arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

شرور شمال تهران خود را تسلیم کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: با پیگیری ویژه ماموران، شرور شمال پایتخت بعد از ۴۸ ساعت خود را تسلیم قانون کرد.

به گزارش انتخاب، شامگاه چهاردهم اسفند ماه در محدوده شمال تهران دو تن از اراذل و اوباش سابقه‌دار پایتخت با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری منجر به چاقوکشی و مجروح شدن یکی از طرفین دعوا و انتقال وی به بیمارستان شد.

در ادامه ضارب اصلی که از محل گریخته بود، به اتفاق یکی از دوستانش به بیمارستان محل بستری فرد مجروح رفته و ضمن ایجاد درگیری با کادر بیمارستان، بار دیگر اقدام به درگیری با فرد بستری شده در بیمارستان کرده و بعد از بر هم زدن نظم بیمارستان، از محل متواری شده بود.

پس از گزارش این موضوع به پلیس، بلافاصله اکیپی از ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ وارد عمل شده و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

در ادامه با اقدامات خاص پلیسی و در همان ساعات اولیه درگیری، همدست ضارب که در متواری ساختن عامل اصلی نقش داشت، دستگیر و تحت بازجویی‌های فنی و پلیسی قرار گرفت.

با به دست آمدن اطلاعات در مورد محل اختفای فرد متواری، شمارش معکوس از سوی ماموران پلیس برای دستگیری متهم از سر گرفته شد.

تحقیقات و پیگیری‌های خاص پلیسی ادامه داشت تا اینکه متهم فراری با گذشت ۴۸ ساعت از ایجاد اولین درگیری، در حالی که همه راه‌های فرار را به روی خود بسته می‌دید و چاره‌ای جز تسلیم نداشت، با مراجعه به یکی از مراکز انتظامی، خود را به ماموران پلیس تسلیم کرد.
نظرات بینندگان