arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

دفاع ناطق نوری از علی مطهری: از تهمت و توهین نمی هراسد، او یک آزاده است

ایشان فقط می‌خواستند که صحبت‌هایشان در آن جمع اثرگذار باشد اما متأسفم که اکنون تا پول به حساب نریزند و قبض برای آن‌ها فرستاده نشود و وصول نکنند نمی‌آیند. آن گاه آن‌ها می‌خواهند قال صادق و قال باقر شده و اثرگذار باشند. این حرف‌ها دیگر چیست؟!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری در مراسم سالگرد شهادت شهید آیت‌الله مرتضی مطهری که در مسجد احمدیه نارمک برگزار شد گفت: شخصیت شهید مطهری به گونه ای بود که حتی ایشان با آن مقام علمی و بالایشان برای 10 نفر موعظه می‌کردند و اصلاً بحث پول هم مطرح نبود.

به گزارش انتخاب، ایشان فقط می‌خواستند که صحبت‌هایشان در آن جمع اثرگذار باشد اما متأسفم که اکنون تا پول به حساب نریزند و قبض برای آن‌ها فرستاده نشود و وصول نکنند نمی‌آیند. آن گاه آن‌ها می‌خواهند قال صادق و قال باقر شده و اثرگذار باشند. این حرف‌ها دیگر چیست؟!

وی افزود: شهید مطهری به چنین چیزهایی اعتنایی نداشت و فقط برایش تأثیرگذاری مهم بود و تهمت و توهین مهم نبود و بسیار آزاده بود. پسر ایشان علی مطهری نماینده ی تهران و سایر آقازاده‌هایشان نیز چنین خصوصیات اخلاقی دارند. به خصوص علی مطهری که با اخلاص، آزاده و همچون پدرش بی‌اعتنا به دنیا است. نماینده‌ای آزاد، متدین و بی‌حاشیه. این است که بنده همواره می‌گویم مطهری زنده است و نمی‌میرد.

نظرات بینندگان