arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۴۹۶۵
تعداد نظرات: ۲۱۶ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
حدادعادل:

اصلاح طلبان در تهران با یک تفاوتی جزئی به پیروزی رسیدند / طوری وانمود می کنند که انگار پیروزی قاطعی داشتند / مدعیان پیروزی همان هایی هستند که در 88 فتنه به پا کردند / دولت در انتخابات دخالت می کند

سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان گفت: در جلسه این شورا نگرانی از دخالت آشکار مسئولان دولتی در انتخابات مطرح شد و نمونه‌های متعددی هم مطرح شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اصلاح طلبان در تهران با یک تفاوتی جزئی به پیروزی رسیدند / طوری وانمود می کنند که انگار پیروزی قاطعی داشتند / مدعیان پیروزی همان هایی هستند که در 88 فتنه به پا کردند / دولت در انتخابات دخالت می کند

سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان گفت: در جلسه این شورا نگرانی از دخالت آشکار مسئولان دولتی در انتخابات مطرح شد و نمونه‌های متعددی هم مطرح شد.

به گزارش «انتخاب»؛ غلامعلی حدادعادل سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به جلسه روز گذشته شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان، اظهار داشت: این جلسه در محل جامعه روحانیت مبارز تشکیل شد و 14 نفر از اعضا به ریاست آیت‌الله موحدی‌کرمانی در این جلسه حضور داشتند.

وی از ادامه فعالیت شورای ائتلاف اصول‌گرایان خبر داد و افزود: در این جلسه نظر تمام اعضا بر ادامه فعالیت شورای ائتلاف اصول‌گرایان حول محور «وحدت اصولگرایان» یعنی نظر اعضای شورا این بود که با پایان انتخابات، پایان فعالیت شورای ائتلاف اصولگرایان محسوب نمی‌شود و شورا فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

به نوشته تسنیم، سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان گفت: موضوع اصلی بحث در جلسه روز گذشته برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود و اعضای شورا بر اهمیت این مرحله و تاثیر آن در شکل‌گیری و ترکیب مجلس دهم تاکید کردند و بر ضرورت حضور مردم در حوزه‌هایی که به مرحله دوم رسیده نیز مورد تاکید قرار گرفت.

حدادعادل ادامه داد: در جلسه شب گذشته شورا از عموم مردم در سطح کشور به سبب حضور در انتخابات و به دلیل رایی که به نامزدهای اصولگرا دادند، تشکر کرد و از اینکه در مرحله اول اکثریت نمایندگان مجلس از بین نامزدهای اصولگرا انتخاب شدند، شورای ائتلاف از مردم و اعتماد آنها به اصولگرایان قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه شورای ائتلاف اصولگرایان خواهان حضور کیفی مردم در مرحله دوم مجلس دهم شد، یادآور شد: تا در این مرحله نیز مردم با انتخاب اصولگرایان بتوانند مجلسی در مسیر اهداف امام و رهبری داشته باشند، یادآور شد: در این جلسه از نامزدهای اصولگرایی که به مرحله دوم انتخابات نرسیدند درخواست شد تا از طرفداران خود بخواهند در مرحله دوم به نامزد اصولگرایی که مطرح شده است، رای بدهند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگران اظهار داشت: در جلسه شورای ائتلاف اصولگرایان خواسته شده که همه اصولگرایانی که در مرحله اول با همدیگر رقابت داشتند با امکانات تبلیغی و طرفداران خود را برای نامزد اصولگرایی که به دور دوم راه یافته است به کار گیرند. همچنین در این جلسه از مردم خواسته شد به نامزدهایی رای دهند که قصدشان حل مشکلات واقعی مردم است.

حدادعادل ادامه داد:‌در جلسه شورا از مردم خواسته شد به کسانی که می‌خواهند مسائل واقعی و مشکلات اقتصادی مردم را در حاشیه و تحت‌الشعاع قرار دهند، رای ندهند و تاکید شد که مردم سعی کنند براساس شناخت دقیق از اشخاص نامزدها رای دهند و در رایی که به نامزدها می‌دهند سابقه نامزدها را بررسی کرده  و جریانات سیاسی که از نامزدها پشتیبانی می‌کنند، توجه کنند.

وی تصریح کرد: مردم حافظه سیاسی خود را به کار گرفته و بدانند کسانی که امروز ادعای پیروزی در انتخابات 7 اسفند را کرده‌اند و دم از قانون می‌زنند، همان کسانی هستند که در انتخابات سال 88 پا روی قانون گذاشته و عده‌ای را به تخریب اماکن عمومی دعوت و تشویق کردند و رعایت قانون را نکردند و فتنه به پا کردند؛ آنها حالا چهره عوض کرده و نقاب قانونمداری به صورت زده‌اند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگران تاکید کرد: در جلسه شورای ائتلاف اصولگرایان این اظهار نگرانی از دخالت آشکار مسئولان دولتی در انتخابات مطرح شد و نمونه‌های متعددی ذکر شد و از اینکه برخی مسئولان باید بیطرفی خود را در اجرای انتخابات نشان دهند، آشکارا گرایش خود را به یک جریان سیاسی اعلام کرده و در مجامع مردم را به رای دادن به نامزد یک جریان خاص دعوت می‌کنند و مسئولان استانی را تشویق می‌کنند که امکانات را در اختیار نامزدهای خاصی بگذارند.

حداد عادل گفت: شورای ائتلاف اصولگرایان از مقامات وزارت کشور، دولت و شورای نگهبان خواست نسبت به این موارد تخلف بی‌اعتنا نباشند.

وی ادامه داد: این موارد تخلفی به صورت متعدد در سطح کشور گزارش داده شد و نمونه‌های آشکار و پنهانی از دخالت مقامات دولتی در انتخابات مرحله اول وجود داشته که مقدمه‌ای برای دخالت صریح‌تر در مرحله دوم شده است. در جلسه شورای ائتلاف اصولگرایان تصریح شد مجلسی که نمایندگانش با دخالت و حمایت دولت انتخاب شوند، نمی‌تواند مجلس مستقلی باشد و از حقوق مردم دفاع کند. چنین مجلسی از تفکر انقلابی و روحیه جهادی به دور می‌باشد و دنباله‌رو دولت‌های بی‌اراده خواهد شد.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگران افزود: در جلسه شب گذشته یادآوری شد که برخی جریانات سیاسی که در گذشته برخی نمایندگان طرفدار دولت را به طعنه «وکیل‌الدوله» می‌نامیدند، امروز خودشان برای رای آوردن به وکیل‌الدوله شدن افتخار کرده و دخالت برخی مسئولان این روند نادرست را تشدید می‌کند.

حداد عادل در پاسخ به پرسشی در خصوص چگونگی تشکیل فراکسیون اصولگرایان در مجلس دهم گفت: فراکسیون اصولگرایان بعد از مرحله اول جلساتی داشتند و هیئت مدیره موقت 7 نفره انتخاب شده است که وظیفه آنها مدیریت اصولگرایان منتخب در مرحله گذاری که فاصله با تشکیل مجلس دهم است، بود و بعد از تشکیل رسمی مجلس و مشخص شدن ترکیب نهایی، فراکسیون اصولگرایان سازوکار نهایی خود را با رای اصولگرایان پیدا خواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که برنامه‌ای برای تشکیل فراکسیون رهروان دارید، گفت: یکی از مسائل مهم در آغاز مجلس دهم، انتخاب رئیس مجلس است که طبعا یکی از دو گزینه آقایان لاریجانی و عارف مطرح خواهند شد و مورد نظر هستند و نتیجه تابع ترکیب مجلس دهم خواهد بود و بعید است که الگوی مجلس دهم در تشکیل فراکسیون‌ها در مجلس دهم قابل تقلید و تکرار باشد.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگران از ارائه گزارش سفر چهره‌های اصولگرا به استانها در جلسه شورای ائتلاف اصولگرایان خبر داد و خاطرنشان کرد: در جلسه روز گذشته گزارشی از سفر چهره‌های اصولگرا به استانها ارائه شد و این چهره‌ها بیشتر به حوزه‌هایی که نمایندگان اصولگرا به دور دوم رسیده‌اند، سفر کرده و در جلسات سخنرانی و توجیه مردم حضور داشتند.

حداد عادل با اشاره به فضاسازی جریان رقیب در مرحله دوم انتخابات مجلس گفت: عده‌ای پیام داده و به گونه‌ای وانمود می‌کنند که انگار در انتخابات 7 اسفند اصلاح‌طلبان پیروزی قاطعی داشتند و مجددا می‌خواهند در روز 10 اردیبهشت نیز همان پیروزی را تکرار کنند. برخی تهران را برابر همه ایران می‌دانند و ما باید تاکید کنیم ایران فقط تهران نیست و در تهران نیز با یک تفاوتی جزئی به پیروزی رسیدند.

وی در پایان یادآور شد: امروز آقایان می‌گویند که ما در مرحله اول انتخابات پیروز شده‌ایم و از مردم می‌خواهیم که این پیروزی را در مرحله دوم به پایان برساند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۱۶
در انتظار بررسی: ۱۱
غیر قابل انتشار: ۲۶۸
مهدی
|
Spain
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
31
862
عجبا از این همه پررویی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
alidad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
31: سی و یک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
من احساس می کنم با آقای حداد یک تفاوت در درک معنی لغات دارم!
یکی از ما دو نفر یا معنی تفاوت را نمی داند، یا معنی جزئی را!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
بذار خوش باشه. تنها پیروزی اینه که شما رای نیاوردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
جالبه که خیلی از خود اصولگرایان این حضرت حداد رو قبول ندارن و مسوولیت ضعف ها رو بگردن ایشون میندازن
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
چه قدر خوب شد ما به تمامی لیست 30 نفره رای دادیم ... تکرار میکنم به تمامی لیست رای دادیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها از دست حداد
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
اکثر اصلاح طلبان رد صلاحیت شدند و تمام افرادی که در لیست بودند (صرف اینکه در لیست هستند) رای اوردند بعد تقریبی بود؟
شاید اقای حداد عادل تعریف دیگه ای برای خودشون از قطعیت دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
شک دارم خودتم حرف های خودتو قبول داشته باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
چه بانمکی شما
هاها
amin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
البته فك كنم منظور ايشون درصد آرا از آراي كل هستش
اگه از اين منظر نگاه كنيم حرف ايشون رو ميشه پذيرفت
ناشناس
| Saudi Arabia |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
همین اختلاف جزئی در دوم هم انشاا...اتفاق میافتد.92 هم یه اختلاف جزئی .........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
بنر های رقبا را پاره میکنند وهمه جا پر از بنر های اصولگرایان است بازم دعوا می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
بنده خدا راست میگه! مگه بین 30 و 31 چقدر اختلاف است! فقط یکی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
میانگین رتبه اصلاح طلبان 15 و میانگین رتبه حدادیان ، 45 بوده . این 30 رتبه اختلاف به نظر ایشون جزئی است.!
ناشناس
| Italy |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
آقای حداد اینقدر در سیاست بازی غرق شده اند که جمع و تفریق ساده را هم فراموش کرده اند....!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Finland
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
12
578
معنی اختلاف جزئی رو هم فهمیدیم
جناب حداد عادل تو مجلس از لیست نفره شما حتی یکنفر هم نتونست بره مجلس اونوقت یک اختلاف جزئی وجود داشت؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
احتمالا میخواستن بگن بخاطر یه سوتفاهم جزيی اصلاح طلبان پیروز تهران شدند! و الا که ما هر چی دقت میکنیم اختلاف از زمین بوده تا اسمون :)
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
بابا بنده خدا خودش رو میگه با نفر سی ام !!!!!!
اما با حاله این روحیه اخلاق مداری آقایان رای نیاورده از سوی مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
خب این جماعت چون با اعداد هزار میلیارد سروکار دازن براشون این ارقام جزئی است اصلا هیچه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
منظور حدادجان این هست که نفر سی ام با یک تفاوت جزئی نسبت به نفر سی و یکم به پیروزی رسید . البته ما که فلسفه نمی دانیم حرف های ایشان را خوب درک نمی کنیم چون دیپلم به بالاست .
naser
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
11
426
باشه بابا
قدرت تو زیادتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
این سیاسته که آدم بی تقوا رو وادار به دروغ میکنه.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
10
315
آخه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
9
385
همچنان به مدت 4 سال در شوک خواهید بود
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
بلکه هم بیشتر...
همینقدر بگم که توی تاریخ هم نتونستی بری ...
نیما از قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
8
378
انقدر این اختلاف جزیی بود که دو ماه ساکت بودید از شوکی که این اختلاف جزیی بوجود اورد اعتراف به باختن سخت است می دانم تو هم می دانی
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
7
321
با يه اختلاف جزئي و به طرز فضاحت باري شما و همفكرانتان راي نياورديد.من نميدونم چه اصراري هم دارند بگند حرف ما حرف مردمه!!!!نميدونم مردم چه جوري بايد بگن تفكر شما رو نمي خوان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
4
332
خوبه نگفته اصلا اصلاح طلبان در تهران پیروز نشدند, جدی از اینها بعید نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
4
370
راست میگه 30 بر هیچ مساوی شد
پاسخ ها
محمد
| United Arab Emirates |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
توجه کنید که نسبت رای عارف با حداد 6 به 4 بوده است. یعنی 60 درصد و 40 درصد. سیستم انتخاباتی ایران این ترکیب آرا را به 30 بر صفر تبدیل کرده است. وگرنه در سیستم پارلمانی اکثر کشورها صندلی های مجلس با این نسبت توزیع میشد. اینکه گفته پیروزی شکننده درست است. چون کافی است 10 درصد از رای دهندگان، به حزب دیگر رای میدادند.
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
سوال از محمد : 1 - این اکثر کشورها دقیقاً کدوم کشورها هستند؟ 2- توی کدوم یکی از اون اکثر کشورها اکثر نامزدهای یک جناح حذف میشن؟ 3- توی اون اکثر کشورهایی که گفتید وقتی به تیم امید رقیب میبازن چی میگن؟
ناشناس
| United Arab Emirates |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
محمد آقا!
عزیزم تو هیچ کشوری اینطور نیست که نماینده ها رو مردم به طور مستقیم انتخاب نکنن. مردم به نماینده ها رأی میدن و در نهایت نمایندگان یک حزب موفق به در اختیار گرفتن اکثریت کرسی ها میشن و ریاست پارلمان (یا حق انتخاب نخست وزیر) رو به دست میارن.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
2
187
خوبه که این آقا رئیس فرهنگستان ادب فارسی هم هستند. وای به حال ما مردم که رئیس فرهنگستان مون معنی کلمه "جزیی" رو نمیدونه!!!
پاسخ ها
جیغ
| Saudi Arabia |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
ایشان را رئیس فرهنگستان ادب فارسی کردند.

هنوز یادمان نرفته وقتی از ترکیه برمیگشتند در پاسخ به خبرنگار گفتند: مرسی
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
2
136
ههههههههههههه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
2
143
آقای حداد نا عادل ، نوبت ما هم می رسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
2
155
حداد جان، مگه 7 اسفند اصلا اصلاح طلبان پیروز شدند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
اقا نکنه ما اشتباه میکنیم وایشان با دارودسته شون برنده شدند و ماخبر نداریم بدوم برم تحقیق کنم
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
3
132
باشه بابا . شما خوبی . شما خیلی پهلونی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
آقای غرضی در مورد این شخص جمله خوبی دارد . میگه حداد کسی است که خودش را به سیاست می چسباند . یعنی نه تنها سیاستمدار نیست بلکه زود باور است و زود گول می خورد مثل سعید مرتضوی که به راحتی او را گول زد و قول دروغ داد
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
4
199
فکر کنم 16-14 باختن که میگه جزیی !!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
4
183
باشه بابا . شما خوبی . شما خیلی پهلونی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
4
209
عجب۰۰۰پیروزی صددرصدی حریف شما و باخت صددرصد شما یعنی اختلاف جزیی?!! شما احتمالا با عبارت وقاحت به اندازه کافی آشنا هستید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
3
164
این همیشه حقیقت رو وارونه جلوه میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
98
اقای حداد با این حرفها و حرفهایی که دوستان شما 24ساعته میگن از جمله اینکه برجام فایده نداشته و ...شما نمی توانید به قدرت برگردید
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
2
176
بایک تفاوت جزیی؟
آقای حدادعادل هنوز از شوک انتخابات بیرون نیامدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
93
جناب آقای دکتر شما که مدعی رعایت اخلاق هستید از شما بعید بود. مگر قرار نبود به رأی مردم تمکین کنید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
85
البته راست میگوید ایشان بالاترین رای بین انتخاب نشوندگان راداشت ورفقای ایشان از سی ویکم تاسیصد ودهم شدند ناگفته نماند که ایشان سودای ریاست مجلس رادر سر می پروراندند
اصلاح طلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
65
آقای حداد این بار شما شما شکست خوردید..
بهزاد
|
United States of America
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
80
ظاهرا ایشون نتایج رقابت سندرز و کلینتون رو با انتخابات مجلس اشتباه کردن. طبیعیه خدایی این فشاری که بعد اون اتفاق افتاد سالها زمان میبره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
70
باشه شما برنده.ما هم با دست خالی بازنده .خوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
84
سی به صفر تفاوت جزیی است...آقای حداد شما استاد فلسفه هستید آدم همه آبرویش را پای قدرت نمی گذارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
65
اتفاقا مردم به دلیل رجوع به حافظه تارخی خود شما رو پس زدند.
Omid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
73
در سناریوی بعدی احتمالا خواهند گفت که منتخبان هیچکدام اصلاح طلب نبوده اند...
پاسخ ها
ساحل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
خخخخ گل گفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
71
30 به هیچ
معنی اختلاف جزئی رو تبیین کردی
رحمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
78
تفاوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت جزیی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شما تو این چندین دوره نمایندگی کدام مشکل مردم را حل کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
مشکل احمدی نژاد رو که حل کردبی انصاف نباش
حسن
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
72
رو كه نيست....ماشالله .........
حسن
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
67
عقلان دانند..........
fardin
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
109
بنازم به این اعتماد بنفس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
108
لابد مسائل بین المللی را هم به همین شیوه تحلیل می کنید که در بین کشورهای جهان و منطقه عاقبت ما این شده
Hadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
108
ماشالله به این روووووووووووووووووووووووووووووو !!!!!!
نخود همه آش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
104
این آقا دقیقاً چه کاره است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
ریس مجلس به خیال خودش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
66
با توجه به رد صلاحيت گسترده ،تيم سوم اصلاح طلبان در تهران براى اولين بار همه در مرحله ى اول به مجلس راه يافتند. ديگه چطور بايد شما شكست رو بپذيريد تازه ٥٠درصد هم كه راى ندادند كه شما رو قبول ندارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
107
در مشهد هم دولت دخالت کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
قشنگترین کامنت و به نکته خوبی اشاره کردی. رأی مشهدی ها رو ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
112
اينكه راي سرليست اصول گراها از نفر سي ام اصلاح طلبان كه فرد شناخته شده اي هم نبوده كمتر بوده اختلاف جزيي هست ؟؟؟؟ا!!!!سي بر صفر يعني اختلاف جزيي
آریان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
92
بعد از مشخص شدن تعریفای جدیدی از مردم،
حالا وقتشه با تعریف شکست جزئی هم اشنا بشیم.
سی صفر باختن میشه شکست جزئی.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
98
30 بر صفر یادت نره !!!!!!!!!!!!!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
53
30 بر صفر یادت نره !!!!!!!!!!!!!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
91
در فرهنگ لغات فارسی کسی که 30 بر صفر بازنده میشود اختلاف جزئی میگویند........
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
54
جزیییی؟؟‌:)) آقای حداد عزیز! حداقل ادب انتخاباتی ندارید، به قضاوت مردم در مورد قوه‌ی تشخیص‌تان احترام بگذارید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
81
به این بنده خدا اصلا سیاست نمی آید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
63
حداد طوري صحبت از حل مشکلات ميکنه انگار اولين باره که ميخواهند وارد مجلس شوند عزيز برادر که با اختلاف بسيار کم نتوانستي وارد مجلس شوي شما در چند دوره تمام مشکلات را حل کردي ديگر مشکلي نمانده که دوستان شما بخواهند حل کنند برو به لغات فارسي برس . خدا قوت
alio
|
Germany
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
88
جناب اقای حداد عادل واقعا با توج به مقام علمی که برای خود ساخته اید متاسفم که تنها چیزی که از سیاست درک کرده اید همانا زدن ریشه رقیب و تهمت و افترا. لااقل با خودتان صادق باشید میگویید دولت در در انتخابات دخالت میکند . کمی منصف باشد و بی تعصب جناحی
پاسخ ها
همراه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
جالبه آقای حداد میگه دولت در انتخاباتی که به تایید شورای نگهبان که از همفکرهای خودشونه تایید شده دخالت کرده. واقعا که
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
84
بیشین عامو.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
89
حداد عادل اعلام کرد:
30=0
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
77
تازه در مورد احتمال دخالت نگران شدید یا قبلا ؟

بهتر است شما به کار فرهنگستان برسید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
76
آقای حداد درکت می کنم چرا با این عصبانیت حرف می زنی از قدیم گفتن باختن گریه نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
انتخاب مجلس نشدن غصه نداره
ناشناس
|
-
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
66
اختلاف جزئی؟؟؟؟ 30-0 پیروز شدیم هااااا
ازاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
75
اينها كه مدعي بودند هيچكس در انتخابات نمي تونه دخالت كنه
محمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
46
به اقای حداد توصیه می کنم به لغت نامه مراجعه کنند ومعنای دو کلمه اختلاف جزیی و وقاحت وپرویی را مطالعه کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
42
کلمه اختلاف و کلمه جزئی هر دو عربی هستند آقای حداد شما که واژگان بیگانه را به فارسی بر می گردانید این دو واژه هم برای ما معنا کنید قطعا به معنای 30-16 بر صفر نیست لطفا معنای واقعی آن دو را بفرمایید (فارسی را پاس بدارید)
محمدعلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
42
سي به صفر واقعا جزييه اصلا به چشم نمياد من خودم تا عيد فک ميکردم اقاي حداد عادل اوله در تهران بس که اقاي عارف جزيي برد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
34
پیشنهاد میشودجهت رفع سوء تفاهمات معنای اختلاف جزیی در زبان فارسی دوباره باز خوانی شود.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
33
البته اگر امثال شما در فرهنگستان زبان بخواهند برای ادبیات و زبان و گاهی فرهنگ ماه تصمیم بگیرند، معلوم است در آینده ای ادب و ادبیاتی برایمان باقی نخواهد ماند. برای همه متأسفم
فرزاد یاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
27
:)))))))))))))
ماه
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
40
هر ادعایی (هر سخنی) میتواند از روی نفس (خودخواهی ) و یا از روی حقیقت و فطرت انسان باشد، اما هر کسی به درون خود به درستی آگاه است!!!!
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
45
ايشان ريس فرهنگستان است رياضي بلد نيست 30 بر 0 اختلاف جزيي راستي اگر برنده ميشديد عين قانون بود حالا دخالت است؟
فردین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
42
اینا اصول گرا هستند ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
41
بنظر من حق با ایشونه
اصلاح طلبان خودشونو کشتن فقط تونستن 30 بر صفر برنده بشن
آخه شما به نتیجه 30 بر صفر هم میگین پیروزی؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
40
تفاوت جزئی
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
43
برادر گرامی جناب حداد عادل
به نظر شما در 4 سال گذشته افرادی که رای آورده بودند و در مجلس بودند چقدر در جهت حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کردند که شما میگی مردم به هم مسلکان شما رای بدهند
طی 8 سال ریاست بلامنازع شما و هم فکرانتان بر تمام ارکان مملکت چه بلایی به سر ایران و مردمانش آورد که تا سالهای سال حل مشکلات امکان پذیر نیست.خواهش میکنم از شما که در اجلاس هایتان کمی وجدان هم داشته باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
41
اصلا تو Zorro
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
43
همون شما وامثال تان خونه نشین کردیم خوبه حالا توهرچی می خوای اسمشو بذاری بذار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
45
عشق و علاقه ایشان به قدرت باعث شده به زمین و زمان انگ بزند.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
41
فکر کنم فردا اقای حداد عادل میاد میگه پیروزی قطعی اصولگراها در تهران!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
41
مردم حافظه سیاسی خود را به کار گرفته و .....
آقای حداد ، اتفاقا نتیجه انتخابات تهران نشان داد مردم حافظه سیاسی شان خیلی فرا تر از امثال شماست .
مجید
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
48
وای
خجالت هم چیز خوبی است
رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
77
6
اگر نفر آخر هم بشيد چيزي از ارزشهاي شما برادر مومن وانقلابي ودشمن فتنه گران كم نميشه وهمواره در قلب ماهستيد.
پاسخ ها
جوان ایرانی
| United States of America |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
مومن و ارزشی واقعی کسی است که مردم از او به نیکی یاد کنند و به او اقبال داشته باشند برادر رزمنده !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
باشه
سحر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بله خوب . مووومن و انقلابی ....
madjid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
48
پاشو جناب ،
رای ها رو شمردن
رضا
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
50
اقای حداد عادل ما یادمان نرفته شما چگونه وارد مجلس ششم شدید
مجیذ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
45
توی شیراز هم که 3-0 شد .چهارمی هم ایشالله جمعه می کنیمش داخل مجلس.یعنی برد صد در صدی.....شهر خودت هم هست اقای حداد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
44
مردم به شما نه گفتند! بیدار شوید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
37
جناب اقای حداد فیلسوف شما با همه امکانات و سرشناس ترین افرادتون در کل کشور وارد عرصه انتخابات شدین و طرف مقابل با همه ظلمی که در حقش شد با افراد درجه 2 و 3 و 4 و حتی 5 خودش وارد عرصه شد
حالا همین افراد درجه 2 به بالا کاندیدهای درجه 1 و معروف شمارو شکست دادن
بازم میگی طرف مقابل پیروز نشده؟
معلومه بدجور شوک بهتون وارد شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
2
31
انصاف هم خوب چیزیه که این جماعت ندارند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
37
اصلاح طلبان با 30 درصد رای خاکستری و بدون هیچ تبلیغی این رای را کسب کردند
ولی اصولگرایان با بسیج تمام قوا و استفاده از تمام امکانات و در اختیار داشتن تمام دستگاهها در طی 10 سال گذشته باز شکست خوردند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
30
نتیجه بازی 30-0 و حریف با اختلاف جزئی برنده شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
26
اشتباه اعلام شده بیست ونه نفر اصول گرا ویک نفر اصلاح طلب بوده لیست تهران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
30
اگه جزئی بود که الان باید 10 نفر از شما داخل باشند نه اینکه 1 نفر هم نیست--یعنی قاطع و محکم بردند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
30
واقعا خندیدم از جمله جمله ی توی تیتر خبر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
31
واقعا بیان این سخنان آقای حداد نشان میدهد که عمق فاجعه در کشور چقدر است متاسفانه این آقایان و دولت قبل بزرگترین ضربات را به کشور و انقلاب و خون شهدا وارد کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
37
از این به بعد به اختلاف فاحش بگویید جزئی
فرهنگستان ادب فارسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
33
میخوای دوباره چند صندوق باطل بشه ؟
ناشناس
|
Australia
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
31
خدائیش کلی خندیدم. دمت گرم حداد. حتی یک نفر هم از لیستت رای نیاورد ولی موفقیت طرف مقابل را جزیی می دانی!!!
ساسان
|
Germany
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
35
امیدوارم آقای حداد فقط وقتشان را در فرهنگسرا برای جایگزینی کلماتی مانند کش لقمه و ..... نگذارند ، کمی هم به فضای اینترنت که تنها جایی است که مردم میتوانند نسبتا نظرات خود را به گوش مسولین برسانند مراجعه کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
34
چند وقت دیگه حداد خودشو اصلاح طلب معرفی می کنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
35
راستش اصلا صحبت هاي حداد عادل رانخوندم .يعني حوصله اش را نداشتم .فقط مي خوام بگم چرا يك بار يك اصلاح طلب در مورد اصولگراها نظر نمي دهند .............
مهندس فلاح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
31
بسم الله...
بهترین عکس ها رو شما با عارف داری و شما بودی اقای حداد در سال92 انصراف دادی
یواشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
41
وقتی هنوز وارد سیاست نشده بودین فکر میکردم الگوی اخلاقی خوبی برای جناحهای سیاسی هستین
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
26
تیم سوم اصلاح طلب ها 30 بر هیچ تیم اول اصولگرایان را که همراهی داور را هم داشت ، شکست داد. اما نمیدانم این تیم کی و کجا هیچ شد؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
6
با این صحبتهای حداد، یاد بزرگشون (احمدی نژاد) می افتم!
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
24
به آقای حداد پیشنهاد می کنم در فرهنگستان علوم یک کلمه معادل "جزئی" را پیشنهاد نمایند تا بیشتر به مفهوم واقعی این کلمه پی ببریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
27
آررره اختلاف خیلی کم بود!! شما اگر فرمانده یگان بودید مطمئناً در مانور از دشمن فرضی شکست میخوردید
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
24
جناب حداد دولت از حمایت نامزد های طرفدار خود هم ناتوان بود چگونه در انتخابات دخالت کرده ؟ سخنرانی اصول گرا ها به هم خورد یا طرفداران دولت؟ تهمت زد یا تهمت شنید ؟ و... چرا وبر چه اساسی خود را محق می دانید وسعی می کنید با استفاده از هر ابزار نا روا قدرت را حفظ کنید؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
23
من هنوز تو فلسفه ى پيروزى اصولگرا ها موندم!!!!بر چه مبنا و اساسى اعلام پيروزى ميكننن؟؟؟؟
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
26
دکتر عارف بیش از 1/5 برابر جنابعالی رای آورده ، تفاوت آرایتان بیش از 500000 یعنی نیم ملیون رای است .ـ
آموقت شما به این تفاوت فاحش میگویید اختلاف جزیی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
21
قرار بود قبول کنین نتایج رو که .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
16
در سري جديد مجلس به احتمال بسيار بالا أقاي حداد رياست مجلس خواهند بود و نايب رييس هم آقايان لاريجاني و عارف ميشوند انشالاه سري جديد از خرداد ماه سال جاري قدرت را به دست ميگيرد
جمشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
25
یه خانم دانشجوی شهرستانی ناشناس ،تنها به اعتبار حضور در فهرست امید بر جنابعالی که دهها پست در کشور دارید وسالها در مجلس بوده اید وسرلیست همفکرانتان بوده اید پیروز شده ، انوقت شما حرف از اختلاف جزیی میزنید؟
محمدم
|
Finland
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
23
بله تفاوت جزيي داشتن
اونم داشتن پايگاه مردمي هموني كه نداشتيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
23
این حداد عزیز تو فضای شعر و شاعری در وصف دوست هستند و کلا همه چی رو خوب می بینند و 30 به 0 هم خیلی اختلاف زیادی نیست در این فضا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
24
دلم براي اين مملكت ميسوزه كه رئيس فرهنگستانمونه معني جزئي و تفاوت را نميدانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
22
سرمون گرم میشه با حرفاتون؛ بازم بگین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
26
این حرف ها چیه فکر ناهنجاری ها در بین جوانان باشید موادمخدر الکل طلاق و غیره
ایرانی معتدل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
28
جناب حداد عادل گویا هنوز برای روبرو شدن با واقعیت آماده نشده اند ، وگرنه میدانند که هرجا که نامزد اصولگرا رأی آورده به دلیل آن بوده که نامزد اصلاحطلب نبوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
27
یعنی دمتون گرم با این کامنتای با عشق ... هاهاها
همایون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
27
شما که خود را فردی فرهنگی می دانید و رئیس فرهنگستان ادب !!!! باز با توهین کردن ؟ چرا ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
27
با اختلاف اندک هم شده شما نتوانستید
سید ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
26
صحبت های حداد عادل درسته..
الکی مثلا ما از دنیا بی خبریم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
26
نتایج مشهد کام اصلاح طلب دوستان را تلخ کرد کاش ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
34
با این صحبتهای حداد، یاد (احمدی نژاد) می افتم!
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
30
نظر من هم با آقای حداد یکیه چون یه تفاوت کوچک باعث پاره شدن ریسمان پیروزی اصولگرا ها شد. اینکه اصلاح طلبان تکیه گاه شون مردم بود و لی اصولگراها امید نه
bababozorg
|
United States of America
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
33
این حرفها نوعی جنگ روانی در استانه مرحله دوم انتخابات است وگرنه همه می دانند اصلاح طلبان در بیش از صد حوزه هیچ کاندیدایی نداشتند و دربقیه حوزه ها افراد کاملا گمنام وناشناخته بدلیل اعتمادی که مردم به برخی چهره ها داشتند به آنان رای دادند
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
35
جناب آقای حداد عادل،عادل باش ،مشکلات واقعی مردم را شما اگر میتونستید حل کنید طی 8 سال ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد حل میکردید،دولت مظلوم واقع شده فعلا که تمام تریبونها دست شماست.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
34
شما که ادعای تدین دارید دیگر چرا؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
28
اقای حداد چرا ناراحتی .قرار نیست یک جناح همیشه پیروز باشه پس انتخابات برای چیه
ناشناس
|
Finland
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
26
دور دوم خیلی مهمه. باید برای پیروزی در دور دوم تلاش بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
23
واقعا بعضی خیلی اعتماد به نفس دارند تا دیروز احمدی نژاد را الگو حکومتی خود میدانستند امروز باید نادم باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
26
يه جزئئ هم افساد و اعتياد و رانت و دروغ و تزوير و بيكاري در کشور داریم كه همه در حد جزئئ هستن
Seyed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
24
جناب حداد عادل ميدونم ناراحت ميشويد ولي اين را بدانيد و به دوستان پايداري و اصحاب احمدي نژاد هم بگوييد دوران شما و هم فكرهايتان به پايان رسيده است. مردم آگاهي پيدا كرده اند تهمت و افترا هم كاري از پيش نخواهد برد
و من الله توفيق
والسلام
یاسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
24
نکنه لیست برنده ها رو برعکس ب این بنده خدا دادن
علی
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
30
30 بر صفر را باخت جزیی فرض میکنند !مالدیو فقط ۱۷ بر صفر به ایران باخت ! جناب حداد شما از مالدیو هم بدتر باختید آن وقت میفرمایید باخت جزیی؟
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
31
پیروزی مال همه مردم بود وجنابعالی همه را به دست داشتن در فتنه 88 متهم میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
37
بودجه بنیاد سعدی به مالکیت آقای حداد عادل در سال چقدر بود ؟؟؟؟؟؟
حدود 20 میلیارد تومان در سال
حالا داره فکر میکنه که دیگه نماینده مجلس نیست چطوری به دولت فشار بیاره که 20 میلیارد تومان را بگیره ....
واقعاً مایه تأسف هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
13
تهرانی ها فقط به آقای حداد نه نگفتند بلکه به همفکران ایشان هم نه گفتند
حميد
|
Australia
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
13
من موندم اين حداد اين همه كامنت رو كه ميخونه ايا روش ميشه اصلاً مصاحبه هم بكنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
9
دکترتو دیگه چرا!!!
مهرداد
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
4
آقای حداد واقعا جالبه شما باخت به این بزرگی رو انکار میکنید . انتظار نداشتیدکه مردم به شما رای بدهند ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
12
بعد از این همه مدت هنوز یکی یه لیوان اب به این اقا نداده؟!!!
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
4
شکست شکسته حالا میخواد با یک رای باشه یا یک میلیون رای
قادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
9
آقای حداد لطفا برو فارسی را پاس بدار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
10
به قول فامیل دور :
30 بزرگتره یا 0 ؟
من دیگه حرفی ندارم !!!
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
11
تو سنگین تره همون عید به عید یک شعری در وصف بهار بگی.سیاست رو بی خیال
ايماني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
6
اقاي حداد 8 سال وكيل الدوله بوديد و دريغ از استيضاح دولتي كه قانون شكني و اختلاس كار عاديش شده بود. حافظه تاريخي اين ملت با تمام گرفتاري هايي كه با ان دست و پنجه نرم ميكند كاملا همه مقاطع صدارت و اكثريت تان را در دو دوره اخير مجلس كه بايد عصاره فضايل ملت باشد را به ياد دارد. منصف باشيد.
حدادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
10
به جرات می توان گفت همین حداد که رییس فرهنگستان فارسی است اگر رودکی ، فردوسی ، حافظ ، سعدی ، سنایی، شهریار و..و.....و................................. درحال حاضر بودند وکاندید ای رقیب می شدند باهمت ایشان رد صلاحیت می شدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
11
ایشون تا حالا تو شوک بودن الان بحرف اومدن,همین که شما نیستی یعنی پیروزی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
10
اقای حداد 7 میلیارد بنیاد سعدی کجا خرج میشه؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
14
سی تایی ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
15
من نمی دانم چرا آقای روحانی این شخص را چرا از ریاست فرهنگستان برکنار نمی کند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
16
عدم إقبال به اصولگرايان همين توهم هميشه پيروز است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
9
خود جنابعالی هم الان همین ادعا رو کردی و از مردم بخاطر انتخاب اکثریت نمایندگان از بین اصولگرايان تشکر کردی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
13
این حرفا که خوبه. نشان از این داره که اصولگرایان هنوز متوجه نظر مردم و پیام آنها نیستند و نمیخواهند تغییر رفتار بدهند.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
13
تفاوت جزء وکل را می دونی جناب حداد؟
سامنییی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
11
شما در مجلس ششم چگونه وارد مجلس شدیدچ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
11
خوبه أين بابا معلم رياضي نشد . ميگه اختلاف جزئي !!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
12
خوبه أين بابا معلم رياضي نشد . ميگه اختلاف جزئي !!!!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
14
جناب
دولت گذشته بسیار پاک بود و شما با پاکی راه یافتید بیا دیگه با مردم رو راست باشید
داش علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
15
جناب حداد خوب تو برو رییس ژاپن اسلامی که ساختی بشو .تو دیگه چه غصه ای داری.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
16
جناب حداد عزیز. اگر شما فرق جزئی و کلی را تشخیص نمیدهید در دانشگاه چطور تدریس فلسفه میکنید؟
ناشناس
|
Finland
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
15
حداد خدا چی کارت نکنه
از ظهر تا الان اینقدر خندیدم که.دلدرد داره منو می کشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
12
چی میگههههههههههههههههههه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
23
جناب شما اژ فاطمه حسينی جوان کة کمتر کسی میشناستشون کمتر راى آوردی اونوقت ادعا داری اختلاف جزیی
مطمئن باش اگر ليست نونهالان اصلاحات هم با شما رقابت کنه بازهم بازنده ايی
احمد محمودی نژاد از سار
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
18
حداد غادل میدانم داری نظرات مردم رو میخوانی چه خوبه به گوش آنهایی که خودشون رو به خواب زدن هم برسونی!
پاسخ ها
قلعه بالا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
اینها بیدار بشو نیستند! خودتو خسته نکن
محمد
|
Germany
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
7
خيلى ممنونم از جناب حداد عادل كه تو اين دوران كسادى صدا و سيما بساط شادى ملت رو با سخنانش فراهم ميكنه!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
10
تفاوت انقدر جزيي بود كه حتي يك نفر از شما هم راي نياورد
امیر
|
Canada
|
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
10
Mr.31
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
10
خداییش دمتون گرم که همیشه حق با شماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
9
دروغ واضح و آشکار
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
11
30 بر 0 تفاوت جزئی است به نظر شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
12
جناب حداد ؛ درست می فرمایید ، همه ی ایران تهران نیست . اما خبر بد برای شما این است که به تدریج همه ی ایران به سمت تفکر تهران می رود . ابتدا تهران بود بعد شد تهران و مشهد و شیراز و اهواز و تبریز و ارومیه و اصفهان و ... و بعد شهرهای کوچک تر و در نهایت روستاهای کل کشور هستند که دست رد بر تفکرات حضراتی چون شما خواهند زد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
12
واقعاً که آقای حداد ثابت کرد فیلسوفه، چون این سخنش را فقط فیلسوفان همفکر او می فهمند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
12
میزان رای ملت است

ما تابع ملت هستیم ما خدمتگذار ملت هستیم ما باید روی مسیر ملت سیر بکنیم ( 17/8/58)

وقتی ملت چیزی راخواست کسی نمی تواند مخالفت کند

مردم حتی اگر خلاف صلاح خودشان رای بدهند رای شان متبع است (صحیفه نور ج۸ ص۲۴۷)
حداد جان ملت فکر شما را قبول ندارند
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
4
آقای حداد این واقعیت رابپذیرید دیگه زمان برای تفکرات شما وامثال شما گذشته باید طور دیگر اندیشید. البته بارعایت قوانین وخط قرمزها
ظااااااااا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
5
سی تا ئیا .....اینو باید توی تاریخ جهانی ثبتش کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
3
گل به خودی بدی زدی جناب حداد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
0
خوشبحال خودم كه نه چپي هستم و نه راستي.


چون هر دو طرف تا منافعي در آن دارند هيچ اظهار نظري نميكنند
ناشناس
|
Slovenia
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
3
حالا رای اورده اند چی شده نارحتید انها هم می شوند نمایندگان مجلس ایران امیدواریم برای بیکاری . تورم . رکود . جیبی خالی مردم . و هزاران چیز ننوشته فکر و برنامه داشته باشند و گرنه ..............................
تافردا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
4
بسمه تعالي
واقعاً جريان راست اينقدر تحليل رفته که امثال آقاي حداد بايد سرليست و سخگوي آن ها باشد! استراتژيست ها و ليدرهاي اين تفکر کجايند.
ناشناس
|
Finland
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
3
عجب اعتماد به نفسی ناز نفست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
4
جالب است نفر اول تهران حدود4ملیون رای آورده نفر سی ام یک ملیون واقعااختلاف 3ملیون رای برای رئیس فرهنگستان جزئئئئئئئئئئئ است عجبا
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
6
راستی اون ژاپن اسلامی که قرار بود با احمدی نژاد درست کنین کجا رفت. جواب بدین.
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
4
اين بزرگوار و امثال ايشون خيلي حال خوبي ندارند اين روزا،اوضاع بر وفق مرادشون نيست عصبي هستند
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
4
راست ميگه تفاوت جزيي بود يک نفر ديگه رد صلاحيت ميشد ايشان ميامد بالا البته ايشان سرليست بود تفاوت جزيي شده تنها يک نفر
الماسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
6
من نمیدانم شکست از نظر اقای حداد چی هست ،،ایا باخت 30 به 0 شکست نیست پس چی شکست است ؟،،
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
11
چرا نمیخواهید بپذیرید مردم شمارا دیگر نمیخواهند.
امين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
1
6
واقع نگر باشید
مردم از وضع فعلی نا راضی هستند
نظرات بینندگان