arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۲ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۴

رای گیری در صورت نیاز تمدید خواهد شد

رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به استقرار 51 هزار و 700 شعبه اخذ رای در سراسر کشور گفت : طبق قانون تا ساعت 18 امروز باید انتخابات را برگزار کنیم که در صورت نیاز این زمان تمدید خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمد حسین مقیمی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات کشور افزود: طبق قانون تا ساعت 18 باید انتخابات را برگزار کنیم و اگر مناطقی باشد که اعلام کنند و نیاز به تمدید داشته باشند حتما با اجازه وزیر کشور این کار انجام خواهد شد.

به گزارش «انتخاب»، وی با بیان انیکه استقبال مردم در پای صندوق های رای بسیار با شکوه است افزود: همه جا استقبال بسیار خوب است؛ حتی در دور افتاده ترین روستاهای کشور، مناطق مرزی و کوهستانی، عشایری، روستاها و شهرها جنب و جوش بسیار خوبی وجود دارد.

مقیمی اضافه کرد: همه با علاقه مندی پای صندوق های رای می آیند.

رییس ستاد انتخابات کشور همچنین اظهار داشت: از آنجایی که این بار ، دو انتخابات برگزار می شود، افراد حوزه به خاطر این که دو لیست را تکمیل و آماده کنند، برای رای دادن وقت بیشتری می گیرد. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که از این فرصت حداکثر استفاده را داشته و در ساعات مختلف شاهد حضور شاداب مردم باشیم.

مقیمی گفت: تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که از مردم بخواهیم اسامی را که می خواهند به آن ها رای دهند قبلا تهیه و یادداشت کنند تا در شعب رای گیری زمان زیادی را لازم نداشته باشند.

وی گفت : اگر مردم اسامی را یادداشت و آماده کنند سریعتر می توانند آن ها را به تعرفه ها انتقال دهند و این زمان کمتری می برد.

مقیمی تاکید کرد: رای دهندگان ، هم شناسنامه و هم شماره ملی را به همراه داشته باشند تا کارها سریعتر انجام شود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان