arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵

غرضی: مخالفت‌ها با برجام برای انتخابات ۹۶ است، نه محض رضای خدا

برجام و توافق هسته ای ایران با گروه ۱+۵ یکی از نتایج قدرت بالای نظام است و اصولا قدرت سیاسی جمهوری اسلامی ایران نتایج متنوعی برای کشور حاصل کرده
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر پست دولت آیت‌الله هاشمی گفت: مخالفان برجام به دنبال سیاه نمایی علیه دولت و بهره برداری از این پروژه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ است؛ یعنی طالب قدرت هستند.

به گزارش انتخاب، سیدمحمد غرضی با اشاره به تحرکات اخیر مخالفان دولت تدبیر و امید به بهانه برجام و توافق هسته‌ای، اظهار داشت: کشور ایران امروز یکی از قدرت‌های بلانظیر در غرب آسیاست و البته این قدرت به مناسبت ظهور انقلاب اسلامی و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران محقق شده است.

او افزود: برجام و توافق هسته ای ایران با گروه ۱+۵ یکی از نتایج قدرت بالای نظام است و اصولا قدرت سیاسی جمهوری اسلامی ایران نتایج متنوعی برای کشور حاصل کرده که شاید نتوان در فرصت اندک به تمام آنها اشاره کرد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ افزود:‌ برجام و توافق هسته‌ای نتیجه اقتدار سیاسی ملت ایران است که در طول سال‌های انقلاب اسلامی پای آن ایستاده و به آرمان‌های این انقلاب وفادار مانده‌اند. مخالفت‌هایی که در شرایط کنونی به دولت روحانی و مثلا بحث برجام و توافق هسته‌ای می‌شود، محض رضای خدا نبوده و خیر ملت در آن نیست.

او تاکید کرد: افرادی که به بهانه برجام و توافق هسته‌ای با دولت روحانی به مخالفت می‌پردازند، اصل هدف‌شان نه برای خیرخواهی برای مردم و انتقاد از یک موضوع خاص، بلکه برای سیاه‌نمایی علیه دولت و بهره برداری از این پروژه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ است؛ یعنی طالب قدرت هستند.

وزیر پیشین پست تلگراف و تلفن در توصیه به افرادی که بدون لحاظ منافع ملی با برجام و توافق هسته‌ای مخالفت می‌کنند، گفت: این افراد باید توجه کنند که آن چه ماندگار است،‌ قدرت ملی و امید مردم به نظام جمهوری اسلامی است که با این اقدامات آنها و سیاه‌نمایی‌هایی که علیه دولت می‌کنند، در معرض آسیب قرار می‌گیرد.

این فعال سیاسی-اجتماعی با اشاره به طرح برجام ۲ از سوی رئیس جمهور برای اصلاح اوضاع داخلی کشور از جمله بحث اقتصادی در سال ۹۵، گفت: وظیفه دولت همین اصلاح اوضاع داخلی و سر و سامان دادن به وضع اقتصادی کشور است.

وزیر دولت آیت‌الله هاشمی تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای با مخالفت‌های بی‌مورد با هر چیزی و حاشیه‌سازی، توان سیاسی کشور را صرف امور بی‌فایده کرده و روند پیشرفت کشور را کند می‌کنند.

غرضی اضافه کرد: البته دولت آقای روحانی هم باید تلاش کند بدون توجه به حواشی و با تمام توان، به اصلاح اوضاع داخلی از جمله بحث اقتصادی پرداخته و رضایتمندی عامه را بر رضایت خاصه ترجیح دهد، چرا که در غیر این صورت مشکلاتی ایجاد خواهد شد.
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان