arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۰۸۵۹
تعداد نظرات: ۵۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۶ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
عراقچی در تلویزیون:

در داخل، فضا علیه ایران تخریب می شود؛ صداوسیما مرتب می گوید تحریم ها مانده و سوییفت باز نشده / در ده سال گذشته، تلویزیون به تحریم ها و قطعنامه ها نمی پرداخت / جای تعجب است که دوستان این روزها به دلار علاقمند شده اند؟

سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت خارجه با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به تشریح آخرین تحولات پس از اجرای برجام پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در داخل، فضا علیه ایران تخریب می شود؛ صداوسیما مرتب می گوید تحریم ها مانده و سوییفت باز نشده / در ده سال گذشته، تلویزیون به تحریم ها و قطعنامه ها نمی پرداخت / جای تعجب است که دوستان این روزها به دلار علاقمند شده اند؟

سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت خارجه با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به تشریح آخرین تحولات پس از اجرای برجام پرداخت.

به گزارش «انتخاب»، گزیده سخنان عراقچی در زیر می آید:

در مدتی که ما تحریم نفتی بودیم،مشتریان ما خریداران دیگری پیدا کردند که بازگشت ما به بازار را زمان بر می کند. طرف مقابل تعهد داده که تحریم های نفتی ما را بردارد. تعهد نداده  که برای نفت ما هم خریدار پیدا کند.

ارتباط همه بانک های ما با بانک های دنیا قطع شده بود که وصل شدن ان زمان می برد. بانک ها ی ما باید روابط کارگزاری ایجاد کنند که این کار نیازمند مذاکره است و بستگی به سرعت عمل بانک ها دارد.

طبق اماری از امروز از رییس کل بانک مرکزی گرفتم تا امروز قریب 300 کارگزاری با بانک های خارجی ایجاد کرده اند. بانک ملی 20، بانک ملت 43، تجارت 14 و ... 1984 ال سی هم باز کرده اند.


{در پاسخ به سوالی در مورد سخنان رییس جمهور اتریش در مصاحبه با صدا و سیما در مورد عدم رفع تحریم ها} خبرنگار شما خانم کاظمی سوالی را که از مرکز به او داده اند می پرسد. رییس جمهور اتریش قرار نیست از همه چیز اگاه باشد. او وقتی می بیند که خبرنگار ایرانی می گوید تحریمها پا بر جاست می گوید لابد برداشته نشده است. من صحبت های ایشان رو حمل  بر بی اطلاعی می کنم.وقتی با این سوال روبرو شده، ناچار شده گرد جواب بدهد.

امروز با اقای سیف صحبت کردم.از ایشان خواهش کردم هرکس از جمله رییس جمهور اتریش شک دارد ببرند اتاق سوییفت بانک مرکزی تا ببیند تمام بانکهای ما به سوئیف وصل شده اند.

برخی تحریم ها هنوز باقی مانده که مرتبط با موضوع هسته ای نیست. تحریم های مربوط به تروریسم و حقوق بشر باقی مانده است. دوستانی که می گویند چرا تحریم معامله به دلار برداشته نمی شود، جای تعجب است که چرا به دلار علاقمند شده اند. ما سال هاست که سعی کرده ایم معاملات به دلار را محدود کنیم.

تحریم های اولیه، استفاده از سیستم های مالی امریکا را برای ایران ممنوع کرده است. کسی که علاقه دارد با دلار معامله شود ، نیازمند روابط دو جانبه با امریکاست که نه خواست ما این است و نه صلاح است.

در این مدت برخی بانکهای بزرگ جهان به خاطر معامله با ایران تحریم شده و به امریکا متعهد شده اند که با ایران معامله نکنند. ما اکنون فشار می اوریم که تعهدات را ازبین ببرند. ما در چالش مدام با طرف غربی هستیم که در اجرای عملی رفع تحریمها به شکلی عمل  کنند که موثر باشد. ازقبل می دانستیم که در صحنه اجرا با بد قلقی مواجه خواهیم  شد.

طرف ما در معامله، بخش خصوصی است که کسی نمی تواند او را مجبور به سرمایه گذاری ومعامله کند. باید شرایط برایش فراهم  باشد . اگر مشمول تحریم های اولیه شود با ایران معامله نمی کند. این تحریمها باید رفع شوند

امریکایی ها در برخی جاها عکس عمل کردند. خزانه داری امریکا در برخی جاها در توجیه وضعیت موجود حالت عدم ترغیب را ایجاد و بر تحریمهایی  که مانده تاکید می کند.

بنگاه های اقتصادی باید اعتماد کنند.باید فضای اطمینان بخش برای شرکت  های خصوصی وجود داشته باشد. با توجه به روح توافق برجام این بدعهدی امریکا است. طرف امریکایی باید اجرای موفقیت امیز برجام  را تضمین کند. انها متعهدند کمک کنند این کار انجام شود. اگر مشکلات را برندارند ما بدعهدی می دانیم. انها نه تنها تضمین نکردند که عکس هم عمل کردند. ما مرتب در حال برخورد با انها هستیم. از طریق سفیران، ایمیل و کمیسیون مشترک و ... هم امریکا این فضا را تخریب می کند و هم ما در داخل. به جای اطمینان دادن به شرکت های خارجی که کارکردن با ایران مشکلی ندارد، صدا وسیما مرتب می گوید تحریم ها مانده، سوییفت باز نشده، ال سی ایجاد نشده...

اگر بخواهیم زودتر فضای تعامل و کار شکل بگیرد باید فضای اطمینان بخش باشد. اگر بنگاه  اقتصادی کوچکترین تردیدی کند ، نمی آید.

توافق هسته ای به معنای رفیق شدن و شریک شدن و رفع خصومت ها با امریکا نیست.
ما در 20 سال گذشته چهار چالش اساسی با امریکا داشته ایم: تروریسم ادعایی انها که در اصل حمایت ما از گروه های مبارز و مقاومت علیه رژیم صهیونیستی است،حقوق بشر، هسته ای و موشکی

قطعنامه 1696 در ساال 1385 برای نخستین بار موضوع موشکی را با هسته ای گره زد. بعد از ان در قطعنامه های بعدی و در نهایت تا 1929 الزام حقوقی ایجاد کردند که ایران فعالیت در زمینه موشک بالستیک نداشته باشد. کمیته تحریم را ایجاد کردند.

بحث موشکی از ابتدا بوود. تعجب می کنم برخی گفتند بعد از برجام رفتند سراغ موضوع موشکی.
بعد از قطعنامه 1929 هر تست موشکی که داشتیم چه اطلاع می دادیم و چه نمی دادیم انها به کمیته تحریم گزارش می دادند. بنابر این بحث موشکی اصلا موضوع جدیدی نیست. شاید اطلاعی ندارند. تعجب هم نیست. چون در ده سال گذشته صدا و سیما این طور جدی به تحریم ها و قطعنامه ها نمی پرداخت.

بحث موشکی بحث  دفاعی وامنیتی ماست و اصلا قابل مذاکره نیست. بعدها اگر قرار بر ذکر جزییات باشد خواهیم گفت که انها چه انتظارات عجیب و غریبی در این زمینه داشتند ولی اصلا به هیچ چیز نرسیدند. 

انچه اتفاق افتاد این بود که انها موضوع موشکی را با هسته ای گره زدند و زیر قطعنامه فصل هفتی تحریم هایی اعمال کردند. در نتیجه توافق هسته ای، اولا موضوع موشکی از هسته ای جدا شد و ثانیا حالت الزام اور به غیرالزام اور و توصیه ای تبدیل شد.نتیجه این که ما الان تست موشکی انجام می دهیم و انها می گویند ناقض برجام نیست.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۶
در انتظار بررسی: ۱۱۷
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
17
385
احسنت به جناب عراقچی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
خدا صبرتون بده تیم مذاکره کننده و دولت یازدهم
بي طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
416
36
شما بيا بگو يكي از تاثيرهاي برجام را..وضعيت ما مردم مظلوم كه تغيير نكرده هيچ بد تر هم شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
اون موقع که احمدی نژاد می گفت تحریم ها کاغذ پاره هستند شما مظلوم جان کجا بودید!!!؟ اون موقع که نفت 140 دلار بود و تورم 300 درصد و بیکاری زیاد شماها کجا بودید مظلوم جان!!!؟
ناشناس
| United States |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
من میگم
همین که میتونید 1400 هزار بشکه نفت بفروشید از صدقه سر روحانی و دولت و طرفدارنشه
همین که الان دلار 6000 تومان نیست از صدقه سر روحانی و اصلاح طلبهاست
ناشناس
| - |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
خدا خیرت بدهد آقای بی طرف ، 8 سال احمدی نژاد مملکت را به قهقهرا برد و حالا چه انتظاراتی دارید! الان کارشکنی های داخلی ، جند برابر کارشکنی خارجی است .
کامیاب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
برو ازون کسی که سنگو انداخت تو چاه ناراحت شاکی باش
باطرف از ننطق شهر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
برادر عزیز
آرزو نمیکنم تا این دوسال و نیم بر میگشت به عقب و بساط هشت ساله ی قبل
ادامه می یافت
تا اقلا به شما ثابت میشد که بدترو بدترین و انفجار فقریعنی چه!!! خدا صبرمان را زیاد کند
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
آقاي بي‌طرف
شب مي‌خوابيديم و صبح براي خريد كره تو دكان سر كوچه پول كم مي‌آورديم، چون گرون شده بود.

گشتي توي بازار مي‌زديم كه يك چرخ گوشت مناسب پيدا كنيم، ترديد مي‌كرديم و دو روز مي‌گذشت، قيمتش 20% رفته بود بالا!
كاسب‌ها همه مي‌گفتند الان نخري، فردا شايد گران‌تر شود.
تصميم مي‌گرفتيم يك خودرو فزرتي بخريم، تا پولش جمع شود، قيمت خودرو دو برابر شده بود.

مسكن را كه نمي‌گويم.

شما آن موقع در مريخ زندگي مي‌كردي كه حالا مي‌فرمايي اثري نداشته؟ شايد از مردم مظلوم جيبوتي هستي كه از وضع موجود ناراضي شدي؟

من با تحصيلات عالي و شغل تمام‌وقت و ثابت، روزهايي را در دوره احمدي‌نژاد يادم هست كه يخچال خانه‌ام خالي مي‌شد و قدرت پر كردنش را نداشتم. الان هم بهشت نشده، ولي فاجعه كنترل شده.

شما هم لطفا دقت كن به دور و برت ببين چه فضايي ايجاد شده.

البته دلالان دلار و ارز و طلا هم احتمالا از دوران احمدي‌نژاد راضي‌تر بودند. شايد شما از آن دسته مردم مظلوم!!!!! باشيد.
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
كاش مي‌شد هر كسي مي‌خواد بر اساس شرايط احمدي‌نژاد زندگي كنه رو بفرستن تو يه استان جديد، يه گوشه‌اي از مملكت با امكانات جديد، احمدي‌نژاد هم بشه استاندار اونجا با اختيار تام. بعد اما اگر كسي خواست مهاجرت كنه بياد بيرون، تعهد بده كه ديگه از احمدي‌نژاد حرف نزنه. اعصاب نداريم به خدا از دست اين دوستان فراموش‌كار.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
بله بد تر شدنش هم مقصر احمدی نژاده و بمب های ساعتی که کار گذاشته .

حالا شما می خوای باور کن می خوای خودت رو بزن به اون راه
کمی تفکر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
این بنده خدا (بی طرف) از وضعیت فعلیشان یک انتقادی کردند و جالب اینجاست که 99 درصد عزیزان سریعا به دوران اقای احمدی نژاد رجوع میکنند!
دوس گرامی اقای احمدی نژاد فوق العاده عملکرد بدی داشتند ولی تمام مسائل را که نباید به این صورت پاسخ داد. تا یکی انتقاد میکنه سر یعا میگن احمدی نژاد چرا فلان نبود و ...
این دولت حدود 3 سال است که روی کار امده است. تا کی قرار است شنیده شود که اقای احمدی نژاد کاراش خیلی بد بود و ما نمیتونیم کاراشو درست کنیم؟!!
چقدر فرصت نیاز دارید؟ مردم همینطور معلق هستند تا شما بگویید توانستیم مشکلات ایجاد شده را برطرف کنیم.
دوستان عزیز ما به دولت اقای روحانی رای دادیم که بتوانند!
اگر قرار بود شما از این قبیل بهانه ها برای مردم بیاورید، پس آن شعارها چه بود که در سال 92 سر دادید!
بخدا من با عملکرد احمدی نژاد موافق نیستم. اما اقای روحانی هم با این حال که دولت زحمتکشی دارند و امور خارجه رفتند کلی مذاکره کردند باید قبول کنیم که تا اینجا در وضعیت اقتصادی مملکت تاثیر بسزایی نداشته و تا وقتی نتیجه ای حاصل نشود چرا باید کورکورانه بخاطر حزب و حزب بازی دفاع کنیم!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
کسانی که مسبب هشت سال تصویب قطعنامه ها و ایجاد سختیهای مختلف برای ملت بودند اکنون در صدد هستند که مردم را مجاب کنند که برجام حاصلی نداشته است، حداقل حاصل برجام این است که بجای اینکه در باره قطع کامل صادرات نفت ایران بحث کنند و بلکه بحثهای بدتر، در باره سویفیت که وصل شده است یا خیر داریم بحث می کنیم. ضمن اینکه اینهمه روسا و دولتمردان و هیاتهای مختلف اروپایی علاف نیستند که در صف سفر به ایران بایستند...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
5
185
عالی بود
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
8
189
سلامدلاور مردان خداوند شما را حفظ کند ،صداوسیماست دیگر انتظار بیش از ین نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
155
13
بنده خدا عراقچی کلی حرفهای دیگه از بدعهدی آمریکا و عدم اجرای برخی از تعهدات و فشار دولت زد و حتی یک جا از کار صداوسیما قدردانی کرد اما انعکاس اول شما چیز دیگه ای هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
چی میگی شما؟
ما که دیدیم برنامه رو، انعکاس چی؟
صبح تا شب برنامه میسازن که دولت چنان کرد و بهمان کرد.
جلوی خود عراقچی دروغ میگفت مجری دلواپس، عراقچی مونده بود چی بگه از دست این جماعت.
شما تو فضایی یا زمین؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
درمورد عدم اجرا نگفت، بلکه گفته لغو تحریم های براساس برجام انجام شده ولی کارشکنی هایی که میکنه نقض برجام نیست و مربوط به تحریم های دیگه هستش
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
9
200
صداوسیما بیشتر نگران منافع حزبی خودش است تا منافع مردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
139
16
واقعاً قیمت دلار برای شما ارزشی نداره؟؟!!
تا کی وعده های خالی ؟!!
جوسازی ؟!!
farshid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
7
149
آقای خبر نگاری که به خودت اجازه میدی با هر لحنی هر حرفی بزنی و در مورد هر موردی نظرات ذهنی شخصی خودتو به زبان بیاری بدان و آگاه باش که مردم این را به حساب بی احترامی به وزیر امور خارجه و مملکت میدانند .
آقای صدا و سیما با این حرکت میخواهی ثابت کنی که شما از تیم وزارت خارجه بیشتر میفهمی ؟
آقای صدا و سیما با این کار مملکت میبری زیر سوال لطفا هیزم به آنش دشمن نریزید....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
7
149
کارهای صدا وسیما واقعا نوبر است در نوع خودش!
رنجبران اصلا گوش نمی داد به توضیحات دکتر عراقچی و مدام نتیجه گیری غیر از منظور دکتر میگرفت و باعث تعجب بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
2
55
میشه لینک ویدئو رو بذارین؟
مصطفي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
7
123
متاسفانه صدا و سيما دست يه گروه خاصي افتاده كه فقط كارش شده تخريب....
به جاي اينكه به فكر كيفيت برنامه هاي خوش باشه فقط مسولين رو تخريب مي كنه ......
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
8
138
صدا و سیما شده بزرگترین اهرم فشار دلواپسان بر دولت!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
8
126
صدا سیما رسانه ملی نیست دکترجان کل دنیا میگن که رسانه ملی ایران علیه دولته
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
5
49
سایت انتخاب چرا گزیده سخنان آقای عراقچی را گزارش می کنید چرا پرسش و پاسخ مجری و عراقچی را کامل منتشرنمی کنید تا خودخواننده قضاوت کند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
6
60
ای کاش بعضی امنیت ملی و هفتاد میلیون انسان را فدای خواسته ها و بازی های گروهی خود نمی کردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
7
62
دکتر جان خسته نباشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
8
89
زنده باد روحانی و ظریف و همراهانشان و کسانی که حقیقتا" مصالح و منافع کشور را در نظر می گیرند.
جهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
3
43
خداوند بد ذاتها و بدکنش ها را هدایت کند و دل آنها را شست و شو دهد و باعث نشود انسانهای متدین و مصلح هم این کشور را ول کنید و مردم بی پناه را تنها بگذارید
آیا واقعا از خدا نمیترسند ؟ آیا واقعا مکافات عملی وجود ندارد؟ اگر یک عمر ریاضت کشیده اند و خود را موءمن میدانند ایجاد حق میشود که همه چیز طبق خواست آنها پیش برود
پناه بر خدا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
7
76
صدا و سیما و خبرگزاری های دلواپس آن قسمت صحبت های آقای عراقچی درباره نقش مخرب صدا و سیما را سانسور کرده اند !!

عجب راست گویانی هستند.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
7
74
وقتی در رسانه ملی دروغ میگویند چطور انتظار دارید مردمی راستگو وامانتدار داشته باشیم؟
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
6
73
صدماتی که کشور از جهالت خودی ها می بیند بمراتب بیشتر از خسارت هایی استکه دشمنان در تمام طول تاریخ به این کشور وارد نمودند.
هم وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
6
47
عالی بود
سالار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
5
50
احسنت جناب عراقچی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
74
9
با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه. یه روزی میرسه که باید پاسخگو باشید. انتخاب جان شما هم با این جانبداری های ناشیانه دارید کار روحانی رو در اینده سخت می کنید.
محمد ر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
6
60
خیلی عجیبه که صدا و سیما با این رویکرد نا مطلوبی که در برابر دولت گرفته انتظار حمایت مالی از دولت داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
84
10
باشه از این به بعد الکی میگیم همه چه خوبه ......
اوباما هم دیروز هیچی نگفته...
شما هم تا قیامت به توافقتون افتخار کنید.
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
2
43
انشاالله آمریکا دست از شیطنت برداره چون اینکار باعث میشه صدای تندروها تو ایران قوی تر بشه. یادمون نره همین بدعهدی آمریکایی ها تو قرارداد سعدآباد باعث شد یکی مثل احمدی نژاد قدرت بگیره
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
6
50
توضیحات آقای عراقچی کاملا منطقی و حسابی است.
خداوند به همه خدمتگزاران واقعی سلامتی و موفقیت عطا کند ، انشاالله.
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
6
55
آقای عراقچی زحمت نکش . کسی که خودش را به خواب زده نمی توان بیدار کرد.
کارمند یانک مرکزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
36
6
ما توی بانک مرکزی : چیزی بنام اتاق سوییفت نداریم....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
3
47
اقشاگری دکتر عراقچی در مورد خبرنگار صدا سیما و سوال بی ربط او از رییس جمهور اتریش در مورد سویفت عالی بود و مجری صدا سیما به رفع و رجو کردن افتاده بود
دکتر عراقچی و اعضای تیم ایرانی می گویند مشکل سوییفت حل شده منتهی اقایون به حرفهای غیر ایرانی بیشتر اعتماد می کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
4
26
درود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
4
38
درود بر تيم مذاكره كننده وزارت محترم خارجه و درود بر روحاني و ظريف ، عراقچي حرفهاي درد آلودش را با بغض گلو بيان كرد ولي افسوس كه به گوش اينا نميره!!
من از بيگانگان هرگزننالم كه بامن هرچه كرد اين آشناكرد!!! بهترين دعا: خدا هدايتشون كنه
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
1
27
من نمی دانم اکثر منتقدین آفای روحانی که خود را تنها طرفداران ولایت میدانند و سایرین را متهم به ضد ولایت می کنند آیا معنی اقتصاد مقاومتی و عمل را می دانند عزیزان بیائید با هم اتحاد داشته باشید و امثال مارا کافر نپنداربد .
طلبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
50
5
شما می گید که کسی تلویزیون نگاه نمی کنه حالا چی شده اینقدر عصبانی هستید
ناشناس
|
Romania
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
1
13
ﻭﯾﺪﯾﻮ ﺍﯾﻦ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﺭﻭ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﻣﯽ ﺗﻮﻧﯿﻢ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﯿﻢ ؟ ﻧﻪ ﺗﻮ ﺳﺎﯾﺖ ﺷﺒﮑﻪ ﺩﻭ ﻧﻪ ﺗﻮ ﺗﻠﻮﺑﯿﻮﻥ ﺧﺒﺮﯼ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻟﯿﻨﮏ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﺍﯾﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻧﺒﻮﺩ .... ﺍﮔﻪ ﺑﺬﺍﺭﯼ ﻟﯿﻨﮑﺸﻮ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺟﺎﻥ ﺧﻮﺏ ﻣﯿﺸﻪ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
35
6
اقا جون اصلا برای چی ما برجام قبول کردیم اول برای انکه پولمان برگردد که برنگشته . جینیها هندی ها و.. بهانه می اوردند که چوم سوییفت نداریم نمی توانیم پولمان بدهند . اکنون که سوییفت ازاد شده چرا پولمان بر نگشته. پس ان 29 ملیاردی که ریس بان مرکزی می گفت کجاست.حالا بماند 150 ملیارد اوباما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
دکتر عراقچی دیشب گفتند 100میلیادرد دلار بانک مرکزی در عمان آزاد است
شهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
1
29
باسلام خدمت استاد عراقچی وقتی میگیم رسانه ئ میلی همینه هرچی میلش باشه پخش میکنه
koorosh
|
-
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
1
36
صدا و سیما هم که همه میدونید با روزنامه کیهان برادره و انتظار نداشته باشید که بیاد و همسو با آقای روحانی حرف بزنه. ملت به بی بی سی بیشتر از صدا و سیمای میلی توجه میکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
1
31
خبرنگاره مبادی آداب نبود و سوالاتی را که میپرسید به جوابها گوش نمی داد چونکه یک سوالو چند بار میپرسید
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
1
34
چرا صداو سیما در دوران احمدی نژاد وقتی بازارهای ما پر از اجناس بنجل چینی شده بود و کارخانه های ما که اجناس مشابه را تولید میکردند تعطیل شده بودند ساکت بود؟
چرا یه جای دعوت از صاحبنظران جهت ارائه راهکارهای اقتصادی در جهت توسعه کیفی و کمی تولید و استفاده از موقعیت نفت بشکه ای 140 دلار فقط تعریف و تمجید از دولت احمدی نژاد را برگزیده بود ؟
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
36
9
چرا هر کی بر ضد دولت حرف بزنه میشه طرفدار احمدی نژاد
اصلا ربطی نداره
واقعیت رکود و وضعیت سخت معیشت مردم هست نه احمدی نژاد و دولت قبل، اصولگرا و نه اصلاح طلب
تو این 3 سال چند نفر شاغل شدن؟
.
نظرات بینندگان