابم گفت "من سن و سالی ازم گذشته و دلیلی نمی بینم به حرفهاتون گوش کنم و نیازی نیست شما منو نصیحت کنی " !!!!!!!!!
من که همون موقع بالکل ازش قطع امید کردم ! شماها چه انتظاراتی از این بچه دارید ؟! "حرمت شکنی " یکی از ویژگی های بارز شخصیتی حامد بهداده ... از وقتی حامد بهداد رو واقعا شناختم دارم افسوس عمری رو میخورم که در حمایت بی چون و چرا ازش به هدر دادم !! دارم حسرت زمانی رو میخورم عاشق و هوادار واقعیش بودم !! حیف وقتم ! حیف احساسم !! حیف عمرم !!!
الهام
|
Germany
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
2
5
حالا خوبه شنیدی ...یه جور تحلیل کردی که انگار صدبار فیلمو عقب جلو کردی....اگه می دیدیش که مر رفتی می کشتیش!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
4
11
بهترین جواب به جوجه های امساله را استاد عزیز محمد علی کشاورز در تمجید از نجابت استاد نصیریان و در مراسم پرده برداری از تندیس این استاد بزرگ و با نجابت گفتند و انشالله امثال آقای بهداد بخاطر گرفتن ناحق یک جایزه کمی بخود آیند .
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
2
8
آقاي عرب نيا و بهداد و هر کسي در هر سمتي اون قدر عمر نداره که کار خودش را به نحو احسند انجام بده چه برسه به اظهار نظر در مورد بقيه پس بهتره سر هر کسي به کار خودش باشه
محبوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
6
7
واقعا كه ديگ به ديگ ميگه روت سياه!ولي آقاي بهداد از تموم حرفاتون ميگذرم و ميرسم به اون حرف آخرتون.آخه به تو چه ربطي داره آقاي عرب نيا يك فرزند طلاق رو چه جوري ميخواد بزرگ كنه؟؟؟آرزو ميكنم تو هم به اون درد دچار بشي.واقعا كه كه عقده اي هستي.نكنه خودتم فرزند طلاقي كه نگران بچه ي آقاي عرب نيا هستي؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
من طرفدار عرب نیام اما خیلی بی ادبانه بود . کاش یاد بگیریم با بی ادبی از هم انتقاد نکنیم
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
حامد تکذیب کرد کافه سینما برای پر مخاطب شدن این کار کرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
4
7
به همه ی حرف ها و نظرات بالا باید اینم اضافه کرد که جناب بهداد اگرم حرفی داشتی برای گفتن اون رو فدای احساسات و عصبیت خود کردی و مثلا این بر همه کس روشن هست که نه تنها نقطه ی ضعف مختار جناب عرب نیا نیست که بلکه برعکس.

و کلی قضاوت های ناجوانمردانه دیگر که همه و همه تحت الشعاع عصبیت شما قرار گرفته.

و این واقعا برای یک هنرمند تاسف برانگیزه و دعواهای برنامه هفت نشون میده که حالا حالا ها راه زیادی داریم تا انسانیت.
اميرخانعلي زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
3
5
سلام
من نمي خواهم در مورد يك شخص خاصي قضاوت كنم.چون در اصل ماجرا شاهد نبودم و به حرف هاي كسي هم اعتماد ندارم.اما آن چه اين جا ديدم(جوابيه) خيلي توهين آميز بود. متاسفانه جامعه ما از لحاظ اخلاقي دارد پس رفت زيادي مي كند.لازم است در اخلاق حرفه اي تجديد نظر بسياي بشود.
اميدوارم همه موفق باشيد
ی.ع
|
Switzerland
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
3
7
حامد بهداد بازیگری مغرور،تندرو و چند صفت دیگه است.اما تابحال هرچیزی که گفته به جز چند مورد حرف حقیقت بوده.اما از آنجایی که حقیقت همیشه برای پنهانکارها گران تموم میشود، این همه خرده هم به حرفهایش وارد میشه.
فکر نمیکنم اینهایی که بهداد گفت ،از جمعه تابحال جمع کرده باشه.در ضمن تا جایی که من سینمای دنیا رو دنبال میکنم در این دو سه سال به جز اخراجی ها فیلم مستهجن و فتنه برانگیز دیگری ندیدم.حداقل اگر اصرار دارید فیلمهای ایرانی حقیقت را بیان میکنند برای طرف دیگر قضات هم احترام قائل شوید.اگر منظورتان از فیلم غیرمجاز "کسی از گربه های ایرانی خبر ندارد" است که باید بگم غیر مجاز برای شما بود(که البته اگر مجاز هم نبود شما دیدید پس به دیگران نگویید نبین) ،حقیقت در آن فیلم از هر سخن بهداد یا کارکترش میبارید.حقیقتی که نه فقط شما بلکه هزاران نفر مثل شما هم نمیتوانند انکار کنند.اگر فیلمی مثل اخراجی های 1 و 2 و3 (که مثابه ای به مانند کیک آمریکایی شده) حقیقت را بیان میکند پس گوشه ای دیگر از حقایق را فیلم غیرمجاز مذکور میگوید.
در ضمن برنامه ای مانند هفت که سینما را به سخره گرفته واقعاً ارزش این را دارد که در موردش اینقدر بحث شود؟آقای مجری این برنامه که فکر میکنم اسمشان "جیرانی" باشد اگر خود کلمه سانسور نباشد نسبت نزدیکی با آن دارد.

در ضمن در آخر هم عرض کنم که با آخر حرفهای آقای بهداد کاملاً مخالفم.در بحث حرفه ای مسئله را نباید شخصی کرد.اینجا حق را به آقای روبرو میدهم.
هر دو سینماگر هستند اما یکی به جوانان اهمیت میدهد چون خودش از آنهاست دیگری به نرخ روز نان میخورد چون زمانش به آخر رسیده.

پایدار باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۴
" آقای مجری این برنامه که ((فــــکـــــر مــیــکــنـــم اســـمـــشـــان "جـــیــرانــی" بــاشـــد ))" !?!?!?
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۴
" هر دو سینماگر هستند اما (( یـــکـــی بــه جـــوانـــان اهـــمــیــت مــیــدهــد ))" !?!?!?!?!?!?
فرشاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۳
4
5
گیریم تمام انتقاد هاتم درست ، اگه خودت جوابیتو بخونی می بینی تمام اون انتقادها تو متنی که تو هم نوشتی مصداق داره آقای بهداد !
نماد ادب و احترام !!!!!
عرفان
|
Germany
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۳
9
8
دم آق بهداد خودم گرم که جیگرمو صیقل داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
وای از مملکتی که با سوزوندن هم جیگرشون خنک می شه وای !!!!!!!!!
مرضیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۳
5
10
آقایی که کباده ادب رامیکشند.دم ازاحترام وبیشکسوتی می زنند...خودشان ادب واحترامشان کجاست اگرسریال مختارنامه موفق است مطمئنا دو سوم این موفقیت ازآقای عرب نیاست...آقای بهداداگربلدندچگونه سخن بگویندبس آن خرابکاریشان درشیرازچه بود؟؟؟؟آن موقع که آقای عرب نیابازیگری راباموفقیت ادامه میدادایشان هنوزداشتندشیرمیخوردند بس بهتراست فکرنکنندکه میتوانندچهره محبوب سینماوتلویزیون راخدشه دارنکنندجزاینکه باعث شدندمردم به ذاتشان بی ببرندهیچ کاردیگری نکردندطرفدارای بسیاری را ازدست دادین آقای بهدادبراتون متاسفم...آقای عرب نیاهمیشه بهترازشمابوندوهستندوخواهندبود...آقای خیلی ضعیف...
فردمدحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۳
4
6
وقتی که یک بچه احساساتی میتونه با کمال بی پروایی نماد ادب و احترام را به لجن بکشاند و سایت های محترمی چون انتخاب هم به وی این امکان را فراهم سازد وای به آن هایی که خود باختگان سینما و رسانه هستند.
مینا
|
India
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۴
4
7
واقعا تاسف باره چنین برخورد هایی از کسانی که نام فرهنگ رو با خودشون یدک می کشن.
روزی محو اعتماد به نفس بهداد بودم و حالا حیران از این همه جسارت! (چه حق و چه ناحق)
تینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۵
16
7
مرسی آقای بهداد... عالی بود
شما همیشه بهترین بودین و هستین و خواهین بود هیچ کس هم به گرد پاتون نمیرسه توی بازیگری.....
مرسی از دفاع قشنگی که از خودتون و بقیه هنرمندا کردین
پاسخ ها
یک دوست ناصح
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
شما باید احتمالا یه نوجوون عامی باشین که امریکن آیدل و فیلم مستهجن و غرب گرایی و ... نماد فرهنگ می دونن .
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
تینا جون باهات مواقم
شهیاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
5
8
حامد بهداد خیلی آدم کوچیکیه که اصلا نمیدوته جه طور پاسخ انتقاد یکی رو بده بهداد با این کارش فقط شخصیت خودش رو زیر سوال برد مردم به ماهیت واقعیش پی بردند
بیابان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
5
7
واقهاآقای بهدادبه دورازادب است توچطوراینهمه اتهام رایک جاتوی یک کاغذجادادی انسان جایزالخطااست فکرمی کنم خودت هم برای یکبارکه شده بی ادبی کرده ایدآیادرست است یک نفردیگرهم بیایدونقطه ضعفهای خودت راروکند؟
پاسخ ها
اقیانوس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
این حرفا برات برات خیلی سنگینه کویر لوت
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
5
8
آقای حامد بهداد
تو خلوت خودت یه سر به خودت بزن بین کی بودی و کی هستی کسی که فقط ادای بازیگرها رو در می یاره خیلی به خودت غره نشو که هیچی نیستی کوچولو
پاسخ ها
الهه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
نه بابا بزرگ.........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
3
3
از بازيگر توانايي مثل بهداد خان بعيد است كه اين چنين حرمت‌ها را بشكند و اخلاق حرفه‌اي را بشدت به كناري زده و مثل چاله ميداني‌هاي و با بي‌فرهنگي تمام، هرچند با چينش الفاظ و ادبيات شرين فارسي باشد!!! داد دفاع از فرهنگ داشته باشد!!! منهم مثل ايشان شديدا تكذيب كرده و آوردن چند اسم و شاهد مثال در سرصحنه چيزي نيست كه نشان دهد ايشان اين حرفها را زده باشند. به هر حال از اين آدمهاي حسود و تنگ نظر كه مخصوصاً در اين ايام كه دشمن مترصد به چالش كشاندن تمامي نظام و كشور است، به هرچيزي چنگ مي‌زند تا فضا را ملتهب نشان دهد.
به هر حال اين حركات سخيف و كم مايه جايي در فرهنگ غني ايراني جايي ندارد.
هستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
12
2
جناب بهداد عزيز به قول مرحوم رهي معيري:جواب مردم ديوانه را نمي بايد داد.اون اقااز وقتي خودشو فروخت قافيه رو باخته. شما خاطرمباركتون رو مكدر نفرماييد.
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
8
4
به نظر من اگر بهداد درست گفته باشه حق داره چون عرب نیا میتونه فقط در بارهی بازی خودش نظر بده نه اینکه دیگران را زیر سوال ببره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
6
1
ای کاش برق نبود....
علی
|
United States
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
4
9
آقای بهداد ادب احترام خودتونو دیدیم با این نامه
پاسخ ها
الهه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
اصلامیدونی ادب و احترام یعنی چی؟
vay
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
4
7
خیلی حامد بهداد مغروره.فکر کرده 4 نفر ازش تعریف کردند چه خبره.مگه تا حالا چند تا فیلم بازی کرده که حالا جو گرفتتش.همه فیلماشم یه مدل بازی میکنه.یه ادم عصبی که مثل هندیا سرو ودستشو دایم تکون میده.
مثلا میخواد خاص باشه که نیست...
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
4
7
چراهیچ کس به حرفای خوب عرب نیا توجه نکرد وهمه می خوان دعوا راه بیاندازن
فریاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
2
2
این دو عزیز سرمایه ایران هستن نشود با دیدن این دو ستان در فیلم های سینمائی به یاد آن حرفها ونامه ها افتاد.
حیف است ؟؟؟؟
پاسخ ها
جیغ
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
نه بابا!!
پيمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
4
7
من پیمانم
یکی از پر و پا قرص ترین هواداران حامد بهداد (برای بازیگریش و اخلاق و رفتار عجیب غریبش)
اما انصافاً ما یادمون رفته که ایرانی هستیم
و هی فرهنگ و تمدن چندین و چند هزار سالمونو به سینه میزنیم
بابا جون ، حامدم ، داداشی
حالا یه نفر بی ادبی کرد ( که انصافاً نکرد )
جواب بدی رو با بدی میدن ،‌آره ؟
بخدا این درست نیست ها …
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
8
1
از کجا معلوم این جوابیه واقعاً از طرف آقای بهداده؟؟؟؟؟؟
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
2
4
من به عنوان یه آدم بی طرف که عاشق سینه چاک هیچ یک از این آقایون نبودم ولی از بازی هر دو خوشم میومده همیشه و معتقدم که هر کدوم در کار خودشون موفق بودن باید بگم که حرفهای جلسه ی دوم آقای عرب نیا تو برنامه ی آقای جیرانی رو ندیدم اما اگر بر فرض آقای عرب نیا تو لفافه و غیرمستقیم حرفی به آقای بهداد زده آقای بهداد هم باید به همون شکل با یک جمله و در لفافه جواب می داد نه اینکه نامه ی به اون مفصلی با اون همه توهین وپیش کشیدن مسائل دیگه رو عنوان کنه و بعد سکوت آقای عرب نیا و محترمانه برخورد کردنش در برنامه ی دیشب و مقابله به مثل نکردن و توهین مستقیم نکردن باعث شد که اجر و قرب و احترامش تو دید مردم بیشتر بشه و همچنین محبوب تر و مردانه تر و با ابهت تر به نظر بیاد.به قشر سینمایی و مسائلی که بینشونه کاری ندارم از دید یه فرد غیر سینمایی و غیر حرفه ای میگم.مردم همیشه هنرمندای مودب و محترم رو بیشتر دوست دارند و براشون موندگارترن.
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
2
3
من به عنوان یه آدم بی طرف که عاشق سینه چاک هیچ یک از این آقایون نبودم ولی از بازی هر دو خوشم میومده همیشه و معتقدم که هر کدوم در کار خودشون موفق بودن باید بگم که حرفهای جلسه ی دوم آقای عرب نیا تو برنامه ی آقای جیرانی رو ندیدم اما اگر بر فرض آقای عرب نیا تو لفافه و غیرمستقیم حرفی به آقای بهداد زده آقای بهداد هم باید به همون شکل با یک جمله و در لفافه جواب می داد نه اینکه نامه ی به اون مفصلی با اون همه توهین وپیش کشیدن مسائل دیگه رو عنوان کنه و بعد سکوت آقای عرب نیا و محترمانه برخورد کردنش در برنامه ی دیشب و مقابله به مثل نکردن و توهین مستقیم نکردن باعث شد که اجر و قرب و احترامش تو دید مردم بیشتر بشه و همچنین محبوب تر و مردانه تر و با ابهت تر به نظر بیاد.به قشر سینمایی و مسائلی که بینشونه کاری ندارم از دید یه فرد غیر سینمایی و غیر حرفه ای میگم.مردم همیشه هنرمندای مودب و محترم رو بیشتر دوست دارند و براشون موندگارترن.
آذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
4
اینجا حرف از اینکه چه کسی بازیگر بهتری یه نیست . حتی موضوع عقاید سیاسی هم نیست و اینکه عرب نیا نون به نرخ روز می خوره و مردم عقاید سیاسی بهداد را قطعا بیشتر قبول دارند .اینجا حرف از برخورد حرفه ایه . کار بهداد حرفه ای نبود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
3
من نمي خواهم و نمي توانم قضاوت كنم. اما اين قدر مي فهمم كه واژه ها و تعابير بكار رفته در اين نامه سرشار از بغض و كينه و حسادت است. نقد و انتقاد سازنده و اصولي نيست. بيشتر شبيه كسي است كه در نقطه اي دور تر از روي عجز و ناتواني فقط فحاشي مي كند و در عين حال دارد مي گريزد...!!!
shiva
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
6
4
با بهداد موافقم آقای عرب نیا نباید واسه ی فیلم مختار انقدر جوگیر بازی در می اورد واقعا فکر کرده مختاره
maht@b
|
United States
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
12
4
مرسی آقای بهداد...همچین جوابی لازم بود واقعا آقای عرب نیا اخلاق نداره...با نثر زیبا بسیار زیایی از حقتون دفاع کردید بینهایت متشکریییییییییییییم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
آخه جوونک تو از عرب نیا چی می دونی ک جور حرف زدی انگار چند سال زیر نظرش داشتی
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
خوب بود
lمحمد
|
Canada
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
12
5
به نظر من سطح بازیگری حامد بهداد در سطح هالیوود یا بالیووده چرا با این حرفها میخواهید بهترین بازیگر ایران فراری بدین اقای عرب نیام خوبن ولی حامد خیلی بهتره من که عاشق بازیش هستم هرکی میگه بازی بلد نیست بره روز سوم ببینه حس پنهان ببینه گربه ایرانی رو ببینه چندتام فیلم از عرب نیا ببینه بعد مقایسه کنید. بهداد بهترین بازیگر ایران در سالهای اخیره پس سعی کنیم به هنر ایشون احترام بزاریم. در اخر از اقای عربنیا وبهداد خواهش میکنم با اشتی کردن جلو بعضی سو استفاده هارو بگیرن. اینم به حامد عزیز عاشقه بازیتم تو دیونه بازیگری هستی منم دیوونه تو. دوووووووووووووووووووووووووووووووووست دارمممممممممممممممممممممممممممم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
مطمئنی اسمت محمده ؟
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
ایول منم همینطور
هادي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
12
4
خوشم اومد حامد خان بهداد. همين جسارتهارو داري كه همه مي سوزن .جواب دندون شكني دادي.حامد خان هميشه درست
هادي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
12
3
هميشه همين رعايت سن و ساله كه ما رو عقب انداخته.حامد جان بايد جواب يه آدم از خود راضي بدي.
پرسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
4
9
بهداد تو که به فریبرز عرب نیا ایراد میگیری که چرا رعایت عدد سنو نمی کنه چرا خودت رعایت نمی کنی؟ خیال می کنی کی هستی؟ مارلون براندو؟ برو اول یاد بگیر چطوری باید با بزرگترت حرف بزنی بعد بیا. عرب نیا بزرگواری کرد هیچی بهت نگفت.
پاسخ ها
الهه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
.عرب نیا اول بفهمه چی میگه تا نخواد بعدا ادعای بزرگواری کنه
دینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
63
6
حامد بهداد عزیز حرفاتو باید با اب طلا نوشت . تا قبل این که مختار رو بازی کنه کسی نمی شناختش . به جای این که به کسای که اومدن بازیگرش کردن احترام بزاره حرمت شکنی میکنه . همون موقع که فهمیدم قراره نقش مختارو اون بازی کنه این سریال رو نگاه نکردم . ولی تمام بازی هات رو از فیلم اخر بازی تا همین جرم همه رو دیدم یکی از یکی بهتر و قشنگ تر. به نظر من ادم وقتی تعریفی باشه چرا خودش از خودش تعریف نکنه انقدر از خودت تعریف تا بترکه چشمی که نتونه ببینه. انقدر توانای داری که مخاطب رو از تو خونه بکشی تو سینما . همیشه افراد حسودی هستن که نتونن پیشرفت بقیه رو نبینن . حرفات واقعا درست بودند . این اقا گفته بود که بازیگر باید شجاع باشه . خب حامد هم یه شجاع ست چون حرفشو بهت زد. دوست داریم و همیشه طرفدارتیم حامد جون
پاسخ ها
دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
عرض کنم اونایی که عرب نیا رو می شناسن دهنشون بوی شیر نمی ده مثل بهداد ...
الهه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
دینا جون ایول.قربون هر چی ادم باعقله
پرسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
4
54
دینا جون چون خودت عقب بودی و فریبرز رو نمی شناختی فکر می کنی هیچکی نمی شناختش؟ در ضمن بهداد باید اینو بدونه وقتی داره چیزی میگه سریع جو گیر نشه. باید درباره حرف هایی که پایه و اساس دارن شجاع باشی نه هر چرت و پرتی. راست میگی اگه خودش از خودش تعریف نکنه تا فریبرز عرب نیا هست کی از اون تعریف میکنه؟ ظرفیت خودشو نشون داد. فقط :
فــــــــریبــــــــرز عـــــــــرب نیــــــا
پاسخ ها
الهه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
دینا هم خیلی درست گفت......
دینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
58
4
پرسای عزیز اولا من اگه فریبز عرب نیا رو نمی شناختم نمی گفتم که تا فهمیدم اون بازی می کنه مختار رو ندیدم. ثانیا حامد که شروع کننده نبود اول اون شروع کرد .قدم اول رو اون گذاشت نه حامد .وقتی یه نفر به دیگری توهین می کنه پس این اجازه رو به دیگران میده که به او اهانت کنن . وبر عکس وقتی یک نفر به دیگری احترام بزاره انگار که به خودش احترام گذاشته وهر عمل یه عکس عملی داره . حامد خیلی هم انتقاد پذیره اینو خیلی جاها ثابت کرده وقتی تو برنامه ی هفت درباره ی گلزار حرف زد با این که منظورش تهییه کننده ها بودن ولی شهامت این رو داشت که از گلزار عذر خواهی کنه نه مثل اقای عرب نیا که تهدید میکنه بعد می گه تهدید نیست ها . ثالثا صد رحمت به برنامه ی نود چون از این جور اهانت ها نمیکنه اگر هم بکنه این فرصت رو به طرف مقابل میده که پاسخ بده وباز هم میگم حامد دوست داریم وطرفدارتیم . فقط حامد بهداد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
یه سوال تو اصلا برنامرو دیدی دینای عزیز ؟
الهه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
خوب جواب پرسا رو دادی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
دينا جان اومدي كه يه چيزي فقط گفته باشي و گفتي ديگه بيشتر از اين مصدي اوقات نشو عزيزم اول برنامه رو ببين يا مطالب رو بخون بعد بيا اظهار نظر كن
هستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
4
8
حرفای زیادی درباره بهدادوعرب نیازدن من دراین موردچیز زیادی نمیگم بیشترحرفم باکساییه که هنوزازبهدادطرفداری میکنن کسی که خوابه رومیشه بیدارکرداماکسی که خودشوبه خواب زده رونمیشه کسانی که ازبهدادطرفداری میکنن معلومه ادبیات خودشونم مثل بهداده اونایی هم که میگن عرب نیاتاقبل ازمختار شناخته شده نبودلازمه بدونن برای نسل جوون کمی ناشناخته بودچون اوج کارش دردهه های60و70بوداونایی هم که میگن بازی عرب نیا تعریفی نداره بهتره فیلم شیفته روببینن اونایی هم که میگن ادم دوروییه بهتره بهشون یاداوری کنم اگه برنامه سال تحویلوکه بهدادودعوت کرده بودن دیده باشن یادشون هست که گفت فیلمای اقای کیمیایی بازیگرای قوی مثل اقای عرب نیاو...رونیاز داره بعدتو نامش میگه مدرک دون بازی ضعیف که نقطه ضعفه سریاله و...درضمن به اقای بهدادودوستدارانش میگم قطعاکارگردان باتجربه وموسفیدکرده ای مثل اقای میرباقری بهترازشمامیدونه کی واسه بازی تونقش مختاربهتره ونقطه ضعف سریال چیه البته میدونم حرفام خیلی فایده نداره چون کسانی که بانامه ی زشت بهدادنشناختنش بااین حرفاهم نمیشناسنش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
دمت گرم و نفست گيرا باد
هستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
2
4
درضمن بایدبگم من اون هستی خانم که قبلانظرداده ونظرش کاملابامن متفاوته نیستم اشتباه نشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
هستی خانمی که اون نظر رو داده خانمه شما رو نمی دونیم
دینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
60
4
ما نه تو خوابیم نه خودمونو به خواب زدیم .عرب نیا هم خیلی وقته که می شناسیم و ولی بازم مگم فقط حامد بهداد
جمعی از دوستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
4
40
آقای بهداد با این حرف ها فقط خودشونو کوچک کردن . کسی که قراره دم از ادب بزنه و به دیگران ادب رو گوشزد کنه خودشو اول اصلاح می کنه . الانه که شده پیر و جوون عامی عاشق چهار تا بازیگر جوون شدن وگرنه اگر آدم نخواد عامی فکر کنه آقای بهداد و بقیه همگی با هم به پای آقای عرب نیا نمی رسن . من و خیلی از دوستام بازی بهداد رو خیلی دوست داشتیم ولی بلافاصله که این رو شنیدیم ... قضیه هم اصلش اینه که آقای عرب نیا انتقاد کرد و ایشون به خودش گرفت . چون می گن چوب رو ور می داری گربه دزده در می ره . ما موافقیم که آقای اصلانی تو این فیلم محشر بازی کرد اما نقش مختار رو هیچ کس جز آقای عرب نیا نمی تونست بازی کنه . آقای بهداد هم می دونه پشت صحنه ها چقدر خاله زنک بازی هست و زیراب زنی . از طرف دیگران هم بهتره حرف نزنه . کسی که داره مثلا به حمایت از مردم به چنین پیشکسوتی که استاد اساتیدشه حمله می کنه بهتره قضیه ی پناهندگی سال 88 رو توجیه کنه .
گلناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
3
31
در وصف مردانگی آقای عرب نیا همین بس که در جواب به بهداد جوابی ندادن .وای از این همه دورویی ! وای ! آقایی که عاشق مولایمان امام رضایی حتما عاشق امام اول هم هستی و ایضا پیامبر ! پس چرا این قدر تظاهر ؟ باید دو کلام از حرفاشونو بلد باشی . شما حد اقل باید احترام بزرگتری رو حفظ می کردید و از نصیحت بزرگتر پرهیز می کردین . حال که آقای عرب نیا از تمام جهات از شما بزرگترند و از این به بعد هم نیازی به دفاع از خودشون ندارن که جز تعداد اندکی بقیه طرف ایشون هستند . هنوز سیاسی نیستید که بتونید از جنگ های روانی کارتون رو پیش ببرید . من اگر جای شما بودم دیگه جرئت حضور در صحنه رو پیدا نمی کردم . هر چند کشور ما پر شده از آدم های بی سواد عامی که چشمشون روبه حقیقت نه و به روی دلخواهشون بازه .
نگین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
3
46
واقعا برای حامد بهداد متاسفم.یکی نیست بهش بگه نه اینکه شما توهم محبوبیت نزدی؟!دیگ به دیگ میگه.......!شاید میبینه 4تا دختر دبیرستانی که تو اوج بلوغ عاطفی اند براش وبلاگ ساختن و قربون صدقش میرن توهم زده!ا!!!!تو در فیلم هم لیاقت نداری نقش غلام عرب نیا رو بازی کنی.
پاسخ ها
عماد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
نگین خانم شما چند سالته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ البته اگه ناراحت نمیشین.
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
با عماد موافقم
m c
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
59
5
faghaaaaaaat HAmed Behdad
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
فقط حامد بهداد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
1
1
سلام
بهتر اينه كه ما اصلا به اين موارد كاري نداشته باشيم وقتي بازيگران اين حفوفهايي كه از نطر من ناعادلانه مي گيرن و خودشون رو محق ميدونن خودشون بگن نمي خوان اونوقت يه كمي ميشه بهشون حق داد آقاي عرب نيا و همه بازيگران كه خودتون رو محق داشتن اين دستمزدها ميدونين براتون متاسفم يعني حق شما از كارگر ساختماني كه هم عقرب ميزنتش هم ممكن هزار تا بلاي ديگه سرش بياد بيشتره ؟چرا؟ اگر عادلانه ميدونيد پس حرفهاي شما در دل كسي اثر نمي كنه و حامد يا هر كس ديگه اي هم اگر به خودش جرآت جسارت بده من بهش حق ميدم چون كه اونم مثل شما رفتار كرده
لطفا اول چوب رو از چشم خودتون بيرون بياريد بعد دنبال خار توي چشم ديگرون باشيد
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
12
3
اونایی که میگند حامد بده باید بهشون بگم سلیقه داشتنم بد جیزی نیست..........
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
دقیقا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
خانم يا آقاي با سليقه اگه كمي هنر رو ميفهميدي هيچوقت اين حرف رو نمي زدي چون اگه همه بازيهاي حامد بهداد رو كنارهم بزاري همش يه شكلن انگار همون آدمي كه توي مجنون ليلي بوده فقط لكنتش بهتر شده اومده توي فيلمهاي بعديش بازي مي كنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
2
6
حامد بهداد عزيز از ته دل مي گم كه اي كاش بعد از بازي در مجنون ليلي كه منو عاشق بازيگزيت كرد و يا حداكثر بعد از بازي در گربه هاي ايراني (كه البته اسمش طولاني تره)از سينما خداحافظي مي كردي تا براي هميشه در يادها بموني اما با تكرار همون بازي با همون اداها و تيپ شخصيتي نشون داد كه نابازيگر قهاري هستي كه اين رو با غلو كردن در يازي كاملتر كردي اما عرب نياي عزيز ايشان با توانمندي بسيار با شهامت بازي مي كنند و همچنين ابراز عقيده درست يا غلطش با بزرگان عرصه بازيگري و جامعه شياسان من نميگم كه بازيگر بسيار نادري هستند اما از شما آقاي بهداد از هر نظر بهترن
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
4
6
"حامد بهداد استعداد ناب بازیگری در ایران است" آقای مسعود باید خدمتتون عارض شم این آقای بهداد همچین مالیم نیس خیلی خیلی بهتر از اونم هس
آقای بهداد من از طرفداراتون نبودم ولی از بازیوتون خوشم میومد ولی از غرورتون متنفر بودم بازی آقای عرب نیا در مختار فوق العادس و بنظر من بهترین گزینه برا این نقش بودن شما که معتقدی عرب نیا بی ادبه خودت حداقل ادبو رعایت میکردی که خیر سرت... من حرفای آقای عرب نیا رو در 7 کاملا قبول دارم اگه این طور کنترل از دست داده و سرکارگردان داد زده تو که بدتر افسار پاره کردی شما باید خیلی تلاش کنی تا بازیت بشه عرب نیا بازی عرب نیا در مختار رو بشین صد بار نگاه کن از روش تمرین کن تا قبل از این حرفات میشه گفت دوست داشتم اما ازت متنفرم شدم و فک میکنم احساس خیلیا رو به خودت عوض کردی تو که خودت 1111110000000000 برابر مغرورتر و متوهم تری خانم دینا من از شما میپرسم عرب نیا کی اسم بهدادو آورد که این مثل...پرید وسط ؟؟؟اتفاقا قدم اول بهداد جونت بود اگرم ازش انتقاد کرده خیلی خیلی مشخصه که جنبه انتقاد داره که به اینو اون میگه از کار افتاده تا نقص خودشو بپوشونه بهداد ترکید از بس از خودش تعریف کنه پریسا جان باهات موافقم دینا خانوم احتمالا شما خیلی از مرحله پرت تشریف داری اون موقع که تو تو قنداق بودی عرب نیا شناخته شده بود بایدم نشناسیش
پاسخ ها
دوستدار هنر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
فاطمه جان مرسي
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
اولا که اسم بهداد رو نیاورد ولی دیگه از این واضح تر نمی تونست حرف بزنه . دوما قدم اول رو عرب نیا تو رسانه ی ملی گذاشت سوما تو از کجا میدونی من چند سالمه؟ من مجله زیاد می خونم تمام مجله های که توش در این مورد نوشته رو دارم و بیشتر مطالب تو سایت هارو هم خوندم برنامرو هم دیدم پس اطلاعاتم خیلی بیشتره. من بالا هم تو جواب پرسا گفتم که اگه عربنیا رو نمی شناختم نمی گفتم تا فهمیدم اون بازی میکنه فیلم رو نگاه نکردم . من فقط جوابتو دادم و مثل تو بی ادب نمی کنم واجازه هم نمیدم بی ادبی کنی.!!
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
اینو یادم رفت بگم عرب نیا که مغرور تره چرا از غرور اون بدت نمیاد . و این که ادعا میکنی بهداد بی ادبی کرده تو چرا توهین می کنی؟؟؟!!!!
2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
5
6
واقعا نه ادب داری نه هنر آقای بهداد
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
برو فیلم جرم رو ببین .بعد بگو هنر نداری . هم بازیش خوبه هم صداش. معلوم نیست تو هم مثل عرب نیا هنر یه بازیگر رو تو چی میبینی؟؟؟
پرسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
واقعا باهات موافقم! بعضیا فکر میکنن هنر بازیگری تو قیافه یا صداس. حالا قیافه ای هم نداره.
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
پرسا خانم من حرفی از قیافه نزدم. البته اینم بگم اگه قیافش خوب نبود جزو 12 بازیگر خوش قیافه انتخاب نمیشد!!!
شقایق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
4
5
تورا به خدا اجازه ندید اینقدر به فریبرز من توهین بشه . من فریبرز را به اندازه ی دو تا چشام و دو تا گوشام دوست دارم. خدا لعنتت کنه بهداد بی ادب بی هنر. کسی که عیب در خودش میبینه با دیگران درگیر میشه درگیر بی هنر . قربون فریبرز هم بری ایشالله
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
به حرف گربه سیاه بارون نمیاد اگه هم بیاد زمین خیس نمی شه . تو که بی ادب تری !! یعنی چی خدا لعنتت کنه؟؟؟؟ اگه تو عرب نیا رو دوستاری ما هم بهداد رو دوست داریم دلیل نمی شه که تو بی احترامی کنی؟؟!!
پرسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
شقایق جون منم مثل تو فقط من فریبرز و بیشتر از خودم دوست دارم!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
3
3
سلام الهه جان
مي خواستم بگم تعداد اونهايي كه شما براشون متاسفي بيشتر از اونهايي هستند كه با شما موافق هستن چرا كه موافق نقش آفرينيهاي متفاوت مثل پرويز پرستويي يا انتظامي يا ...باشن يا مثل گلشيفته كه با نقش آفرينيش توي ميم مثل مادر همه رو گريوند آره بهداد در نقشهاي كوتاه عالي بوده
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
حرف حق تلخه
پرسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
واقعا حرف حق تلخه که اینقد بهداد ناراحت شد که می خواست همه رو بکشه!! کی به کی میگه!
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
3
3
آقای بهداد جو بازیگری نگیری ها.............حساس نشو حساس نشو
پاسخ ها
ارسطو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
نقییییییییییییی.
الهه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
حالا خوبه عرب نیا جو مختار بودن گرفته!!!!!!!
ناشناس
|
Syrian Arab Republic
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
3
3
چیه؟ میخوای جو بهداد روانیو بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
تو کی هستی که تعیین میکنی کی روانیه؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
8
6
به منظر من که حامد بهداد کاملا درست جواب اقای عربنیا رو داده بدون کوچکترین بی احترامی بلکه فقط خیلی صریح و دقیقا مثل خود اقای عربنیا جواب ایشونو دادن چرا عربنیا در مسایلی که هیچ ارتباطی به ایشون نداره دخالت میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اخه به ماها چه ارتباطی داره که یکی میخواد قرداد میلیاردی ببنده؟؟؟؟؟؟؟؟به نظر خیلی از اصحاب رسانه عربنیا واسش بازی در نقش مختار خیلی زیاد بود و دقیقا نظرشون درسته
ه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
5
7
بهدادی خودتا جم کن شما تازه به دوران رسیده ها چی چی می گید وقتی تو داشتی شیر خشک می خوردی عرب نیا پشت دوربین بود آقای با ادب ضد انقلاب نان به نرخ روز خور
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
1
4
خوب حالا دعوا نکنین...
یه بار یه یارو از پشت بوم می افته
مردم دورش جمع میشن,ازش می پرسن:اقا چی شده?!!!
یارو بلند میشه خودشو می تکونه,می گه:نمی دونم والا,منم تازه رسیدم...
با هم دوست باشین دوستان...
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
4
2
بیا... ما مشهدیا ازونور هی آبرو جم میکنیم اینا ازینور هی به باد میدن
مختار نامه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
4
4
اقاي بهداد من براي خودم متاسفم كه شما را از با زيگران با اخلاق و درستكار سينما در كنار اقاي فروتن وعرب نيا و پرستويي وكيانيان و...... ميدانست.
مختار نامه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
3
4
اقاي بهداد من براي خودم متاسفم كه شما را از با زيگران با اخلاق و درستكار سينما در كنار اقاي فروتن وعرب نيا و پرستويي وكيانيان و...... ميدانست.
مختار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
5
5
اقاي بهداد بيشتر كساني كه در اين سايت و سايت هاي ديگر از شماطرفداري ميكنند عده اي نوجوان هستند كه سر از سينما در نمياورند و فقط ارزوي رسيدن به شهرت دارند و به بازي اهميت نميدهند بلكه فقط به تيپ و قيافه بازيگر و نحوه لباس پوشيدن بازيگر توجه مي كنند .اين عده عاشق فيلم هايي همچون اخراجي ها و...هستند و از فيلم هايي همچون درباره ي الي و... خوششان نميايد.خود من يك نوجوان ايراني ايراني هستم و از خود خجالت ميكشم كه چنين انسان هايي الگوي بسياري از جوانان و نوجوانان ما هستند .واي واي برما. نوجوانان عزيز يك كم فكر كنيد و از روي اين كه فقط نظري را داده باشيد چيزي را درسايت ها ننويسيد با خود فكر كنيد ايا من واقعا به خاطر بازي اين اقا از او طرفداري ميكنم ؟يا...... پرويز پرستويي /رضا كيانيان/علي نصيريان/محمد رضا فرتن /فريبرز عرب نيا و بسياري از بزرگان سينما كجا واين اقا و امثالش كجا؟
نفس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
8
5
همه می دونند دروغ گفتی ورفتی یه مشت آدم رو که نمیدونم چه جوری توی این یه هفته جمع کردی که به خیال خودت آقای عرب نیارو بازنده ی این بازی جلوه بدی! هو هو به همین خیال باش ما امکان نداره آقای عرب نیا رو تنها بذاریم . تو برو به همون مارلون براندوت بچسب ! بابا هالیوودی! بابا نابغه ی بازیگری!
حیدر
|
Germany
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
4
5
آقای بهداد عزیز هرکسی به اون چیزی میرسه که لایق اونه عرب نیا پاداش 1 عمر نون به نرخ روز نخوردنشو گرفت
فریبرز عرب نیا با نقش مختارنامه جاودانه شد
سینمای ایران واسه همه جا داره که توش نون در بیارن
پاکان را نمیتوان آلود حتی اگر سنگها را بسته و سگ هارا رها کرده باشند
ناشناس!
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
7
1
ببینیم چقدر پول داده که این متن رو براش بنویسن.
پرسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
9
8
به نظر شما فریبرز به بهداد توهین کرد یا بهداد به فریبرز؟ اون نامه ای که بهداد به فریبرز داد صد برابر توهین آمیز تر بود از حرف های فریبرز.اصلا عرب نیا کسی رو مخاطب قرار نداد و اسمی از بهداد نبرد اما بهداد چی؟ خوبه خودشم به خودش شک داره هر چیزی میگن به خودش می گیره. بهداد عمرا بتونه بازیی که عرب نیا تو مختارنامه رو کرد بکنه. خیلی جو گیره بهداد. خوبه طرفدارای زیادی نداره.به نظر من که 600 تومن خیلی کمه برای عرب نیا.کی می تونست نقش مختارو اونقد خوب بازی کنه؟ نکنه بهداد؟!!!! بهداد خودش دو دقیقه بازی می کنه یه عالمه پول می خواد.حالا اگه خوب بازی میکرد یه چیزی... واقعا عرب نیا بیشتر از اینا حقشه.حالا همینم که دادن نوش جونش.
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
برات متاسفم! البته کارت از تاسف هم گذشته
کامران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
15
55
چقدر بدم میاد از این بچه سوسول پر افاده
کاش یکی بش میگفت که گند بازی میکنی
قفط ادا و فقط غلو
فکرم میکنه آخرشه
شکیبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
6
5
اقای بهدادمن یکی ازطرف دارهای اقای عربنیا هستم.ادب وشخصیت یادتان رفته.اگرخسته نمیشویداحترام هم بگذارید.درحقیقت شمامغروروحسودهستین. من13 سالم.
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
بیشتر از این هم نمی شه ازت توقع داشت.
شکیباکاشانی مطلق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
5
5
اصلا عربنیا کسی را مخاطب قرارنداد که شما به زودبه خودت میگیری.اول ادب یادبگیربعدنامه بده.اگرجرِِعت داشتی رودررو این حرفهارو به اقای عربنیا میزدی.خودم میخواهم دراینده بازیگرهم بشم.میدونم که خوذت این نامه راننوشتی.چون هنوزدهنت بوی شیرمیده.اگرسوادداشتی یه نگاهی به این سایت بکن.همش طرفدارهایت راجلو ندازخودت بیاجلوترسو.بااون بازیگری گندی که تومیکنی .بچه ننه. ازطرف خودم ودوستم فاطمه وبقیه بچه هایی که طرفدارفریبرزعربنیاهستن.
شکیباکاشانی مطلق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
6
4
نمیخواهم بی ادبی شودبه نظربقیه بچه هانقش مختارروی عربنیاتاثیرزیادی گذاشته.بهداکه اسم خودت روبازیگرگذاشتی بروشیرخشکت روبخور.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شکیباکاشانی مطلق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
4
2
ببین دینامن وبقیه بچه های کلاسمان مخصوصادوست عزیزم فاطمه ازعربنیاطرفداری میکنیم وخواهیم کرد.دیگه حرف بیخودنزن.بروبه بهدادبگو حرف اخرت خیلی بدبود.هیچ وقت تاعمردارم نمیبخشمش
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
اگه قرار باشه کسی ناراحت شه اون اقای عرب نیاست و بازم اگه قرار باشه کسی ببخشه اونم اقای عربنیاست . شما این وسط چرا نمی بخشی نمدونم؟؟؟؟؟؟؟؟
تنها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
2
4
سلام هموطنای عزیزم

راستش من حرفهای آقای عرب نیا رو نشنیدم ولی آقا حامد هم فکر می کنم یه کمی زیاده روی کردن هر چی باشه عرب نیا بزرگتر هستن حالا شاید شیوه بازیگریش به مزاق آقا حامد خوش نیاد ولی خوب نیست اینجوری بخواد هجمه کنه علیه آقای عرب نیا

در هر صورت هر دوتا شونو دوست دارم فقط به عنوان بازیگر بخصوص حامد بهداد به نظر من کاراش عالیه یه جورایی آدما یاد استاد بهروز وثوقی میندازه .
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
کاش هر کسی انتقادی داشت مثل شما بود .مرسی. اگه هم خواستی صحبت های اقای عرب نیا رو بخونی تو سایت هست.
شکیباکاشانی مطلق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
3
2
من همون شکیبلکاشانی مطلق هستم.بهتره حرفتوپس بگیری دینا.نگاه به سنم ننداز.
شکیباکاشانی مطلق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
1
1
بهدادحسودهستی.عربنیانقش مختاربازی کردخیلی هم این نقش بهش میخوردواون دست مزدی هم که گرفت نوش جونش.اگه توتواین نقش بازی میکردی اون دستمزد کفتت بشه.به توهم هیچ ربطی نداره که عربنیا چه جوری میتونه بچه های طلاق بزرگ کنه.نمیخوادنگران اینده عربنیا بچه هاش باشی نگران اینده خودت باش.
شکیباکاشانی مطلق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
5
1
نگاه به سنم نندازدینا.یه کاری نکن............................ هم برای تو دارم هم برای بهدادجونت.چندسالت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
برای همینه می گم بیشتر از این نمیشه ازت توقع داشت . چه طرز حرف زدنه ؟؟؟
شکیباکاشانی مطلق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
5
1
عربنیامغرورنیست اینوتوگوشت فرو کن دیناخانم.اگه توگوشت نمیره بیام کمک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
شما که می گی بهداد اول بره ادب یاد بگیره پس خودتم اول برو ادب یاد بگیر که بتونی با بزرگ ترت درست صحبت کنی !
شکیباکاشانی مطلق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
8
1
هرجوری که دلم میخوادحرف میزنم به هیچکس هم ربطی نداره.بخشیدن نبخشیدن هم به خودم ربط داره.خوب شدگفتی بروادب یادبگیرنه تنهامن بایدبرم ادب یادبگیرم بلکه همهمون بایدبریم ادب یادبگیرم.فقط به خاطرعموجان معذرت خواهی میکنم.وگرنه هیچ وقت معذرت خواهی نمیکردم.درضمن امروز رفتم تو14 سال.نگفتی چندسالت.توازکجانامه بهدادخوشت میاد.اصلا ازعربنیاچه بدی دیدی که این طوری هستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
تولدت مبارک...... همین که تو رسانه ی ملی در مورد اقای بهداد صحبت کرد وو طرز بازیشون باعث شده ازشون خوشم نیاد. راستی عمو جان؟؟؟؟؟؟؟؟
شکیبا کاشانی مطلق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
3
1
چرابه همه کسایی که ازعربنیا خوششون میاد یاطرفدارش هستن جواب میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
اگه دقت کنین میبینی که به اونا ی که از اقای بهداد هم طرفداری کردن جواب دادم شکیبا جان.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
0
2
اصلا مختارنامه رودیدی که بیخودی حرف میزنین؟؟؟؟؟؟؟؟ولی اخرفیلم خیلی غمنگیزبود.دوست داشتم همون لحظه اون7هزارلشکر بادستام خفه کنم.ادم یادش میاغته عصبانی میشه.یک سوال توازکدوم شهری؟
شکیباکاشانی مطلق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
0
1
اخری من نوشتم.
شکیباکاشانی مطلق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
1
1
درسته که تازه عربنیاروشناختم اما اطلاعات من درباره عربنیا ازتو بیشتره.
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
افرین!!
شکیباکاشانی مطلق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
2
1
فیلم جرم هم دیدیم همگی اصلا قشنگ نبود خیلی هم چرت بود بااون صداش.
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
خب هر کی یه سلیقه ای داره عزیزم.
فاطمه رضايي نصرتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
3
1
واقعا كه.خجالت خوب چيزيه البته اگه بفهمين.بهداد آقا بروغصه خودتو بخور بفهم به عرب نياچي مي گي
شکیبا کاشانی مطلق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
1
1
ایول فاطمه.خوبی؟فکرکردم توسایت نمیای.
شکیبا کاشانی مطلق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
3
1
ممنون.عموجان یه ادمی هست مثل عربنیا.نمیگی عربنیا شاید الان نشسته داره نظرها رومیخونه.این عموجان یه رمزی بین من ودوستم فاطمه رضایی نصرتی.منتظرمهرماه هستم تاکلاس بازیگری بازبشه
شکیبا کاشانی مطلق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
2
8
عربنیا خیلی هم خوب بازی میکنه.اصلا فیلم هاشودیدی؟عربنیااصلا تورسانه ی ملی حرفی ازبهدادنزدکه انقدرزود به خودش گرفت.اخرین جلسه 7صحبت های عربنیاتمام شدپسر کیمیایی هم زودبه خودش وپدرش گرفت.حرف هاش هم بی ربط نبود.اون خوصوصیات یک بازیگرخوب هم درست بود وقشنگ.جواب سوال من ندادی؟چندسالت؟ازکدوم شهری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بازیگری که تاسال دیگه بازیگرمیشه نوجوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
1
2
اقامختار.من نوجوان ایرانی بازیگری رو به خاطرشهرت وتیپ ونوع لباس پوشیدن و.........دوست ندارم.بازیگری روبه خاطراینکه خودتو میزاری جای شخصیت دیگه هرشخصیتی یاهرفیلمی باشه.وقتی بازیگرمیشی تازه میفهمی که چه شخصیت هایی هستن واون شخصیتی که بازی میکنی بایدباجون ودل بازی کنی.من نه ازاخراجی هاخوشم میادنه ذرباره الی.به خاطرتیپ وطرزلباس پوشیدن نوع بازی کردن ازاقای عربنیاطرفداری نمیکنم.به خاطرادب وشخصیتش.
شکیبا کاشانی مطلق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
2
2
توکجا مارلون براندو بهدادخان.
عربنیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
1
1
واقعابرای همه تون متاسفم...
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۷
مثل من
فاطمه رضايي نصرتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
51
1
دينا توكي هستي كه در مورد عرب نيا اين جوري صحبت مي كني؟؟؟؟؟؟؟؟؟چندسالته؟؟؟تومگه قاضي هستي كه در مورد عرب نيا قضاوت مي كني؟؟؟؟من يكي از طرفدار هاي آقاي عرب نيا هستم.چيه مي ترسي جواب نمي دي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۷
تو چرا در مورد بهداد قضاوت می کنی؟ ادبتو نگه دار.
شکیبا کاشانی مطلق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
37
0
گل گفتی فاطمه
فاطمه رضايي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
22
0
چيه مي ترسي؟؟؟سوالام جواب نداشت ؟؟؟؟پس راسته كه ميگن ترسو هستي دينا ؟؟؟من بادوستم شكيبا كاشاني مطلق موافقم.به فكر اين دنيا نيستين به فكراون دنيا باشين......شماها كارتون ازتاسف گزشته.واقعاكه.خيلي ترسويي.خيلي. ترسو ترسو.
پاسخ ها
ابله شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۷
جواب ابلهان خاموشی ست
شکیبا کاشانی مطلق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
17
0
ببین فاطمه دینافقط روزهای زوج جواب میده یعنی فردایاپس فردا جوابش هست.هروقت میخواستی موضوع درباره حامدبهدادبگی بهم خبربده هردومون باهم تویه ساعت بنویسیم.
شکیباکاشانی مطلق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
11
0
فاطمه فرداصبح یاظهربیای دینا فکرکنم جواب بده.هروقت میخواستی اون موضوع درباره بهدادبگی خبربده باهم دیگه بنویسیم.
شکیباکاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
2
0
دیناجان.حامداول شروع کرد عربنیاشروع نکردوعربنیااصلاتهدیدنکرد.این حامدبهدادکه انتقادپذیرنیست عربنیاانتقادپذیراست خیلی هم است.پس ماطرفدارهای عربنیامیگیم دوست دارفریبز عربنیا.
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۷
دیدیم!!!!
الهه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۷
مثل اینکه تو هفت و ندیدی
فاطمه رضايي نصرتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
13
0
اينقدرترسو كه جواب نميده.ميترسه بي چاره.گناه دارن بهشون رحم كنيم واون موضوع رو نگيم باشه هروقت خواستم بنويسم بهت مي گم شكيبا.دينا خيلي ترسويي اگه باجراتي وجرات داري جواب بده.فريبرز عرب نيا براي ما افتخار.... واقعا ترسوهستي دينا
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
مگه شجاعت به این چیزاست ؟حالا تو این جوری فکر کن.
شکیباکاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
1
0
چه عجب جواب ندادی دیناخانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۷
0
1
از این قضیه خیلی وقته می گذره شما تا الان کجا بودین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فاطمه رضايي نصرتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
26
0
دمتون گرم.تازه شناختمتون.دينا خيلي باحالي.ميشه خودتو برام معرفي كني كامل؟؟؟ازت در حد المپيك خوشم اومد
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
نه به اون حرفات نه به این دمت گرم !!!!!! تکلیف خودتو مشخص کن . یه کم ثبات خوبه.
شکیبا کاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
1
0
من تازه کامپیوترم درست شد.توبیمارستان همه این هارو مینوشتم اونم بالپ تاپ که پرستاره گرفت.چندروز نتونستم بیام سرسایت.حالاکه مرخص شدم اومدم باکامپیوتر باخیال راحت مینویسم.دینا جان من وفاطمه درباره عربنیا داستان داریم.که بفهمی ازخنده غش میکنیم همه این کارها زیر سر یه بنده خدایی به اسم سپیده این داستان شروع کرد.تاکجاهارفت تاببینش وموفق هم شد..........................
فریبرزعربنیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
13
0
شمادیناخانم اگه متاسف هستین برای چه درست صحبت نمی کنید
پاسخ ها
دینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
من درست صحبت نمیکنم یا ..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
1
0
دينا پا رو دم فاطمه وشكيبا نزار
شکیبا کاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
0
0
راستی فیلم امبولانس که پخش شدببین چون کارگردانش عربنیاست.هیچکس ازعربنیاانتقادنکردکه جواب بده.
فاطمه رضايي نصرتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
4
0
ايول آقاي عرب نيا.اولاخودت بروادب ياد بگير دينا خانم
شکیبا کاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
2
0
هفت دیدم ضبط هم کردم.اصلاشما کی هستی؟؟؟؟؟؟؟مثل نخدپریدی وسط.الهه خانم""" هروقت گفتیم خاک انداز خودتو وسط بنداز"""
****************************************دیناخانم شماباالهه ارتباط داری؟؟؟؟؟؟؟نگفتی چند سالت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فریبرزعربنیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
0
1
ایول فاطمه خانم.راستی به خاطردست خط متاسفم چون توماشین بودم.
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
51
0
یه باردیگه اگه ببینم بااقای عربنیابدصحبت کردین میدونم باهاتون چه کارکنم.
شکیبا کاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
5
0
اهای ابله شناس چرا داری خودتوشناسایی می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بادوست من درست صحبت کن.
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
1
1
شماکی هستی گفتی پارودم شکیباوفاطمه نزار.دمت گرم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
1
0
يه بنده خدا.چون مي دونم اگه پارودم فاطمه وشكيبا بزار بد مي بينه.الهام خانم شما دختر خاله شكيبا هستين؟؟شكيبا دمت گرم كه پشت قاطمه هستي
فاطمه رضايي نصرتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
1
0
آقاي عرب نيا وشكيبا و الهام دمتون گرم.آقاي عرب نيا اشكالي نداره.دينا خانم هيچ وقت زود قضاوت.توبايد پيش آقاي عرب نيا يه كلاس بياي
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
1
6
اگه به بالا یه نگاه بندازی میبینی که اون موقع که از شما ها خبری نبود تو این سایت بودم حالا بعد چند وقت دوباره اومدم یه سر زدم .به تو ربطی داره کوچولو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شکیبا کاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
9
0
کوچولو خودتی بچه.درست صحبت کن وگرنه اگه سیمام قاطی کنه هیچی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فقط یه باردیگه بگی بچه.................................
شکیبا کاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
2
0
ناشناس یامهسا یامحمدرضا
شکیبا کاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
1
0
شکیباکیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من الهام نیستم اسم اصلیم ستایش چی چی میگی برای خودت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
0
0
شكيبا خانم من نه محمدرضاهستم نه مهسا.هر كي هستم بعدا مي فهمين
فاطمه رضايي نصرتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
0
1
شكيبا اين ناشناس محمد رضا ومهسا نيستش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
1
0
پس فاطمه خانم راست گفت كه مي ترسي وجواب نمي دي دينا خانم
دینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
50
6
من خیلی سرم شلوغه چند تا کلاس میرم و نمی تونم هی بیام تو سایت و خیلی وقته از این قضیه میگذره ولی بازم میگم همیشه از حامد بهداد طرفداری میکنم. من چند وقت نیستم و به اینترنتم دسترسی ندارم وبه نظرم قضیه تموم شدس. شاید فکر کنین جا زدم ولی برام مهم نیست . واینم میدونین که به راحتی میشه پشت سر کسی حرف زد وهیچ وقت یه نمیشه طرفه به قاضی رفت .وپیروز شد.************** راستی مگه جنگه؟؟؟؟؟؟ شما ها که ادعاتون میشد اقای بهداد بی ادبی پس چرا خودتون اینکارو می کنین. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! شکیبا جان امیدوارم تو کلاسای بازیگری موفق شی و یه بازیگر خوب بشی. فعلا خداحافظ
فاطمه رضايي نصرتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
0
اولا سلام.ميشه بگي چند وقت از اين قضيه گذشته؟؟؟دينا خانم جنگ نيست ولي خوب نيست شما هرچي از دهنتون در مي ياد بگين شماهم همه چيز رو در مورد عرب نيا نمي دوني .......در ضنن ماها قاضي نيستيم كه قضاوت كنيم .ميشه لطفا خودتو معرفي كني ؟؟؟چندسالت ؟؟؟بچه كجايي؟؟؟چي كاره ي بهداد مي شي؟؟؟؟
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
5
14
ببين دينا اگه ببينم يك بار ديگه بافاطمه خانم اينجوري حرف بزني مي دونم باهات چي كار كنم.تو اگه فاطمه رو مي شناختي هيچ وقت همچين حر في رو نمي زدي .....
مهسا ومهديس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
6
0
جنابعالي .......... میكني در مورد فاطمه خانم اينجوري صحبت مي كني......
دیتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
1
17
واقعا متاسفم
اگه واسه اقای عرب نیا 1 درصد متاسم باشم واسه شما اقای بهداد 99% متاسفم

شما حرمتی باقی نگذاشته اید حیا کنید ، خجالت بکشید آقای هنرمند

واقعا یکبار دیگر به جوابیه خودتون نگاه کنید ادم شرمش میاد تا پایان بخونه
شکیبا کاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
0
خیلی ممنون دیناجان امیدوارم توکلاس ها موفق باشی.....تونستی سربزن.من نمیگم که جازدی هیچوقت هم پشت سرت غیبت نمیکنیم.ولی منم تااخرطرفدارعربنیاهستم.سربزن به این سایت فعلا خداحافظ.
فریبرزعربنیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
4
ایول شکیباخانم.دمتون گرم.
شکیبا کاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
0
فهمیدم ناشناس کیه همونی که به همه مانامه دادی گذاشتی توصندوق پست خونه فاطمه شون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بروبدو نامه هاتوصندوق جوابشون.بدوبرو کوچولو.
فریبرزعربنیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
5
یاکی؟؟؟شمابایدبابزرگترت درست صحبت کنی دیناخانم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
0
دينا تو اين جمله رو نوشتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فاطمه رضايي نصرتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
0
شكيبا منظورت درباره ي نامه چيه؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
0
شكيبا خانم من نامه ندادم. اينو بدونين
فاطمه رضايي نصرتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
1
0
شكيبا قضيه نامه چيه؟؟؟؟
فاطمه رضايي نصرتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
0
اين جا چه خبره؟؟؟
فاطمه رضايي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
0
اينو بدونين فاطمه بيمارستان،اين چند تا بالايي رو من نوشتم نه فاطمه،فاطمه حالا حالا ها نمي تونه بياد تو سايت،راستي آقاي عرب نيا شما فاطمه رو از كجا مي شناسي؟؟؟؟لطفا جواب دهيد......فعلا خداحافظ
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
1
1
اين فاطمه رضايي نصرتي روبه موت
بيچاره.جوان خوبي بود.روحش شاد.الفاتحه..............
سپیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
0
5
برای همتون متاسفم .
دو نفر با هم مشکل دارن شما ها چی کاره اید
نه که همتون احترام حالیتونه یا نه که شماها اهل تیکه انداختن نیستید .
شرم آوره یه مشت آدم که سینما حالیشون نیست جمع شدن از 2تا بازیگر خوب انتقاد می کنن .
آدم شرمش میاد از اینکه ایرانیه ...
شکیبا کاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۱
0
0
سپیده خانم شماکدوم سپیده ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ولی بانظرتون موافقم ادم شرمش میاد.ولی بهدادشیشه خورده داره اینو قبول کن.
شکیبا کاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۱
3
0
ببین فاطمه خانم اون مهسا وسپیده هستن که روبه موت هستن.من فاطمه روتوکانون کلاس زبان میبینم.چرابیخودی حرف میزنی؟؟؟؟؟؟درضمن برو صحبت کردنت روخوب یادبگیروخودت بروشیرخشکت روبخور خانم صندوق پستی یافاطمه خانم.
شکیبا کاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۱
0
0
پس کی هستی.وای نکنه برادرفاطمه ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همگی برای من فاتحه بخونین.
عربنیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۱
0
4
ازخودفاطمه خانم بپرسین.شماکی هستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شکیبا کاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۱
0
0
فاطمه من دیشب اومدم مسجدجامه مسجدزیروروکردم نیافتمت اینقدر عصبانی بودم که اگه میدیدمت الان مثل مهسا سپیده رو به موت بودی جانم.
هلن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۱
2
55
بهداد عددي نسيت كه به عرب نيا چيزي بگه اون كه عرب نيا رو بي سواد مي دونه خودش يه ليسانسه ي خشك و خاليه آقاي بهداد اميد وارم پيغام من به شما برسه شمايي كه فريبرز عرب نيا رو بيسواد و توهمي خطاب مي كنيد اولا ايشو از شخص خاصي نام نبرد كه شما به خوذت گرقتي ثانيا تحصيلات من و شما و ديگران شعور و معرفت و اخلاق كسي رو نمي سازه هركس هرچي داره از پر قنداقش داره شخصيت من و شما و هركس ديگه برمي گرده به ذات طرف نه مدرك تحصيلي ثالثا ببين آقاي عرب نيا چي گفته بعد تندي جبه بگير آقاي نسبتا الگوي جامعه
شکیبا کاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
0
0
دقیقا باهاتون موافقم
فاطمه کیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
0
0
فاطمه خانم یه نقشه توپ دارم.
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
0
0
فاطمه خانم نقشتون چيه؟؟؟؟
فاطمه کیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
0
0
مینویسم میدم شکیبا بیاره بده فاطمه بده بهت
طرفدار سر سخت حامد بهداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
3
2
بازی شما در " محاکمه در خیابان " افتضاح بود ، از آقای کیمیائی بعید بود. با حرفهاتون درباره شجریان حال کردم ، اما با این حرفهاتون نا امیدم کردید --- مودب باشید آقا حامد --- سنگین باشید ، محترم باشید --- ما آدمها توپ تنیس تنیس نیستیم که تا یک چیزی میشنویم فورا بخوایم جوابشو بدیم --- شما که منو نمیشناسی ، اما خدا میدونه که چقدر خاطرتون میخوام و بخاطر خودتون میگم --- دوست دارم وقتی توی هر جمعی از سبک بازی حامد بهداد تعریف میکنم ، کسی مخالفت نکنه و چیز دیگه ای نگه --- آبروی مارو بخرید-- - آقا حامد ، نمیدونم پیام من چاپ میشود یا خیر ؟ و شما پیام من را میخوانید یا نه ؟ اگه آدم مغروری نیستید و دوست دارید با هم در ارتباط باشیم ، به این آدرس ایمیل بدید : amirkhanloo33@gmail.com
عشرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
0
2
بابا شما چیکار به کار مردم دارین....اخه مگه شما فضولین هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بطول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
5
0
شما چرا بدون مشورت و اجازه از من الکی نظر دادین.مگه جامعه بازیگری جای بچه هاست ننه!!!!!!!!
من تازه یاد گرفتم بیام تو اونترنت وقتی اینا رو دیدم ننه شماره عینکم رفت بالا
شما چرا به فرزندان من فریبرز جون با حامد جون توهین میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من 65 سالمه و پر از تجربه ام شما که خامید و در اوج جوانی غرق شدین از دور و ورتون خبر ندارین.
شمس الملوک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
0
0
من و دوستم عشرت جون اومدیم داخل سایت اما متاسفانه کسی داخل سایت نیس که جواب ما رو بده.ما به زور از نوه هامون وارد سایت دن رو یاد گرفتیم
زهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
0
1
سلام بچه ها من تازه وارد اين سايت شدم ولي از شانس من كسي تو سايت ني
فاطمه رضایی نصرتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
2
0
سلام
خوبی و بدی هرچی دیدین حلال کنید
خداحافظ بر همگی
roz
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
2
15
من كلا شخصيت عرب نيا رو خيلي قبول ندارم بازيش بد نيست.احساس ميكنم بعد از مختارجوگير شده.
اما اين جناب بهداد متوهمه ,معروف شده .... همين حالا هم داره خودشو نشون ميده با اون اداها وطرز حرف زدن
.........
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
1
0
فاطمه رضايي خيلي دوست داريم
از پيش ما نرو
a
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
1
3
شكيبا اينقدر به فاطمه رضايي دروغ نگو ما ها مي دونيم تو چه مارمولكي هستي
درو غغغغغغغغغغغغغغغغغغغغگو
دروغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغگو
دروغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغگو
کیمیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
2
41
از همه ی اونایی که اومدن نظردادن یه سوال دارم خودتونو جای اقای بهداد فرض کنید چی میگفتید همه میگن ال میکردیم بل میکردیم شما که حقیقت را درست نمی دانید زودقضاوت نکنید این هم فراموش نکنید که اقای بهداد جور بازیگر های دیگه رو کشیده حالا به هر جهت و این هم فراموش نکنید حامد بهداد یکی از بهترین بازیگراست بهتون اطمینان میدم حقیقت این ها نیست حداقل نصفیش غلط راست میگم .
غزاله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
1
0
يه خبر فاطمه رضايي فوت كرد
كيميا تو راست مي گي
فاطمه ر....هم با تو موافق
المیرا
|
United States
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
1
21
حامد بهداد از خودش در مقابل توهینی که بهش شده دفاع کرده ... اینکه واضح نوشته چند جا رفته رو اعصاب حامد ... بعدشم که توهین تو برنامه هفت ... شما متوجه توهین نشدین حامد که متوجه شده ...جوابشم داده .. دمشم گرم ...
از کامنتا سمت و سوی به شدت یک طرفه داره داد میزنه..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
9
26
اتفاقا آقاي بهداد خيلي خوب جواب توهين هاي عرب نيا رو داد،تازه عرب نيا خيلي به آقاي بهداد توهين كرده و فقط در برنامه 7 نبوده،البته عرب نيا احترام مسعود كيميايي هم نگه نداشته.تازه آقاي بهداد خيلي با انصاف بوده كه بيشتر از اين توهين نكرده
شکیبا کاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
0
0
اول سلام.اولا فاطمه رضایی سالم توکلاس زبان نشسته.دوما فکرنکن که تورو نمی شناسم هرچی می خوای به من بگی بگو خدا خودش ازهمه بهترمیدونه کی راست میگه کی درست.اما اینوبدون یه روزی میرسه که من باهمه شماهاکاردارم.مخصوصا فاطمه خانم ویک بنده خداکه فاطمه خانم خوب میشناسش امروز حالش بدشد فاطمه خانم برو دیدنش وحالش بپرس.سوما هیچکس به هیچکی توهین نکرد اگه کرد مربوط به خودشونه هردوتاشون بهترین بازیگرهستن وتجربه شون ازماها بهتره.اینجا جای دعواکردن نیست.......................
لیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
8
3
حامد بهداد خیلی کار اشتباهی کرد .
اما به نظرم فریبرز عرب نیا واقعا وقیح تره .ششصد میلیون پول کمیه که میاد میگه کم بود و شما حساب کنید خیلی نیاز های منو و....
حامد اگر یه حرف درست زد این بود که این پول از سرش هم زیاده.
شکیبا کاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
5
15
600ملیون واقعا کمه اگه خودتوبزاری جاش میفهمی اون زخمی شدن هاوحتی رفتن به یک قدمی مرگ خیلی سخته....................
شکیبا کاشانی مطلق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
0
0
شمایی که نوشتی دروغگو بروصحبت کردنت یادبگیرتاکسی خوند نفهمه که توکی هستی
a
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
0
0
اگه منو مي شناسي بگو من كي هستم؟من راست مي گم و........................
شکیبا کاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
2
0
نزارآبرو توببرم.خودت بهترمیدونی که کی هستی؟؟؟
خیال نکن من همون شکیباقدیمی هستم.یه ماهی میشه که اخلاقم عوض شده.حالافهمیدم کی دوستم کی دشمنم.نزاریه چیزهایی که میدونم به مادرت بگم..اگه شماره همراهم داری زنگ بزن هرچی دلت میخوای بگی بگو اما من باتوحرف دارموبهتره که لجبازی نکنی وگرنه............... .
یگانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
1
0
سلام زهره اینجاهمه باهم دعوادارن.من فکرکنم فاطمه رضایی خودش نوشته درغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغگو.من که میگم خودش.
شکیبا کاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
1
0
ادامه حرفت کدوم ؟؟؟؟؟(تویا فاطمه یاسکینه یا....)
حسام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
1
6
اگه هرکی به عربنیا توهین کنه دراینده بامنطرفهوباشماهستم اقای بهداد
فاطمه رضايي نصرتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
0
0
من اين حرف رو نزدم شكيبا خودش مي دونه كه پشتش هستم من بخاطر فوت يكي از عزيزانم نمي تونم بيام تو سايت در ضمن من هيچ وقت به شكيبا دروغ گو نمي گم
a
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
0
0
شكيبا خانم برات متاسفم من نمي دونم فاطمه كيه ولي مي دونم بهترين دوست هستي براي فاطمه تو پشتشو خالي كردي اجازه دادي هر كي هر چي مي خواد به فاطمه بگه من مي خواستم شما رو آزمايش كنم تابفهمم كه چقدر فاطمه رو دوست داري كه فهميدم هيچي
تارا عباس نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
1
0
اصلا توازکجامیدونی که اسم من شکیباکاشانی مطلق شایدمن کس دیگه ای باشم......... . اگر راستش بخوای من شکیبا کاشانی مطلق نیستم واصلا فاطمه رو نمیشناسم اسم اصلی بالا نوشتم.توچه میدونی شکیباپشت فاطمه روخالی کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه میدونی بگو.
شکیبا کاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
1
0
اصلا به چه حقی کسی اسم منونوشته به جای من چیزی نوشته.من فقط فاطممه توکلاس نشسته نوشتم پایینی هارو من ننوشتم.دیگه بایدبرم فردا2تاامتحان داریم. فعلا.
َa
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
0
0
تارا ديگه كيه.من با شكيبا هستم وكاري با شما ندارم شكيبا خودش مي دونه كيه وبچه ي بهشهر.شكيبا دعاكن كه فاطمه نياد سر سايت وگرنه از دستت عجيب نا راحت مي شه.تو اگر فاطمه رضايي رو دوست داري به من وفاطمه رضايي ثابت كن يا بهتر بگم بهترين دوستت.....
شکیبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
1
0
فاطمه توسایت میادامانظرنمیده.اصلا تومنوازکجامیشناسی؟
شکیباکاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
0
0
راستی اقای بهدادمبارکه دیروزنتونستم بیام سرسایت امشب گفتم مبارکه........... .
عارف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
0
0
چرا نظر منو منتشر نمي كنين؟ چون حرف حساي ميزنم؟
a
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
1
0
ببين شكيبا به فاطمه رضايي بگو بياد سر سايت كارش دارم تو حرف منو نمي فهمي.اينو بدون اگه فاطمه مي يو مد سر سايت حتما از دستت ناراحت ميشد........من ديگه جوابت رو نمي دم به فاطمه بگو بياد سرسايت
عارف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
2
0
ايهاالناس اينجا به نفع حامد بهداد رفتار ميشود
من چند بار ار رفتار حامد بهداد انتقاد كردم ولي اينجا منتشر نكردند
چراااااااااااااااااااااااااااااااااااا
a
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
1
0
اينوبدون اگه فاطمه مي اومد تو سايت از دستت ناراحت مي شد........به فاطمه بگو بياد توسايت كارش دارم ديگه جواب تو رو نمي دم ...........
شکیباکاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
1
0
جواب a چیشد
زینب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
72
2
خطابم با دینا خانم، شما احتمالا یه نوجوان مدرسه ای هستین که تو مدرسه یه مجله که عکس بازیگرای جوان توشه میخرین و با دوستاتون زنگ تفریح میشینین میخونین حالا هرکی خوشتیپ تر و قشنگتر،محبوب تر. اگرم نوجوان نیستین حداقل از شیوه نگارشتون و طرز فکرتون اینو نشون میده که با این حال براتون متاسفم. حامد بهداد تو صف بازیگری جاش اونقدر عقبه که اصلا پیش بزرگایی مثل آقای عرب نیا و امثال ایشون اصلا به حساب نمیاد. فیلم مختار نامه با بازی اشخاصی چون آقای عرب نیا و آقای اصلانی یه شاهکاره. فیلم هایی که بهداد توش بازی کرده در حد علاقه یه بچه مدرسه ای بیشتر نیست که خوب طبیعیه طرفداراش چه اشخاصی باشن...
شکیبا کاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۳
1
0
اخ زینب خانم گل گفتی.
a
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
1
0
ببين شكيبا تا فاطمه نياد تو سايت من ديگه جواب تورو نمي دم اينو به فاطمه بگو
یه بی خبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
1
7
من نمیدونم وکاری هم ندارم حق با کیه؟ ولی این اخری یا حرفاشون هیچ ربطی به قضیه نداره . مشکلاتتون رو شخصا حل کنین... یه مشت بچه دور هم جمع شن ×!!!!!!!!!!!!!!!
گلنوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
2
2
اولا دعوای اونا به شماچه .دومافعلاکه باهم فیلمم بازی کردن(پرتغال خونی)
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
0
0
هفت شهر عشق را عطار گشت
ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
bahar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
2
27
حامد بهداد بازیگر فوق العاده ایه ک توانمندیهاشو از سال اول ورود به سینما به همه نشون داد و ثابت کرد
درسته که سابقه بازی عرب نیا به سالهای دورتری بر میگرده اما این دلیل نمیشه که بخواد بگه از حامد بهتره و حامدو تقلبی براندو خطاب کنه لابد اگه حامد عاشق مریل استریپ بود میگفتن حامد تقلبی این خانم هستن!!!!!!در کل عرب نیا یی که با این همه ادعا رو انتن زنده اینطوری ب یکی از بهترینای این سینما توهین میکنه لایق بدتر از اینا هم بود.
نارسیسیت خودخواه
شکیبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
1
0
aجواب بده
تاکشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
1
0
aتاچند روز دیگه دستت رو میشه.
yasin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
11
4
حامد بهداد انگشت کوچیکه عرب نیا هم نیست.4تا جیغ و کف شنیده فکر کرده واقعا بازیگره..من دوستش داشتم ولی بعد این جریان بدم اومد ازش..
؟؟؟
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
1
0
ببینaمن ازاول که اومدی توسایت تاالان زیر نظر داشتمت.معلومه یه بچه مدرسه ای هستی که امتحانات شروع شده نمی تونی بیای من تو شکیبا اون فاطمه ... روخیلی خوب می شناسم.امروز کم کم داره دستت رومیشه..........تاجایی فهمیدم توکی هستی.
فاطمه رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
2
0
شنیدم بامن کار داشتی؟امرتون؟؟؟
.....
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
1
0
مي شه بگينشما چرا بجاي فاطمه رضايي مي نويسين؟نه فاطمه مي تونه بياد توسايت نه َََa.....aديگه نمي ياد تو سايت
سوت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
27
11
میدونید به چی خندم میگیره به این که ماچه قدر بی کاریم که داریم رفتار اونارو بررسی می کنیم درحالی که اونا اگه این سایتو ببینن چقدر به شماها می خندن برین زندگی تون رو بکنین و بیخودی طرفداری نکنین هر چیز شخصیت می خواد حتی بازیگری
توتیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
55
25
تا امروز شما رو به عنوان یه بازیگر و هنرمند که میخواد در هنر پیشرفت کنه میشناختم.
ولی متاسفانه با این نامه نشون دادید هنوز با حدود ۴۰ سال سن بچه هستید.
و زود از کوره در میرید.و ظرفیت انتقاد ندارید.

حتی اگه آقای عرب نیا به شما توهین کرده باشه. شما اگه یه هنرمند واقعی باشید میدونید باید احترام بزرگتر و پیشکسوت رو نگاه داشت .
و حتی جواب توهین رو نباید صرفا با توهین داد.
اگه آقای عربنیا با هنروری شروع کردند. جای شکرش باقیه که با پارتی وارد سینما نشدن و زحمت کشیدن.

حالا آیا شما خودتون از اول با فیلم های سطح بالا شورو کردید.
فیلم این زن حرف نمیزند هم فیلم تعریفی نبود متاسفانه.
ساره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
27
32
هیچ کس حق نداره به فریبرز من توهین کنه.....عاشقتم فریبرز خون
2012
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
6
32
ما که چاکر عرب نیا هستیم .
دلیلشم اینه که چون حرف منطقی می زنه و ...
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
73
68
سلام به حامد عزيز تر از جان @هر چند جناب عرب نيا پيشكسوت سينما ست اما هيچ گونه دليلي نداره كه به كسي توهين كنه @حامد جان شما بهترين هستين@
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
12
1
عشق است حامد بهداد
آیسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
1
9
اصلا خوشم نیومد آقای بهداد بازیگر مورد علاقه من بودی ولی کلا نظرم عوض شد مغرور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
ادم به این سرعت نظرش را عوض نمی کند بعدهم توی دعوا حلوا خیرات نمی کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
9
حامد آقا گفتند ادب از که آموختی گفت از بی ادبان حالا شما اگه راست میگفتی که خیلی با ادبی جرا اینهمه بی ادبی
دانیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
2
8
با اینکه چند سال از این قضیه میگذره لازم به ذکر هستش که حامد بهداد بدونه عصبی ترین و پر استرس ترین بازیگر سینمای ایرانه و هر وقت فیلمهاشو میبینم حس بدی بهم دست میده و و باز هم حامد جان سالهااااا باید بدوی تا به جابی پا آقای عرب نیا برسی البته بعید میدونم برسی
نظرات بینندگان