arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۲ - ۱۰ دی ۱۳۹۴
آیت الله موحدی کرمانی:

شمایی که رای اصولگرایان را می شکنی، نه می‌خواهد احساس تکلیف کنی و نه رای داری / مجلسی می‌خواهیم که جلوی رهبری نایستد

آیت الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در همایش ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه مقطع امروز کشور بسیار حساس است، گفت: شرط پیروزی و موفقیت دو چیز است که اول استمداد از ذات مقدس الهی است و مبادا اکر تجمع بزرگی داشتیم به آن مغرور شویم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آیت الله  موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در همایش ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه مقطع امروز کشور بسیار حساس است، گفت: شرط پیروزی و موفقیت دو چیز است که اول استمداد از ذات مقدس الهی است و مبادا اکر تجمع بزرگی داشتیم به آن مغرور شویم.

به گزارش «انتخاب»، وی افزود: مبادا گروه گرایی و سهم خواهی در ورود ما به این گروه اصولگرا نقش داشته باشد. باید روحیه‌ای داشته باشیم که اگر بر اساس تصمیم شورای مرکزی ائتلاف، عده ای اصلح انتخاب شدند ولی از حزب متبوع ما کسی نیست، ذره‌ای ناراحت نشویم.

آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه اگر اخلاص باشد، مورد لطف خدا قرار می‌گیریم، گفت: وقتی اخلاص باشد دیگر بر سر صندلی مجلس دعوا نمی شود و فرد می‌گوید اگر با آمدن من رای اصولگرایان می شکند، پس کنار می روم.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز دلیل بسیاری از شکست ها را نبودن اخلاص عنوان کرد و گفت: شرک خفی این است که در عمل خود، غیر خدا را وارد کنیم.

آیت الله موحدی کرمانی درخصوص انتخابات مجلس خبرگان نیز خاطرنشان کرد: کدام یاری دین بهتر از اینکه خبرگانی انتخاب کنیم که ولایت را تحکیم کند؟

وی ادامه داد: خدا به رهبر انقلاب طول عمر دهد و امیدواریم دیگر نیازی نباشد تا ظهور امام عصر(عج)، خبرگان فردی را انتخاب کنند ولی باید فکر بعد را نیز کرد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز افزود: مردمی که خبرگان را انتخاب می کنند باید دقت داشته باشند و به افراد مورد اعتماد مراجعه کنند.

آیت الله موحدی کرمانی در ادامه با تاکید بر اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هنوز مجلس ششم را فراموش نکردیم. ما مجلسی می‌خواهیم که جلوی رهبری نایستد چون اگر نماینده ای تابع ولایت بود، حتما دلسوز مردم و کشور نیز هست.

وی ادامه داد: فردی می آید و رای اصولگرایی را می‌شکند و می‌گوید که من احساس تکلیف کردم؛ نه می‌خواهد احساس تکلیف کنی و نه رای داری؛ در موضوع انتخابات خبرگان نیز تلاش هایی در حال انجام است و گروه‌های زیادی از اصولگرایان جمع شده اند اما نباید به این تعداد خود غره شویم.
آیت الله موحدی کرمانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ضرری که همیشه اسلام خورده به این دلیل بوده که برخی افراد، حق و باطل را با هم مخلوط کردند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در همین راستا به حوادث 88 اشاره کرد و گفت: در این فتنه خیلی‌ها می گفتند این 2 نفری که پیشگام فتنه اند، داری سوابق طولانی در انقلاب هستند؛ درست است. اگر این سابقه را نداشتند نمی‌توانستند مردم را فریب بدهند.

نظرات بینندگان