arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۷ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰

رئال دربحران؛ مورينيو: تقصيرمن است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اشکان کيهان:پس ازاينکه ژوزه مورينيو مربي رئال مادريد در پي شکست اين تيم برابر بارسلونا فهرست بلندي از «چرا» هاي مختلف درمورد قدرت بارسا و کمک داوران به اين تيم ارائه کرد، بعد ازباخت خانگي اين هفته برابر ساراگوسا بايد جوابگوي خيلي ازسوال ها درمورد تاکتيکي که براي تيمش دراين بازي برگزيده بود، باشد.
سوال اول اينکه چرا پپه بازهم و در برابر تيمي که بارسلونا نيست و مسي را در اختيار ندارد، در خط مياني به کارگرفته شد. اگرچه اين انتقاد نسبت به مربي که افتخارات زيادي درحرفه خود کسب کرده و سال گذشته برترين مربي دنيا انتخاب شده، تا حدي غيرعادلانه به نظرمي آيد.
آقاي خاص پس از اين ديدار مسووليت باخت برابر ساراگوسا را برگردن گرفت و گفت: «در فوتبال انگيزه مهم ترين چيزاست و وقتي تيمي دراوج تمرکز با تيمي روبه رو مي شود که دراين شرايط قرار ندارد، همه چيز سخت است. بي گمان در اين شرايط تقصير مربي است که نتوانسته به بازيکنانش به اندازه کافي انگيزه دهد.»
مورينيو دليل استفاده از راموس و پپه را اينگونه توجيه کرد: «آنها سه شنبه به خاطر خطاهاي جنايتکارانه برابر بارسلونا درليگ قهرمانان حضور ندارند! کريس رونالدو را هم به دلايل فني بيرون نگه داشتم. مي خواستم بنزما وايگواين 90 دقيقه براي تيم بازي کنند» مورينيو که ترکيب رئال را براي ديدارسه شنبه اين هفته برابر بارسلونا اعلام کرده قصد دارد در خط حمله از کاکا پشت سر ايگواين، کريس رونالدو و بنزما استفاده کند. تيم او مجبوراست دو گل خورده در برنابئو را در نوکمپ جبران کند و آقاي خاص چاره اي جز روي آوردن به يک بازي هجومي ندارد. ولي برابرساراگوسا مشخص شد که سيستم هجومي اين تيم مي تواند غفلت مدافعان تيم را در برابر ضدحملات حريفان در پي داشته باشد و بارسا با بازيکناني که دراختياردارد، از اين نظر بي همتا به نظرمي رسد.
نظرات بینندگان