arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۳۷۱۳
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۵ - ۲۹ آذر ۱۳۹۴

کیانی: فقط کمالوند به درد ما می‌خورد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازیکن باتجربه گسترش فولاد اعتقاد دارد هیچ کس جز فراز کمالوند نمی‌تواند به این تیم کمک کند.

 مهدی کیانی در مورد کسب تساوی مقابل فولادخوزستان گفت: ما در طول هفته برنامه‌ریزی کرده و  روی 3 امتیاز حساب ویژه باز کرده بودیم. تمرینات خوب و باروحیه‌ای انجام داده بودیم نیمه اول و دوم را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم و سوار بر بازی بودیم، نیمه دوم گل هم زدیم اما در دقایق پایانی تمرکزمان به هم ریخت و گل خیلی بدی در ثانیه‌های آخر خوردیم که روحیه‌مان داغان شد جذابیت‌های فوتبال به همین است به هر حال فولاد هم تیم کوچکی نیست. به غیر از امسال آنها در سال‌های قبل آنها وظایف خیلی خوبی داشتند، فوتبال خوبی بازی می کنند ولی ما تمرکز کرده بودیم که 3 امتیاز را بگیریم که نشد، ان‎شاءالله جبران خواهیم کرد.

کیانی در مورد خداحافظی فراز کمالوند بعد از بازی با فولادخوزستان ادامه داد: راستش آقا فراز ناراحت بود و به او حق می‌دهیم ولی هیچ کس مثل فراز کمالوند نمی‌تواند به ما کمک کند در ضمن گسترش فولاد خیلی خوب و عالی بازی می‌کند ولی بدشانس هم هستیم.کسی به جز آقای کمالوند به درد تیم نمی‌خورد ان‎شاءالله که این موضوع فقط بر سر ناراحتی بوده باشد و تصمیمش از سر ناراحتی باشد و به زودی برگردد.

هافبک آبی‌پوشان تبریز در مورد اینکه این تیم در نیم فصل دوم با توجه به مدعیانی که وجود دارد می‌تواند جز تیم‌های بالانشین‌ باشد یا خیر اینگونه توضیح می‌دهد: بازی‌های که ما تا به الان انجام داده‌ایم خوب و یکدست بوده و در هر بازی هر کاری می‌کنیم که بهترین بازیمان را نمایش دهیم. درست است که در هر بازی نتایج دلخواهمان را نگرفتیم اما خودمان را به رده‌های بالای جدول می‌کشانیم.

کیانی در پایان افزود: برای منصورخان پورحیدری که متاسفانه الان روی تخت بیمارستان است آرزوی سلامتی می‌کنم.
نظرات بینندگان