arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۱ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵

تساوی استقلال تهران مقابل استقلال اهواز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.دیداری که نتیجه اش به نفع پرسپولیسی ها خواهد بود.

استقلالی ها و یک بازی سخت در اهواز.مقابل یکی از جدی ترین رقبایشان در صدر جدول.بازی با استقلال خوزستان همان حکم جدال در فینال را داشت.استقلال در شرایطی قرار دارد که سرنوشتش را خودش تعیین می کند.آنها برای قهرمان شدن فقط باید بازی هایشان را ببرند و بس.

بازی با استقلال خوزستان یکی از آن مسابقاتی بود که برای آبی های تهران اهمیت زیادی داشت.هرچند که خوزستانی ها مسابقه را خیلی هجومی آغاز کردند و چند موقعیت خوب را در همان ابتدای کار از دست دادند اما وحید طالب لو مانع از این شد تا شاگردان ویسی به گل برسند.

این اتفاق در حالی افتاد که استقلالی های تهران در ادامه بازی توپ و میدان را تا حدودی در اختیار گرفتند و بازی متعادلی را انجام دادند.در دقیقه 17 فرشید اسماعیلی می‌توانست دروازه تیم استقلال خوزستان را باز کند که توپ او با اختلافی اندک راهی اوت شد.

در اواسط نیمه نخست بود که شاگردان مظلومی فشار را روی دروازه حریف بیشتر کردند تا اینکه دردقیقه 32 توپ ارسالی خسرو حیدری که از روی یک ضربه ایستگاهی به دست آمده بود را میثم مجیدی با ضربه سر وارد دروازه خوزستانی ها کرد تا آبی ها با همین نتیجه به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم استقلالی های خوزستان که بازنده به رختکن رفته بودند فشار زیادی را روی دروازه استقلال وارد کردند.این در حالی بود که هر حمله آبی های اهواز با ضد حمله ای از سوی شاگردان مظلومی همراه بود.

در دقیقه 50 خسرو حیدری توپ را به تیر دروازه حریف کوبید تا یکی از جدیترین موقعیت های استقلال در نیمه دوم از دست برود.

8 دقیقه بعد جانفزا ضربه ای دیدنی را روانه دروازه طالب لو کرد که باز هم درخشش این دروازه بان مانع از باز شدن دروازه استقلال شد.

بازی بیشتر در میانه های میدان در جریان داشت تا اینکه در دقیقه 73  سالاروند بازیکن تیم استقلال خوزستان با شوتی سنگین از پشت محوطه جریمه دروازه استقلال را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

پس از این گل دو تیم هر چه زدند به در بسته خورد تا امتیاز این مسابقه بین آنها تقسیم شود.

نظرات بینندگان