arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۹ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
دکتر سبحاني در همايش ملي روز مهندسي :

فولاد مبارکه همواره از توان تخصصي شرکت‌هاي مختلف فني ومهندسي استفاده نموده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در "دوازدهمين همايش ملي روز مهندسي” با حضور مسئولان کشوري واستاني از شرکت فولادمبارکه اصفهان به عنوان توليدکننده محصول برترتحقيق و توسعه با اهداي تنديس و لوح تقدير تجليل شد. 

به گزارش انتخاب در اين مراسم از محصول ورق ميکروآلياژياستحکام بالا گريد MC500S که حاصل تلاش و هم‌فکري مهندسان ومتخصصان شرکت فولاد مبارکه مي‌باشد و براي استفاده در ساختخودروهاي سنگين توليد شده است، پس از يک دوره ارزيابي به عنوانمحصول برتر تحقيق و توسعه ياد شد و توانست تنديس  و لوح برتر اينهمايش را به خود اختصاص دهد.

بنا براين گزارش در اين مراسم دکتر بهرام سبحاني مديرعامل فولاد مبارکهاصفهان که يکي از سخنرانان اصلي اين همايش بود به نقش محوريمهندسان در توسعه آينده کشور تأکيد و تصريح کرد: شرکت فولاد مبارکههمواره از توان تخصصي شرکت‌هاي مختلف فني و مهندسي استفادهنموده است و در فضاي پساتحريم نيز لازم است  از اين فرصت به نحومطلوب در جهت رفع نيازهاي کشور استفاده کنيم.

وي در همين رابطه خاطرنشان کرد: بايد با  ايجاد شرکت‌هاي مشترکايراني و خارجي و به‌ويژه بهره‌گيري از توان مهندسي کشور روند توسعه وپيشرفت صنعت کشور را تسريع نمائيم و اقدامات گسترده‌اي براي انتقالهرچه بيش‌تر دانش فني مهندسي و تکنولوژي روز دنيا به داخل کشور انجامدهيم.   

به گزارش خبرنگار فولاد دوازدهمين همايش ملي روز مهندسي” با حضور ومشارکت سازمان‌ها و تشکل‌هاي فعال در حوزه‌هاي مختلف صنعتي ومهندسي با شعار "تفکر مهندسي، راهکار بنيادي و پايدار در بهبود وتوسعه فضاي کسب و کار” و با هدف تجليل از سازمان‌ها و واحدهاي فني ومهندسي نمونه و تجليل از پيشکسوتان و مهندسين برتر و نمونه و همچنينتجليل از مهندسين جوان برگزيده در روز هاي 12 و 13 اسفندماه سالجاري در محل اتاق بازرگاني اصفهان، برگزار شد.

گفتني است هر ساله پنجم اسفندماه مقارن با زادروز بزرگ مرد مهندسيايران، خواجه نصيرالدين طوسي به نام "روز مهندس” نام‌گذاري شده استکه به اين مناسبت، هر ساله جشنواره‌هايي به مناسبت بزرگداشت اين حکيمشهير و فرزانه ايراني و به منظور تجليل از خدمات تلاشگران جامعهمهندسي کشور، با همت انجمن‌ها و سازمان‌هاي دولتي و تشکل‌هاي فعالدر عرصه‌هاي فني و مهندسي، برگزار مي‌گردد. نامگذاري اين روز در تقويممناسبات ملي کشورمان، در راستاي توجه به نقش والا و ارزشمند مهندسانکشور و نقش آنها در توليد ثروت و رونق اقتصاد مي‌باشد.
نظرات بینندگان