arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

نصرالله: حملات سیاسی و رسانه‌ای لبنان را وارد بحران شدید کرده است

دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنانی اعلام کرد که حملات سیاسی و رسانه‌ای، این کشور را وارد بحران شدید کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سید حسن نصرالله در سخنرانی خود اعلام کرد که افزایش حملات سیاسی و رسانه‌ای لبنان را وارد فضای بحران شدید در سطح سیاسی و ملی کرده است.

وی اضافه کرد: پس از آنکه سعودی‌ها توقف کمک‌های مالی که قرار بود به ارتش انجام دهد را اعلام کرد، در لبنان و منطقه حملات سیاسی و رسانه‌ای بسیار گسترده‌ای را چه از جانب سعودی‌ها و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس و چه از سوی برخی گروه‌های سیاسی در لبنان را شاهد بودیم.این تشدید حملات سیاسی و رسانه‌ای لبنان را وارد بحران شدید در بعد سیاسی و رسانه‌ای و کلی کرد به گونه‌ای که باعث هراس لبنانی‌ها و کسانی که در این کشور اقامت دارند گردید.

دبیر کل حزب‌الله لبنان افزود: شایعه‌های گسترده‌ای منتشر گردید و برخی از شبکه‌های سعودی اقدام به انتشار برنامه‌های بسیار اهانت آمیزی کردند. از 19 فوریه که قطع کمک‌های عربستان اعلام گردید وارد مرحله جدیدی از درگیری‌های سیاسی و رسانه‌ای از سوی عربستان شدیم.

وی در ادامه این سخنرانی به اوضاع سیاسی و امنیتی در لبنان پرداخت و گفت: پس از شرایط تشدید حملات از سوی سعودی‌ها، دیگر گروه‌های سیاسی  به تشدید اوضاع پرداخته و در این شرایط چندین موضوع حاصل شد. 1- بیانیه‌های مجهول المصدری منتشر شد که طی آن ادعا شده بود حزب‌الله به دنبال وارد شدن در برخی مناطق بوده و از این بیانیه‌ها صدای فتنه میان شیعه و سنی شنیده می‌شود. 2- عربستان و برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از سفر شهروندان خود به لبنان ممانعت کردند و از شهروندان خود نیز خواستند تا این کشور را ترک کنند و درباره برخی چالش‌های امنیتی در لبنان صحبت کردند این در حالی است که هیچ اشاره‌ای به این چالش‌ها نکردند. 3- مقاله‌ و تحلیل و برنامه ریزی برای 7 ایار جدید 4- برخی خبرها در پایگاه‌های الکترونیکی و انتشار دروع درباره بروز درگیری.
منبع: تسنیم
برچسب ها: حملات سیاسی ، لبنان
نظرات بینندگان