arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۵

آتش‌سوزی در بیمارستان تأمین اجتماعی شهریار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار از آتش‌سوزی در بخش زنان بیمارستان تأمین اجتماعی شهریار خبر داد.

به گزارش فارس، حمیدرضا دمرچیلو صبح امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه مرکزی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار از آموزش اطفای حریق در ساختمان‌های بلند برای پرسنل ایستگاه مرکزی این سازمان و آتش‌سوزی در بخش زنان بیمارستان تأمین اجتماعی شهریار خبر داد.

وی اظهار کرد: روز گذشته پرسنل شیفت عملیاتی ایستگاه مرکزی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار آموزش اطفای حریق را در ساختمان‌های بلند به مدت یک ساعت توسط مهدی پوراحمدی در محل این ایستگاه طی کردند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بیان کرد: همچنین ساعت 15 و 44 دقیقه عصر روز گذشته طی تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی شهریار حریق در بخش زنان بیمارستان تأمین اجتماعی شهریار گزارش شد.

وی تصریح کرد: ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش‌نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند.

دمرچیلو در پایان متذکر شد: در بدو ورود مأموران مشاهده شد البسه کارگران در بخش زنان بیمارستان تأمین اجتماعی شهریار به علت نشت پیک‌نیک و بی‌احتیاطی کارگران طعمه حریق شده که مقداری از آتش توسط پرسنل بیمارستان کنترل و با تلاش آتش‌نشانان حریق به‌طور کامل مهار و از گسترش آتش به بخش‌های دیگر بیمارستان جلوگیری به عمل آمد.
نظرات بینندگان